97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 października 2021 19:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 08:28
Salon - samochody nowe
Miałem przyjemność trzykrotnie ...
... skorzystać z serwisu, wykonując przeglądy gwarancyjne, niestety to był moja ostatnia wizyta. Na problemy jakie zgłaszałem, zawsze otrzymywałem podobną odpowiedz, komputer nie wykazał błędów, zużycie eksploatacyjne, gwarancja nie obejmuje, normalne objawy. W związku z tym, nie widzę sensu takich wizyt. Na trzy wizyty, tylko raz dostałem dokument zlecenia, na którym widnieją, moje uwagi, wykonane operacje, użyte części-materiały, dwukrotnie nie, nie mam pojęcia w czym problem. Nie wiem np jaki olej został użyty, jakie czynności zostały wykonane. Podobno wszelkie informacje są zamieszczone w systemie, pytanie czemu ja nie mogę mieć ich na papierze.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 15:23
Salon - samochody nowe
Byle jak. Już ...
... jakiś czas temu tu byłem. Przegląd u nich to strata czasu i nerwów. Gdy ktoś ma problem z autem to niech jedzie do prawdziwego mechanika A nie do tych pseudo fachowców. Nigdy wiecej
Użytkownik sieci
28 maja 2021 09:14
Salon - samochody nowe
Sprawdzałem samochód przed ...
... zakupem i szczerze mówiąc mam ambiwalentne wrażenia. Samochód podstawiłem do serwisu na jakieś 1.5 godziny. W tym czasie nie wolno mi było przebywać na warsztacie, ale siedząc w pomieszczeniu obok i wychodząc na zewnątrz mniej-więcej widziałem że samochód przez większość tego czasu stał nieruszany. Nie wiem ile zajęło samo sprawdzenie go, ale podejrzewam ze koło pół godziny, maksymalnie 40 minut. Co do samej diagnozy - sprawdzono czujnikiem lakieru karoserie, panowie sczytali blędy z komputera ale nie zagłębiali się w głębszą ich analizę(np stwierdzili że świece sa do wymiany, podczas gdy problem był tylko z wtyczką). Dostrzegli też wyciek z pompy wtryskowej, zużyte tarcze i niedziałający system "hands free". Przegapili uszkodzony i cieknący amortyzator. Ogólnie nie żałuje wizyty, bo dzięki ich wycenie udało mi się wytargować przy zakupie więcej niż wydałem na sprawdzenie samochodu, ale obiektywnie cena (400 zł ) jest za wysoka. Sami mechanicy podczas rozmowy wydają się w porządku, odpowiadają na pytania i służą radą. W Krakowie w aso korzystałem jakiś czas temu z takiego sprawdzenia i kosztowało to 250 zł. I ta cena wydaje mi sie dużo bardziej adekwatna Edit: Po czasie okazało sie, że w samochodzie który kupiłem felgi były krzywe i dwie sprężyny po prawej stronie były złamane. O ile rozumiem że felgi Panowie mogli przegapić, to nie sprawdzenie sprężyn w tej cenie podobnie jak nie sprawdzenie amortyzatora (czyli podstawowych elementów zawieszenia) jest wg mnie bardzo słabe i wręcz niebezpieczne. Na pewno nigdy już nie skorzystałbym z tak słabej usługi w tej cenie. Błędy komputera równie dobrze można zczytać darmowymi programami jak pyclip przez interfejs obd2, a stan zawieszenia prawdopodobnie na pierwszej lepszej stacji diagnostycznej zostałby oceniony bardziej rzetelnie i w zdecydowanie niższej cenie
Użytkownik sieci
10 listopada 2020 10:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 września 2020 12:35
Salon - samochody nowe
Straciłem całe popołudnie ...
