93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 września 2020 16:14
Salon - samochody nowe
Mail z prośbą ...
... o kod do radia (auto zakupione w ich salonie): - w salonie Renault pietrzak ta ekskluzywna usługa podania kodu kosztuje 100zł xD - na infolinii renault 0zł Po co tak naciągać klientów ? xD
Użytkownik sieci
5 września 2020 23:41
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed tym ...
... serwisiem auto na gwarancji 3 tygodnie wcześniej zgłaszano problem z hamulcami stwierdzili że wystarczy przedmuchać sprężonym powietrzem i klient ma sam zrobić po czym za miesiąc już nie byli co dmuchać bo uszkodziła się tarcza hamulcowa i jak się okazało już wcześniej wada występowała był problem z zaciskiem hamulcowym ale wcześniej nie wiedzieli albo nie widzieli.Naprawili pojazd na gwarancji i uśmiech nie trwal dlugo bo rano już nie było hamulcu w aucie bo płyn wyciekł jak stwierdził inny serwis że odpowietrznik w kole który robili był źle wkręcony.Ostrzegam wszystkich ich partactwo w naprawach niezna granic z innymi autami też był problem dzwonili że auto do odbioru człowiek przyjezdzal i zdążył tylko wsiąść do auta żeby uświadomić że auto jest nie zrobione i musi znów zostać na serwisie.Ja nie wiem jak to można nazwać ASO Renault jak tam jest naprawa gorzej wykonana niż u garazowca który nie dysponuje takim sprzętem ale wie co naprawia i jak naprawia
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 14:47
Salon - samochody nowe
Byłam w sprawie ...
... aktualizacji map w samochodzie. Takiego braku zainteresowania klientem i to stałym po tym salonie nie spodziewałam się.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 11:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 07:20
Salon - samochody nowe
Prosba o wycenę ...
... auta- oczekiwanie tydzień czasu i brak oferty. Słabo
Użytkownik sieci
25 maja 2020 11:39
Salon - samochody nowe
Niestety nie dokonałem ...
... zakupu w tym salonie mimo że już wszystko było dopięte na ostatni guzik. Komunikacja z salonem była nie możliwa gdyż zostałem z dyskryminowany i odmówiono mi komunikacji jakiej kolwiek z Handlarzem Danielem D czy panią Magdaleną Z działu Finansów. niestety tylko Renault Pietrzak posiadał jeden wybrany model i nie chciał go w żadne sposób moje osobie sprzedać -- Co my mówimy o jakości tego auta zaufaniu serwisie późniejszym do marki Renault i do Renault Pietrzak. Jak to mówił Pan z recepcji dostali jasne wytyczne żeby mnie nie łączyć z żadna inną osoba poza Panem Miłoszem W. szefem sprzedaży do którego numer zawsze był zastrzeżony i nie można było w żaden inny sposób oddzwonić mimo że jego numer jest ogólnie dostępny. A dzień wcześniej proponował mi żeby przyjechał do salonu i wpłacił zaliczkę. Co to mówi o Renault Pietrzak będą chcieli sprzedać to sprzedadzą jak nie to nie jak będą chcieli oszukać sprzedać złom to to zrobią a jak nie to zablokują komunikacje i radź sobie sam i się użeraj. Tak jak Pani poniżej pisała kup auto a potem dochodź swoich praw w Renault Pietrzak tylko daj się wkręcić i wydaj swoje pieniądze i zrób z siebie frajera na to liczą a potem będą kombinacje w naprawie i na serwisie itd itp. Oczywiście w każdym salonie inna cena a cena modelu na liście o parę tysięcy niższa proszę uważać i sprawdzać w Grupie Pietrzak każdy salon bo są różnice w paru tysiącach. Ostatecznie skontaktowałem się z szefem działu handlowego grupy Renault Pietrzak Panem Tomaszem S. i groził mi Policją -- groził Policją bez podanie powodu za to tylko że chciałem absolutnie sprawdzić dany model auta. Mam też zakaz komunikacji z jakim kolwiek salonem i osobą Grupy Pietrzak :D miło i sympatycznie. Byłem w salonie w Katowicach aby kulturalnie sprawdzić wybrany model a także nowe modele Reanult -- odmówiono mi obsługi mimo że nikt mnie nigdy nie widział ani tak naprawdę mnie nie zna. W innych salonach przeprowadzałem dokładnie te same rozmowy i mówiłem o tym samym nikt się nie obrażał i nikt nie był tyłem do klienta polecam salony Ziębą i Keller marki Reanult miła i fachowa obsługa i możliwość uzyskania informacji na każdy temat danego modelu.
Użytkownik sieci
24 maja 2020 16:49
Salon - samochody nowe
Zawiodłem się na ...
... serwisie mechanicznym,pierwszy przegląd gwarancyjny zrobiony nierzetelnie Już wiem dlaczego wszyscy mówią ,aby ASO omijać z daleka.Serwis Blacharsko-Lakierniczy to już jedno wielkie nieporozumienie.Ewidentnie samochód jest fabrycznie źle poskładany ale Pan z serwisu twierdzi,że te auta tak mają i to jest normalne-ciekawe.Wszystko na nie jest w tym serwisie.Przy zakupie samochodu na wszystko jest gwarancja ale tak naprawdę jej nie ma,jak jest problem to twierdzą ,że uszkodzenie mechaniczne albo ten typ tak ma.Żenada.
Użytkownik sieci
23 maja 2020 21:32
Salon - samochody nowe
Odradzam znajoma tam ...
... była i same złe wrażenia podobno kierownik dzieli klientów na gorszych i lepszych masakra.
Użytkownik sieci
23 maja 2020 20:43
Salon - samochody nowe
beznadziejna obsługa
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2020 22:14
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jestem bardzo zadowolony ze sprzedającego, dobrą komunikacją i naprawdę profesjonalny. Ale jeśli chodzi o garaż, sprzedaż samochodu, którego obsługa musi być wykonana 2 tygodnie po sprzedaży ... to po prostu niedopuszczalne ... Zwykle serwisowanie musi odbywać się każdego roku ... a kiedy odebrałem samochód, ma to tylko rok ... więc przypuszczam, że data została zmieniona przez garaż, aby dodać 2 tygodnie więcej i nie robić przeglądu wcześniej sprzedam ... Garaż musi poprawić relacje z klientem, dywany nie oferują, nie chcę rejestrować ... Dla porównania kupiłem tańszy samochód w TOYOTA, dokonali dla mnie rejestracji i zaoferowali dywan, więc był bardziej komercyjny. (Wersja oryginalna) I really satisfied by the seller, good communication and really professional. But regarding the garage, selling a car witch the servicing must be done 2 weeks after selling ... it's just unacceptable .... Normally the servicing must be done each year ... and when I picked up the car, it have just one year ... so I suppose that the date have been changed by the garage to put 2 weeks more and not do the servicing before selling ... The garage must improve relation with client, carpets not offer, don't want to do the registration .... For comparison, I bought a cheaper car in TOYOTA, they have done the registration for me and offered the carpet, so it was more commercial.
Użytkownik sieci
17 lutego 2020 16:23
Salon - samochody nowe
Oddaliśmy z mężem ...
... auto do serwisu "Pietrzak-Świetochłowice" na początku wszystko ładnie, pięknie. No i po oddaniu auta się zaczęło.... Brak kontaktu z Panią z serwisu, pisaliśmy, dzwoniliśmy- Pani nie odbierał A odpisywał na smsy za ok 2 dni....😤 Mieliśmy ustalone że wymiana będzie 2 drzwi,przy odbiorze auta okazało się że wymielini 1 drzwi A 2 wyszpachlowali bo podobno ubezpieczyciel zmienił zdanie A Pani z serwisu miała Nasze pełnomocnictwo więc stwierdziła że nie musi pytać Nas o zdanie i sama zadecydowała 😱 Oczywiście samochód AC na oryginalnych częściach i samochód na gwarancji.... Takie fuszerki- co tam samochód kupiony 2 lata temu za ok 60tys to co tam serwis będzie się przejmował.... Marka DACIA A konkretnie DACIA Duster super autko pod każdym względem ale z powodu na niekompetence i ogólny tumiwisizm pracowników serwisu ze Świętochłowic kupimy kolejny samochód z innej marki A szkoda....!!!!!Brak tabliczki znamionowej na słupku A była, brak zaślepki na progu,brak spinki na tylnych drzwiach, uszczelka mdz tylnymi A przednimi dzrwiami przyklejona taśma dwustronna niedokładnie już odchodzi, widoczna różnica koloru po pomalowaniu,
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 08:40
Salon - samochody nowe
Obsługa tylko z nazwy
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 19:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 12:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 18:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 17:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 listopada 2019 18:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 09:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... i serwisu Pietrzak Katowice ze względu na obsługę która kiedyś była znakomita a teraz jest na najniższym poziomie z wszystkich znanych mi autoryzowanych serwisów oraz ceny wyższe niż u konkurencji Na potwierdzenie moja historia Chciałem kupić samochód poszedłem do salonu w Katowicach by dowiedzieć się o warunki przedłużenia gwarancji pani na recepcji wskazała mi panią Sonie która zamiast wytłumaczyć porostu mnie zbyla! Musiałem jechać do Swietochlowic gdzie udzielono mi wyczerpujących informacji Nie polecam sprzedawcy pani Soni Chciałem skompletować zimowe koła opony miałem bo dostałem przy zakupie auta Felgi również się nowe znalazły z Megany kupionej akurat w salonie Pietrzak gdzie auto było w podstawowej wersji i w salonie dali drugie koła ALU a te zostały w bagażniku Przy demontażu tych kół serwis Pietrzak zgubił zaworki i kapturki z kół ale to szczegół Żeby zapytać ile zapłacę za czujniki ciśnienia powietrza - dzwonię raz pani mówi że mają dużo klientów przy biurku i żebym zostawił numer Pan z części zamiennych oddzwoni - ale nie zadzwonil Dwa dni później znowu dzwonię pani próbuje połączyć po czym ta sama śpiewka że dużo klientów i że oddzwonię Kilka dni później zadzwoniłem będąc prawie pod salonem i tym razem było również dużo klientów - tak dużo że jak byłem 3 no może 4 minuty później przy biurku to nie bylo dosłownie żadnego klienta tylko 3 panów z obsługi prowadzących rozmowę MOJE GRATULACJE OBSŁUGA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE NIE ODBIERANIE TELEFONÓW A NIECH KLIENT JEDZIE TA SAMA SYTYACJA W PRZYPADKU SERWISU 28 października godz 17:26 dzwonię - myślę koszta czujników wkoncu znam bo byłem i pytałem troszkę wyższe niż u konkurencji ALE do Pietrzaka mam blisko zapytam ile robocizna umowie się i będzie po temacie Dzwonie pani nie chce mnie przełączyć na serwis mówi że sprawdzi jaka cena i termin i zaraz da znać a jak nie to konsultant oddzwoni I TU ZASKOCZENIE za montaż opon i czujników oraz kalibracja kwota 800 zł Mówię pięknej pani ze to chyba jest pomyłka bo konkurencja chce 200 i proszę o przełączanie PANI TWARDO ZE ROZMAWIAŁA Z KONSULTANTEM MONTAŻ Z WYWAZENIEM I KALIBRACJA CZUJNIKÓW 800 ZL PLUS CENA CZUJNIKÓW JEŚLI BĘDĘ BRAŁ OD NICH Ręce mi opadły i podziekowalem Naprawdę przez dlugi czas myślałem że to najlepszy salon i serwis Renault ale po rozmowie ze znajomymi i moich własnych doświadczeniach teraz wiem jak bardzo się myliłem PROSZĘ SIĘ UCZYĆ OD KONKURENCJI BO MOJA NOGA JUŻ W PAŃSTWA SALONIE I SERWISIE NIE STANIE! Myślę że od autoryzowanych salonów i serwisów klient oczekuje czegoś więcej niż tylko ładnego budynku niestety ja przez te kilka ostatnich relacji nie mogę dobrego słowa napisać Dla Pana redaktora Tomasza z katowickiej Uwagi może to kolejny temat OBSŁUGA KLIENTA (LUB BRAK KOMPETENCJI) W NIEKTÓRYCH SALONACH SAMOCHODOWYCH
Użytkownik sieci
7 października 2019 14:07
Salon - samochody nowe
Słaby serwis .Na ...
... moim przykładzie osobiście niepolecam.A obsługa serwisu grzeczna i miła jak niema problemów a później to nawet nie pisze.
Użytkownik sieci
1 października 2019 16:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka