93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 08:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 17:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 17:52
Salon - samochody nowe
Serwis blacharski tak ...
... ale nie dla pojazdów powyżej 10 lat
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 09:26
Salon - samochody nowe
Dziękuję za interwencję ...
... Szefa serwisu Renault Pietrzak Katowice w mojej sprawie. Serwis stanął na wysokości zadania i rozwiązał, przynajmniej częściowo, zgłoszone usterki. Rozumiem, że technika naprawy fotela przewiduje zastosowaną w moim przypadku ścieżkę. Zatem i w tym przypadku jestem zadowolony. Jednocześnie sam przebieg ostatniej naprawy i obsługa przez pracowników serwisu była wzorowa. Opis sytuacji: Wymiana poszycia siedziska fotela kierowcy i druga próba (zresztą znowu nieudana) aktualizacji R-Linka trwała 5 i pół godziny, przy czym sama praca wymiany poszycia, która pozostawia bardzo wiele do życzenia, zajęła około godziny, a podejście z komputerem do samochodu mniej niż 3 minuty. Przez pozostały czas auto stało, a ja czekałem jak przysłowiowy „kołek”. Trzykrotnie próbowałem uzyskać informację od Pana obsługującego mnie, dlaczego czekam, ale słyszałem tylko, że pracownik jest zajęty, albo mechanik pojechał na jazdę próbną lub, że Pan przyjmujący mnie w serwisie jest zajęty obsługiwaniem innego klienta. Ja rozumiem, że nie jestem jedyny w serwisie, ale czy naprawdę tak trudno jest pilnować swoich klientów, szczególnie takich, którzy pozostają w serwisie i ich samochodów, żeby nie czekali bez potrzeby i sensownej informacji? No widać tak. Nawet wtedy kiedy są umówieni i jest dla nich podobno „zarezerwowany” czas… :( Czy odpowiedź serwisu, że nie mogą naprawić systemu R-Link (na gwarancji), bo nie mogą go zaktualizować i nie ma propozycji co dalej, bo to nie ich problem tylko Renault Polska, to jest właściwa odpowiedź? No widać tak. Czy odpowiedź, że Pan zmusił mnie do siedzenia w serwisie ponad 5 godzin, bo czekał na jakiegoś maila z informacją na temat aktualizacji, którego nie może mi pokazać, jest właściwa? No widać tak :( Przekonywanie mnie, że nie da się naprawić poszycia fotela w taki sposób, żeby wyglądało jak przed naprawą i to, że jest pomarszczone. Innymi słowy po prostu brzydko naciągnięte to tylko moje spostrzeżenie, a Pan z serwisu nie widzi problemu. Pomijam już fakt, że był to kolejny Pan, który włączył się do sprawy, ale nawet nie raczył się przedstawić czy przywitać… Ostatecznie pozostałem bez naprawionego R-Linka i nawet informacji kiedy i co Serwis mógłby z tym zrobić. Po prostu „kliencie radź sobie sam”… Wręcz z sugestią Pana z serwisu, żebym sobie zadzwonił do Renault Polska. Sam Serwis, przecież chce naprawić mi samochód tylko Renault Polska mu na to nie pozwala, a innej metody jak aktualizacji nie przewidują...
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 07:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 czerwca 2019 12:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 maja 2019 16:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2019 14:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2019 10:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 maja 2019 14:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 maja 2019 09:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 maja 2019 22:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 maja 2019 14:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2019 18:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2019 10:55
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
15 maja 2019 12:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 maja 2019 10:52
Salon - samochody nowe
Człowiek z serwisu ...
... bardzo uprzejmy, umiejacy słuchać. Docenia posiadaną wiedzę. Bez większego problemu rozwijał moje wątpliwości. Oby jak najwięcej ludzi w serwisach pochodzących z zaangażowaniem do pracy i szacunkiem do klienta.
Użytkownik sieci
11 maja 2019 17:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 maja 2019 15:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 maja 2019 18:24
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... serwisowa. Przegląd zrobiony może nie super ekspresowo za to starannie. Ceny nie wygórowane, do przyjęcia. W miedzy czasie dobra kawa ;)