... z uwagi na brak kompetencji osób prowadzących salon, jadąc 30 km do salonu gdzie zgodnie z informacją na stronie jest czynny do 19:30. Na miejscu okazało się że salon czynny jest do 18:00. DZIĘKUJĘ DACIA 💔
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 13:06
Salon - samochody nowe
Pojechałem zrobić test ...
... gazu bo się krztusił zapłaciłem 250zl za test. Powiedzieli że kable, ok wymieniłem kable a on dalej krztusi. I koleś powiedział że nie naprawiałem u nich to nie ma reklamacji. Czyli wymieniłem sprawne kable a oni i tak to w dupie mają bo chcą kolejne 250 zł za test. Żenada
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 18:40
Salon - samochody nowe
Byłem tam z ...
... zamiarem zakupu Captura, niestety żadna z osób tam pracujących, nie była skora mi doradzić, coś więcej powiedzieć o samochodzie,tylko spoglądali na siebie i siedzieli za biurkiem, wiec pojechałem do innego salonu, gdzie wyjechałem nowym samochodem od ręki. Ogólnie nie polecam
Użytkownik sieci
10 marca 2020 22:18
Salon - samochody nowe
Nie za miło
Użytkownik sieci
1 grudnia 2019 17:23
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 06:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2019 19:38
Salon - samochody nowe
Ceny serwisowe z kosmosu
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 14:37
Salon - samochody nowe
Spacer po salonie ...
... i oglądnięcie dwóch samochodów. Zero zainteresowania obsługi... Nikt nie podszedł czy też powiedział "dzień dobry". Przy czym zaznaczam że nie było innych klientów.
Użytkownik sieci
31 marca 2019 12:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam, w ...
... tym przypadku dotyczy auta w leasingu. Przeciąganie procedur, brak rzetelnych informacji i lekceważenie klienta. Wydane dokumenty nie zostały nawet włożone do teczki. Brak prfezjonalizmu a jest to czwarty salon, z którym miałem do czynienia jeśli chodzi o nowe auta i zarazem najgorszy!
Użytkownik sieci
19 października 2018 20:00
Salon - samochody nowe
dacia duster KILKUKROTNIE ...
... odstawiana do serwisu z powodu awarii elektrycznej. nie potrafiono poprawnie zdiagnozować i usunąć przyczyny usterki. auto przez cały czas na lawecie i/lub w serwisie. Naprawę zrobił dopiero serwis Renault w Świętochłowicach. Duży PLUS za użyczenie samochodu zastępczego na koszt dealera.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2018 11:08
Salon - samochody nowe
Moje trzecie podejście ...
... do zakupu samochodu w salonie w Jaworznie nieudane. Lepiej jechać do Katowic, Świętochłowic, tam obsługa super. Pani w kredytach makabra, sprzedaż...jaka sprzedaż? sprzedaży nie ma - można rozmawiać z kolegą:) nie będę nawet próbował już kupić w tym salonie auta - nie ma to sensu.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 09:29
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu niekompetentna. ...
... Miał być odbiór auta o 15tej jak przyjechałem to musiałem czekać jeszcze 45minut. Auto oddane i nie zrobione do końca. Porażka
Użytkownik sieci
27 lutego 2018 16:05
Salon - samochody nowe
O jedną wizytę za døżo
Użytkownik sieci
31 grudnia 2017 10:33
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo miła ...
... ale nie podoba mi się że części nowe które są zakładane na gwarancję nie posiadają gwarancji. Akumulator założony w styczniu zepsuł się w listopadzie i panowie oznajmił że gwarancja na samochód się skończyła w wrześniu a część nie posiada gwarancji. Masakra zanim kupicie samochód dobrze się zastanówcie
Użytkownik sieci
11 września 2017 19:01
Salon - samochody nowe
Mimo umówionego terminu ...
... brak części trasa 100km pokonana na darmo. Serwis zapewnial ze nie ma sensu dzwonic tylko jechac w ciemno oczwiscie nikt nas nie powiadomił że nie ma po co jechać. Dno.