93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 listopada 2020 15:09
Salon - samochody nowe
wycofali ze sprzedaży ...
... auto, które prawie kupiłem. NIE POLECAM. UNIKAJCIE PAŃSTWO. a teraz jest do kupienia za 20000 PLN drożej. zwykły przekręt.
Użytkownik sieci
13 października 2020 06:18
Salon - samochody nowe
Po rozmowie z ...
... działem obsługi klienta i wycenie 950 zł za 2 przegląd gwarancyjny gdzie wymieniają tylko olej i filtr oleju plus przegląd drogo bardzo!! Sama robocizny ponad 500 zł gdzie konkurencja zrobiła ten przegląd dużo taniej proponuję szukać i pytać o ceny. Renault pietrzak bardzo drogo i dopóki nie zejdą z cen tam nie pojadę. Dodam jeszcze, że jak byłem na naprawie gwarancyjnej został porysowany zderzak. Poprosiłem o weryfikację z monitoringu do kierownika serwisy i oczywiście nawet nie raczyli odpisać dramat nie polecam. Taki serwis nastawiony na to aby skasować klienta. Już tam więcej nie kupię samochodu A przez 4 lata kupiłem 3 szt. Ostatni raz.
Użytkownik sieci
25 września 2020 15:53
Salon - samochody nowe
Chcielismy dzisiaj obejrzeć ...
... Kaleosa i dopytać o warunki leasingu . Od miłej pani dowiedzieliśmy się że takiego auta nie mają bo jest na wynajmie do wtorku. Pytam więc czy można auto wynająć. Ona ze oczywiście i na pytanie kiedy? poszła do handlowca i wróciła z informacją że tylko jazda z handlowcem. Pan handlowiec nawet nie ruszył czterech liter ze stołka żeby do nas podejść i z nami porozmawiać czy też się umówić. No cóż to w sumie tylko najdroższe auto w tym salonie, ale widocznie pan handlowiec ma zbyt mała prowizję z zakupu żeby ruszać się z zza biurka. Pojechalismy do innego salonu gdzie zaraz podszedł sprzedawca i opowiedział wszystko o aucie. Czekamy teraz na propozycje leasingu a Pan Pietrzak niestety nie zarobi.
Użytkownik sieci
22 września 2020 15:00
Salon - samochody nowe
Rozmawiałem telefonicznie z ...
... doradca w sprawie nowego samochodu maksymalna opcja Grand scenic oraz Espace nowy i sprzedawca nie dosc ze od poczatku byl niemiły to nawet nie raczyl powiedziec na koniec do widzenia. Fajnych ludzi zatrudniacie.
Użytkownik sieci
15 września 2020 11:12
Salon - samochody nowe
Byłem na jeździe ...
... próbnej Koleosem. Wszystko fajnie, ale sprzedawca mało wiedział o podstawowych kwestiach, jak koszty przeglądu itd. Chyba nie ma zdziwienia, ze ktoś może o to pytać? Pisałem potem 2 maile: jeden z prośba o dodatkowe informacje, a drugi z prośba o wyliczenie kosztów leasingu, bo jestem zdecydowany. Oczywiście pozostało to bez odpowiedzi. Kontaktu ze strony sprzedawcy po jeździe tez nie było żadnego. Trudno polecić coś, co w zasadzie nie istnieje.
Użytkownik sieci
9 września 2020 16:14
Salon - samochody nowe
Mail z prośbą ...
... o kod do radia (auto zakupione w ich salonie): - w salonie Renault pietrzak ta ekskluzywna usługa podania kodu kosztuje 100zł xD - na infolinii renault 0zł Po co tak naciągać klientów ? xD
Użytkownik sieci
5 września 2020 23:41
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed tym ...
... serwisiem auto na gwarancji 3 tygodnie wcześniej zgłaszano problem z hamulcami stwierdzili że wystarczy przedmuchać sprężonym powietrzem i klient ma sam zrobić po czym za miesiąc już nie byli co dmuchać bo uszkodziła się tarcza hamulcowa i jak się okazało już wcześniej wada występowała był problem z zaciskiem hamulcowym ale wcześniej nie wiedzieli albo nie widzieli.Naprawili pojazd na gwarancji i uśmiech nie trwal dlugo bo rano już nie było hamulcu w aucie bo płyn wyciekł jak stwierdził inny serwis że odpowietrznik w kole który robili był źle wkręcony.Ostrzegam wszystkich ich partactwo w naprawach niezna granic z innymi autami też był problem dzwonili że auto do odbioru człowiek przyjezdzal i zdążył tylko wsiąść do auta żeby uświadomić że auto jest nie zrobione i musi znów zostać na serwisie.Ja nie wiem jak to można nazwać ASO Renault jak tam jest naprawa gorzej wykonana niż u garazowca który nie dysponuje takim sprzętem ale wie co naprawia i jak naprawia
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 14:47
Salon - samochody nowe
Byłam w sprawie ...
... aktualizacji map w samochodzie. Takiego braku zainteresowania klientem i to stałym po tym salonie nie spodziewałam się.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 11:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 07:20
Salon - samochody nowe
Prosba o wycenę ...
... auta- oczekiwanie tydzień czasu i brak oferty. Słabo
Użytkownik sieci
25 maja 2020 11:39
Salon - samochody nowe
Niestety nie dokonałem ...
... zakupu w tym salonie mimo że już wszystko było dopięte na ostatni guzik. Komunikacja z salonem była nie możliwa gdyż zostałem z dyskryminowany i odmówiono mi komunikacji jakiej kolwiek z Handlarzem Danielem D czy panią Magdaleną Z działu Finansów. niestety tylko Renault Pietrzak posiadał jeden wybrany model i nie chciał go w żadne sposób moje osobie sprzedać -- Co my mówimy o jakości tego auta zaufaniu serwisie późniejszym do marki Renault i do Renault Pietrzak. Jak to mówił Pan z recepcji dostali jasne wytyczne żeby mnie nie łączyć z żadna inną osoba poza Panem Miłoszem W. szefem sprzedaży do którego numer zawsze był zastrzeżony i nie można było w żaden inny sposób oddzwonić mimo że jego numer jest ogólnie dostępny. A dzień wcześniej proponował mi żeby przyjechał do salonu i wpłacił zaliczkę. Co to mówi o Renault Pietrzak będą chcieli sprzedać to sprzedadzą jak nie to nie jak będą chcieli oszukać sprzedać złom to to zrobią a jak nie to zablokują komunikacje i radź sobie sam i się użeraj. Tak jak Pani poniżej pisała kup auto a potem dochodź swoich praw w Renault Pietrzak tylko daj się wkręcić i wydaj swoje pieniądze i zrób z siebie frajera na to liczą a potem będą kombinacje w naprawie i na serwisie itd itp. Oczywiście w każdym salonie inna cena a cena modelu na liście o parę tysięcy niższa proszę uważać i sprawdzać w Grupie Pietrzak każdy salon bo są różnice w paru tysiącach. Ostatecznie skontaktowałem się z szefem działu handlowego grupy Renault Pietrzak Panem Tomaszem S. i groził mi Policją -- groził Policją bez podanie powodu za to tylko że chciałem absolutnie sprawdzić dany model auta. Mam też zakaz komunikacji z jakim kolwiek salonem i osobą Grupy Pietrzak :D miło i sympatycznie. Byłem w salonie w Katowicach aby kulturalnie sprawdzić wybrany model a także nowe modele Reanult -- odmówiono mi obsługi mimo że nikt mnie nigdy nie widział ani tak naprawdę mnie nie zna. W innych salonach przeprowadzałem dokładnie te same rozmowy i mówiłem o tym samym nikt się nie obrażał i nikt nie był tyłem do klienta polecam salony Ziębą i Keller marki Reanult miła i fachowa obsługa i możliwość uzyskania informacji na każdy temat danego modelu.
Użytkownik sieci
24 maja 2020 16:49
Salon - samochody nowe
Zawiodłem się na ...
... serwisie mechanicznym,pierwszy przegląd gwarancyjny zrobiony nierzetelnie Już wiem dlaczego wszyscy mówią ,aby ASO omijać z daleka.Serwis Blacharsko-Lakierniczy to już jedno wielkie nieporozumienie.Ewidentnie samochód jest fabrycznie źle poskładany ale Pan z serwisu twierdzi,że te auta tak mają i to jest normalne-ciekawe.Wszystko na nie jest w tym serwisie.Przy zakupie samochodu na wszystko jest gwarancja ale tak naprawdę jej nie ma,jak jest problem to twierdzą ,że uszkodzenie mechaniczne albo ten typ tak ma.Żenada.
Użytkownik sieci
23 maja 2020 21:32
Salon - samochody nowe
Odradzam znajoma tam ...
... była i same złe wrażenia podobno kierownik dzieli klientów na gorszych i lepszych masakra.
Użytkownik sieci
23 maja 2020 20:43
Salon - samochody nowe
beznadziejna obsługa
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2020 22:14
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jestem bardzo zadowolony ze sprzedającego, dobrą komunikacją i naprawdę profesjonalny. Ale jeśli chodzi o garaż, sprzedaż samochodu, którego obsługa musi być wykonana 2 tygodnie po sprzedaży ... to po prostu niedopuszczalne ... Zwykle serwisowanie musi odbywać się każdego roku ... a kiedy odebrałem samochód, ma to tylko rok ... więc przypuszczam, że data została zmieniona przez garaż, aby dodać 2 tygodnie więcej i nie robić przeglądu wcześniej sprzedam ... Garaż musi poprawić relacje z klientem, dywany nie oferują, nie chcę rejestrować ... Dla porównania kupiłem tańszy samochód w TOYOTA, dokonali dla mnie rejestracji i zaoferowali dywan, więc był bardziej komercyjny. (Wersja oryginalna) I really satisfied by the seller, good communication and really professional. But regarding the garage, selling a car witch the servicing must be done 2 weeks after selling ... it's just unacceptable .... Normally the servicing must be done each year ... and when I picked up the car, it have just one year ... so I suppose that the date have been changed by the garage to put 2 weeks more and not do the servicing before selling ... The garage must improve relation with client, carpets not offer, don't want to do the registration .... For comparison, I bought a cheaper car in TOYOTA, they have done the registration for me and offered the carpet, so it was more commercial.
Użytkownik sieci
17 lutego 2020 16:23
Salon - samochody nowe
Oddaliśmy z mężem ...
... auto do serwisu "Pietrzak-Świetochłowice" na początku wszystko ładnie, pięknie. No i po oddaniu auta się zaczęło.... Brak kontaktu z Panią z serwisu, pisaliśmy, dzwoniliśmy- Pani nie odbierał A odpisywał na smsy za ok 2 dni....😤 Mieliśmy ustalone że wymiana będzie 2 drzwi,przy odbiorze auta okazało się że wymielini 1 drzwi A 2 wyszpachlowali bo podobno ubezpieczyciel zmienił zdanie A Pani z serwisu miała Nasze pełnomocnictwo więc stwierdziła że nie musi pytać Nas o zdanie i sama zadecydowała 😱 Oczywiście samochód AC na oryginalnych częściach i samochód na gwarancji.... Takie fuszerki- co tam samochód kupiony 2 lata temu za ok 60tys to co tam serwis będzie się przejmował.... Marka DACIA A konkretnie DACIA Duster super autko pod każdym względem ale z powodu na niekompetence i ogólny tumiwisizm pracowników serwisu ze Świętochłowic kupimy kolejny samochód z innej marki A szkoda....!!!!!Brak tabliczki znamionowej na słupku A była, brak zaślepki na progu,brak spinki na tylnych drzwiach, uszczelka mdz tylnymi A przednimi dzrwiami przyklejona taśma dwustronna niedokładnie już odchodzi, widoczna różnica koloru po pomalowaniu,
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 08:40
Salon - samochody nowe
Obsługa tylko z nazwy
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 19:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 12:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 18:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka