93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2021 11:44
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa, ignorowanie ...
... klienta oraz nielegalne praktyki sprzedażowe. Konkretnie: kupując najdroższy samochód w salonie Renault czyli wersję Megane RS Trophy można w salonie Pietrzak rozmawiać tylko z Panem Piotrem Stobińskim. Jest to człowiek, który ignoruje klienta, ma go gdzieś, ale to dopiero początek. Salon okłamuje klienta który model jest dostępny i wybierają sobie który klient jaki dostanie samochód, nie ważne czy jest rezerwacja czy nie. Otrzymałem samochód niekompletny, ponieważ ten model, który chciałem jednak nie został zarezerwowany i kolega szefa go otrzymał. Dodatkowo jeśli zdecyduje się ktokolwiek na leasing od firmy zewnętrznej Pan Piotr przestaje być jakkolwiek profesjonalny, parska w słuchawkę, a kiedy się przejedzie całą Polskę, żeby odebrać samochód, to ani dzień dobry, ani kawy nie proponuje, tylko bez patrzenia klientowi w oczy zaczyna wypełniać papiery, nie wspomnę nawet o zwykłej uprzejmości pytania o to jak podróż minęła. Klient jest traktowany jak intruz, a do tego na koniec po zakupie auta za ponad 200 tysięcy (marki Renault :)) ) Piotr Stobiński znika i nawet nie żegna się z klientem. Ten salon to kabaret, jeśli macie możliwość zakupu auta w jakimkolwiek innym odradzam grupę Pietrzak. Nielegalne praktyki sprzedażowe zostaną także zgłoszone przeze mnie do UOKiKu. Szkoda, że nigdzie indziej nie było tego samochodu dostępnego, a ja nie mogąc poruszać się normalnie o własnych siłach musiałem mieć auto jak najszybciej.
Użytkownik sieci
24 listopada 2021 15:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie mogli (lub nie chcieli) naprawić samochodu Renault Duster na gwarancji, powołując się na fakt, że nie był on produkowany w Europie, ale w Rosji. Następnego dnia w Czechach usterka została naprawiona bezpłatnie w ramach gwarancji, a fakt, że nasze Renault było rosyjskie nie sprawiał żadnych problemów. (Wersja oryginalna) Не смогли (или не захотели) отремонтировать автомобиль рено дастер по гарантии, сославшись на то, что он произведен не в Европе, а в России. На следующий день в Чехии неисправность была устранена бесплатно по гарантии и проблем не вызвал тот факт, что наш рено российский.
Użytkownik sieci
26 października 2021 20:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam zero.zainteresowania ...
... klientem po godzinie 16stej ktory oglada chce kupic tragedia
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 18:25
Salon - samochody nowe
W reakcji na ...
... zamieszczenie poniższej opinii, skontaktował się ze mną przedstawiciel serwisu. Przeproszono mnie za zaistniałą sytuację, usunięto usterki w zakupionym samochodzie. Zaproponowano także rekompensatę za tą lawinę porażek , w efekcie czego samochód zakupiony na felgach stalowych, wyjechał z serwisu na felgach aluminiowych. Opinię pozostawiam gdyż uważam, że w takim serwisie na tego typu incydenty nie powinno być miejsca. Opinia ------ Średniowiecze lakiernictwa, to Serwis Blacharsko Lakierniczy pana Bogdana Pietrzaka.To kwintesencja dotknięcia mnie przez tą patologię. Moja przygoda z Salonem Renault Pietrzak na przestrzeni wielu lat, ewoluuje na poziomy niepojętej tolerancji z mojej strony i nie wiem na czym polega moja słabość. Kupiłem tu, już kilka samochodów i stało się to, chyba tylko dzięki niegdyś panu Miłoszowi, a ostatnimi czasy panu Danielowi. Kupowałem, następnie korzystałem z pozostałych usług i było OK, aż trafiłem do Serwisu Blacharsko Lakierniczego z przekonaniem, że jest to oczko w głowie pana Bogdana Pietrzaka, z racji kultywowania rodzinnych tradycji. Jakież było moje zdziwienie kiedy odbierałem swój samochód z naprawy, po tzw. obcierce. Krawędzie oklejenia nieobrobione, zostawione na ostro pod taśmę, nadkole od wewnętrznej strony wyszlifowane do gołej blachy z niewykończoną szpachlą w żaden sposób niezabezpieczone. Elementy podwozia polakierowane pod kolor samochodu. Defekty w lakierze wyszlifowane i niedokładnie wypolerowane. Wgniecenia nadkola nikt chyba nie próbował wyciągnąć, tylko wypełnił szpachlą, która się zapadła. Zgłosiłem te uwagi podczas składania reklamacji obsłudze serwisu blacharskiego, gdzie spotkałem się z bagatelizowaniem moich zastrzeżeń. Dopiero po rozmowie z kierownikiem serwisu oraz dużym wsparciu handlowców pana Daniela i pana Rafała, przyjęto reklamację w pełnym zakresie. Następnie po trzech miesiącach miała miejsce kolejna reklamacja, gdyż zaczął odchodzić lakier. Przyjęto reklamację z niepoważnym komentarzem, że w tym roku lato było gorące i blacha mogła się nagrzewać nawet do 70 stopni. Przeżyłem.Sprzedałem ten nieszczęsny samochód. Nieszczęsny dla mnie, gdyż tylko z partactwem mi się kojarzył, ale w efekcie mojego uporu był naprawiany do skutku jak trzeba . Ukochane Clio żony, na całym boku miało już od 600 do 900 mikrometrów różnych powłok, po kilkukrotnym lakierowaniu kolejnych elementów. W żaden sposób nie zrekompensowano mi strat czasu i pieniędzy oraz utraty na wartości pojazdu, co byłoby na miejscu przy tym scenariuszu wydarzeń. Mimo tego ! ! ! Kolejny raz u pana Daniela Króla zamówiłem Clio 5. Wszystko zagrało jak trzeba. Wyprowadzono mi samochód. Był nowy, posiadał czujniki cofania jako dodatkowe doposażenie u dealera. Super. Dwa czujniki w czarnej przestrzeni zderzaka zapadnięte gdzieś w głąb (odkleiły się bo komuś jak zwykle nie wyszło) , dwa które są w przestrzeni lakierowanej, polakierowane pod kolor razem z gumowymi uszczelkami. Trzeba być wybitnie OGRANICZONYM, by tak uczynić. W serwisie pana Bogdana Pietrzaka wszystkie tłumaczenia brzmią "PRZEPRASZAMY TO CZYNNIK LUDZKI" Dodatkowa antena na dachu tzw. Rekin polakierowana z zaciekami i nie dokręcona . Tapicerka pobrudzona podczas montażu.Czeka mnie Kolejny dzień, kolejna poprawka, kolejnego partactwa tego jednego "WIELKIEGO KOŁCHOZU" gdzie jak widać, nikt za nic nie odpowiada. Kolejny stracony, mój czas i pieniądze. Na osłodę kilka fotografii z podróży po Grupie Pietrzak, do której ja oraz wszyscy moi znajomi już nigdy nie wyruszą. Pan lata w chmurach panie Bogdanie i zapomniał pan już chyba o kliencie INDYWIDUALNYM. Zaznaczam, że całe to zło, ma miejsce w salonie na Bocheńskiego w Katowicach. W Świętochłowicach nie miałem nigdy z niczym problemu. Pod latarnią zawsze najciemniej panie Bogdanie..👍 Na koniec coś w waszym stylu. Zdarzają się i takie opinie, ale jakoś to zapewne dalej będzie...Marki premium zepchnęły przeciętnego użytkownika na dno..... Z przykrością i poważaniem dla właściciela. Pański klient Konrad Makara
Użytkownik sieci
25 maja 2021 20:37
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... serwisu, mają długi terminy, nieprawidłowa diagnostyka, zbyt wysoki kosztorys naprawy, który i tak nic nie pomógłby. W innym serwisie zrobili diagnostykę natychmiast (a nie za tydzień), oraz cena naprawy była dużo tańsza.
Użytkownik sieci
1 maja 2021 11:38
Salon - samochody nowe
Personel zainteresowany sam sobą!!! Klient jest nie zaważany!!!
Użytkownik sieci
16 marca 2021 16:26
Salon - samochody nowe
Tandem lepszy
Użytkownik sieci
6 marca 2021 20:48
Salon - samochody nowe
Pani Ola powiedziała ...
... mi, że amortyzacja mojego auta w leasingu jest związana z eksploatacją zawieszenia i wymianą amortyzatorów. To jakaś kpina
Użytkownik sieci
1 marca 2021 14:44
Salon - samochody nowe
Kupiłam dacie w ...
... tym salonie 3 lata temu.Co roku jeżdżę do salonu na przegląd.Gdy auto miało 2 lata i byłam na przeglądzie powiedziano mi że powinnam wymienić klocki bo mają 2mm.Nie zgodziłem się.Teraz auto ma 3 lata i ponownie byłam na przeglądzie, ale tym razem usłyszałam że mam ponad 40% i że jeszcze rok przejażdżę.Zaznaczam że cały czas mam te same klocki hamulcowe.Czuję się bardzo urażona gdyż w ubiegłym roku chciano mnie naciągnąć na kasę.Pytanie tylko czy naciągają wszystkich , czy tylko kobiety?Zadzwonił Do mnie kierownik z przeprosinami więc pod tym względem muszę firmę pietrzak.pochwalić Zaproponowali zniżkę przy następnej wizycie
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 21:51
Salon - samochody nowe
Na Oto Moto ...
... wystawili cena auta 97601 zl netto a pozniej jak chcialem je kupic, szybko usuneli oferte i przyslali cene 102tys netto. NACIAGACZE! Chetnie dałbym -5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
21 lutego 2021 19:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca. Pani w stoisku bankowym nie potrafi zaproponować kredytu na samochód. Nie potrafi sprzedać samochodu. Zrobiła wszystko żebym jak najszybciej wyszedł. Pozdrawiam dealera który poświęcił mi 2 cenne swoje godziny po to żebym mógł kupić samochód w innym miejscu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 08:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2021 10:36
Salon - samochody nowe
"Kupiłeś to się ...
... martw. Sam Pan się prosił" . To są słowa serwisu. Sami oceńcie profesjonalizm pracowników salonu.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 19:58
Salon - samochody nowe
Rok temu bylo ...
... wykonywane w tym serwisie uszczelnienie pokrywy rozrzadu na gwarancji po roku dokladnie to samo ale wybieram inny serwis. Serwis pietrzak w katowicach proponuje unikac szerokim lukiem szkoda czasu i pieniedzy. Na dodatek porysowali mi zderzak przedni szok.
Użytkownik sieci
23 listopada 2020 17:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 listopada 2020 15:09
Salon - samochody nowe
wycofali ze sprzedaży ...
... auto, które prawie kupiłem. NIE POLECAM. UNIKAJCIE PAŃSTWO. a teraz jest do kupienia za 20000 PLN drożej. zwykły przekręt.
Użytkownik sieci
13 października 2020 06:18
Salon - samochody nowe
Po rozmowie z ...
... działem obsługi klienta i wycenie 950 zł za 2 przegląd gwarancyjny gdzie wymieniają tylko olej i filtr oleju plus przegląd drogo bardzo!! Sama robocizny ponad 500 zł gdzie konkurencja zrobiła ten przegląd dużo taniej proponuję szukać i pytać o ceny. Renault pietrzak bardzo drogo i dopóki nie zejdą z cen tam nie pojadę. Dodam jeszcze, że jak byłem na naprawie gwarancyjnej został porysowany zderzak. Poprosiłem o weryfikację z monitoringu do kierownika serwisy i oczywiście nawet nie raczyli odpisać dramat nie polecam. Taki serwis nastawiony na to aby skasować klienta. Już tam więcej nie kupię samochodu A przez 4 lata kupiłem 3 szt. Ostatni raz.
Użytkownik sieci
25 września 2020 15:53
Salon - samochody nowe
Chcielismy dzisiaj obejrzeć ...
... Kaleosa i dopytać o warunki leasingu . Od miłej pani dowiedzieliśmy się że takiego auta nie mają bo jest na wynajmie do wtorku. Pytam więc czy można auto wynająć. Ona ze oczywiście i na pytanie kiedy? poszła do handlowca i wróciła z informacją że tylko jazda z handlowcem. Pan handlowiec nawet nie ruszył czterech liter ze stołka żeby do nas podejść i z nami porozmawiać czy też się umówić. No cóż to w sumie tylko najdroższe auto w tym salonie, ale widocznie pan handlowiec ma zbyt mała prowizję z zakupu żeby ruszać się z zza biurka. Pojechalismy do innego salonu gdzie zaraz podszedł sprzedawca i opowiedział wszystko o aucie. Czekamy teraz na propozycje leasingu a Pan Pietrzak niestety nie zarobi.
Użytkownik sieci
22 września 2020 15:00
Salon - samochody nowe
Rozmawiałem telefonicznie z ...
... doradca w sprawie nowego samochodu maksymalna opcja Grand scenic oraz Espace nowy i sprzedawca nie dosc ze od poczatku byl niemiły to nawet nie raczyl powiedziec na koniec do widzenia. Fajnych ludzi zatrudniacie.
Użytkownik sieci
15 września 2020 11:12
Salon - samochody nowe
Byłem na jeździe ...
... próbnej Koleosem. Wszystko fajnie, ale sprzedawca mało wiedział o podstawowych kwestiach, jak koszty przeglądu itd. Chyba nie ma zdziwienia, ze ktoś może o to pytać? Pisałem potem 2 maile: jeden z prośba o dodatkowe informacje, a drugi z prośba o wyliczenie kosztów leasingu, bo jestem zdecydowany. Oczywiście pozostało to bez odpowiedzi. Kontaktu ze strony sprzedawcy po jeździe tez nie było żadnego. Trudno polecić coś, co w zasadzie nie istnieje.