93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 21:38
Salon - samochody nowe
Mega profesjonalna obsługa ...
... Pana z działu lakierni Kilka minut i wycena zrobiona. pozdrawiam
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 18:25
Salon - samochody nowe
W reakcji na ...
... zamieszczenie poniższej opinii, skontaktował się ze mną przedstawiciel serwisu. Przeproszono mnie za zaistniałą sytuację, usunięto usterki w zakupionym samochodzie. Zaproponowano także rekompensatę za tą lawinę porażek , w efekcie czego samochód zakupiony na felgach stalowych, wyjechał z serwisu na felgach aluminiowych. Opinię pozostawiam gdyż uważam, że w takim serwisie na tego typu incydenty nie powinno być miejsca. Opinia ------ Średniowiecze lakiernictwa, to Serwis Blacharsko Lakierniczy pana Bogdana Pietrzaka.To kwintesencja dotknięcia mnie przez tą patologię. Moja przygoda z Salonem Renault Pietrzak na przestrzeni wielu lat, ewoluuje na poziomy niepojętej tolerancji z mojej strony i nie wiem na czym polega moja słabość. Kupiłem tu, już kilka samochodów i stało się to, chyba tylko dzięki niegdyś panu Miłoszowi, a ostatnimi czasy panu Danielowi. Kupowałem, następnie korzystałem z pozostałych usług i było OK, aż trafiłem do Serwisu Blacharsko Lakierniczego z przekonaniem, że jest to oczko w głowie pana Bogdana Pietrzaka, z racji kultywowania rodzinnych tradycji. Jakież było moje zdziwienie kiedy odbierałem swój samochód z naprawy, po tzw. obcierce. Krawędzie oklejenia nieobrobione, zostawione na ostro pod taśmę, nadkole od wewnętrznej strony wyszlifowane do gołej blachy z niewykończoną szpachlą w żaden sposób niezabezpieczone. Elementy podwozia polakierowane pod kolor samochodu. Defekty w lakierze wyszlifowane i niedokładnie wypolerowane. Wgniecenia nadkola nikt chyba nie próbował wyciągnąć, tylko wypełnił szpachlą, która się zapadła. Zgłosiłem te uwagi podczas składania reklamacji obsłudze serwisu blacharskiego, gdzie spotkałem się z bagatelizowaniem moich zastrzeżeń. Dopiero po rozmowie z kierownikiem serwisu oraz dużym wsparciu handlowców pana Daniela i pana Rafała, przyjęto reklamację w pełnym zakresie. Następnie po trzech miesiącach miała miejsce kolejna reklamacja, gdyż zaczął odchodzić lakier. Przyjęto reklamację z niepoważnym komentarzem, że w tym roku lato było gorące i blacha mogła się nagrzewać nawet do 70 stopni. Przeżyłem.Sprzedałem ten nieszczęsny samochód. Nieszczęsny dla mnie, gdyż tylko z partactwem mi się kojarzył, ale w efekcie mojego uporu był naprawiany do skutku jak trzeba . Ukochane Clio żony, na całym boku miało już od 600 do 900 mikrometrów różnych powłok, po kilkukrotnym lakierowaniu kolejnych elementów. W żaden sposób nie zrekompensowano mi strat czasu i pieniędzy oraz utraty na wartości pojazdu, co byłoby na miejscu przy tym scenariuszu wydarzeń. Mimo tego ! ! ! Kolejny raz u pana Daniela Króla zamówiłem Clio 5. Wszystko zagrało jak trzeba. Wyprowadzono mi samochód. Był nowy, posiadał czujniki cofania jako dodatkowe doposażenie u dealera. Super. Dwa czujniki w czarnej przestrzeni zderzaka zapadnięte gdzieś w głąb (odkleiły się bo komuś jak zwykle nie wyszło) , dwa które są w przestrzeni lakierowanej, polakierowane pod kolor razem z gumowymi uszczelkami. Trzeba być wybitnie OGRANICZONYM, by tak uczynić. W serwisie pana Bogdana Pietrzaka wszystkie tłumaczenia brzmią "PRZEPRASZAMY TO CZYNNIK LUDZKI" Dodatkowa antena na dachu tzw. Rekin polakierowana z zaciekami i nie dokręcona . Tapicerka pobrudzona podczas montażu.Czeka mnie Kolejny dzień, kolejna poprawka, kolejnego partactwa tego jednego "WIELKIEGO KOŁCHOZU" gdzie jak widać, nikt za nic nie odpowiada. Kolejny stracony, mój czas i pieniądze. Na osłodę kilka fotografii z podróży po Grupie Pietrzak, do której ja oraz wszyscy moi znajomi już nigdy nie wyruszą. Pan lata w chmurach panie Bogdanie i zapomniał pan już chyba o kliencie INDYWIDUALNYM. Zaznaczam, że całe to zło, ma miejsce w salonie na Bocheńskiego w Katowicach. W Świętochłowicach nie miałem nigdy z niczym problemu. Pod latarnią zawsze najciemniej panie Bogdanie..👍 Na koniec coś w waszym stylu. Zdarzają się i takie opinie, ale jakoś to zapewne dalej będzie...Marki premium zepchnęły przeciętnego użytkownika na dno..... Z przykrością i poważaniem dla właściciela. Pański klient Konrad Makara
Użytkownik sieci
2 czerwca 2021 19:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2021 18:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 maja 2021 20:37
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... serwisu, mają długi terminy, nieprawidłowa diagnostyka, zbyt wysoki kosztorys naprawy, który i tak nic nie pomógłby. W innym serwisie zrobili diagnostykę natychmiast (a nie za tydzień), oraz cena naprawy była dużo tańsza.
Użytkownik sieci
24 maja 2021 16:17
Salon - samochody nowe
Wszystko super gdy ...
... chcecie zakupić nowe auto to od razu proście o kontakt z Panem Adrian Smolarz polecam mego. Dziękujemy za wydanie auta i załatwienie wszystkie formalności
Użytkownik sieci
24 maja 2021 08:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 maja 2021 11:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 maja 2021 18:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 maja 2021 23:52
Salon - samochody nowe
Droga z Wrocławia ...
... do Katowic to nie koniec świata, trafiłem do salonu Renault Pietrzak Katowice przez przypadek. Serdecznie mogę polecić Pana Tomasza Bień - za profesjonalne podejście do klienta, miłą obsługę w dobrej atmosferze i rzeczowe doradztwo w kwestii auta. Myślę, że jeszcze skorzystam z usług tego salonu.
Użytkownik sieci
16 maja 2021 20:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 maja 2021 19:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 maja 2021 06:17
Salon - samochody nowe
Bez zarzutów udany przegląd auta. Polecam ! :)
Użytkownik sieci
12 maja 2021 17:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 maja 2021 10:01
Salon - samochody nowe
Obsługa miła i ...
... profesjonalna, szybkie terminy realizacji. Serwisujemy tu 9 Masterów i nigdy nie było żadnych problemów. Pracownicy zawsze znajdą rozwiązanie. Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
11 maja 2021 18:24
Salon - samochody nowe
Korzystam z usług ...
... oddziału w Katowicach od lat i nigdy się nie zawiodłam. Przede wszystkim można liczyć na profesjonalną obsługę i fachowe porady. Serwis dba o klienta, chętnie się tutaj wraca na wymianę kół, naprawę czy przegląd. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 22:39
Salon - samochody nowe
Jak zwykle profesjonalna ...
... i miła obsługa. Świetny kontakt z klientem - obsługiwał mnie p.Łukasz. Gratuluję tak sprawnie działającego serwisu.👍 Na pewno tutaj wrócę.🙂
Użytkownik sieci
7 maja 2021 22:24
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis, warsztat ...
... jakie nasze masterki spotkały w swojej karierze😁. Bardzo dobra obsługa i doradztwo. Za każdym razem podchodzą do sprawy bardzo profesjonalnie w porównaniu do innych serwisów. Super ekipa. Bardzo miła obsługa w biurze serwisu jak i na warsztacie. Panowie mechanicy znają się na swojej robicie. Pracują tam naprawdę dobrzy fachowcy, pomogli nam już parę razy nie naciągając nas na dodatkowe koszta. Serdecznie polecam i dziękuję za to że możemy korzystać z Waszych usług. Pozdrawiają Masterki z Lublińca 😁 😉
Użytkownik sieci
7 maja 2021 08:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 maja 2021 12:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek