93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 listopada 2021 17:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 13:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 czerwca 2021 13:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Przejechałem ...
... 200km pierwsze auto stwierdzili, że gwarancji nie obejmuje bo prawdopodobnie zwierze pogryzło część. Dziś zawiozłem inne auto kolejne 200km. Tu już metalowa część (to nie mogli zwalić na zwierzę) więc uznali, że 40cm dalej śrubka jest nieoryginalna... auta nowe... i też nie uznali na gwarancji. Co to ma wspólnego z moją awarią? Śrubka nie ma wpływu na to że materiał jest wadliwy. Gdzie rozwaliło metalową puszkę rury od turbiny. Dodam że mam około 20 Renault Masterów kupionych w ASO i traktują klienta który wydał na te auta ponad 2mln jakby kupił raz używke za 1000zł... Dodatkowo wiem że to się psuje od 10 lat ciągle w tych masterach jest to wada materiału ze go rozrywa a nie wina srubki na opasce 40cm dalej
Użytkownik sieci
12 marca 2021 16:45
Salon - samochody nowe
przy zakupie wszyscy ...
... mili a w czasie serwisu no cóż... tragedia nie polecam tego salonu bo musiałem wykłócać się o naprawy usterek na gwarancji. W końcu po interwencji w warszawie coś tam zaczęli naprawiać...
Użytkownik sieci
10 marca 2021 09:28
Salon - samochody nowe
Niestety amatorzy, a ...
... nie mechanicy. Nie polecam napraw w tym "serwisie".
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 13:20
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo miła ale ceny kosmiczne
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 12:56
Salon - samochody nowe
Drożej niż innych serwisach renault
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 18:22
Salon - samochody nowe
Żenująca obsługa
Użytkownik sieci
18 października 2020 22:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 września 2020 16:12
Salon - samochody nowe
Nawet nie ma ...
... co tu pisać. Naciagają, a nie potrafią drobnych usterk usunąć. Przy wyminie żarówki zarysowali lakier. Byłem tak wzburzony tą uslugą, ze późno to spostrzegłem, dopiero następnego dnia. Nigdy więcej. Lepiej u Normalnych Mechaników naprawiać.
Użytkownik sieci
1 września 2020 19:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 16:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 13:30
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony dzisiaj ...
... na godzinę 13.00 żeby odebrać Megane do testów Renault 365. Czekałem do 13.30 od 12.55, i niestety nie zostałem obsłużony. Z racji obowiązków byłem zmuszony pojechac z tego miejsca. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 maja 2020 16:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2020 11:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lutego 2020 15:02
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy niesłowni. Nie ...
... dotrzymują uzgodnionych terminów spotkań. Szkoda czasu. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 12:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 16:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam.A to ...
... z powodu że zostałem potraktowany jak potęcjalny oszust. Byłem zainteresowany kupnem używanego auta a swój chciałem zostawić w rozliczeniu,ale kiedy sprzedawca dowiedział się że moje auto jest sprowadzane to skwitował to że w ASO przyjmują tylko pewne samochody a to znaczy że ja swój musiałem chyba ukraść.Pogratulować Renault Pietrzak Rybnik sprzedawcy brawo!!!!
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 23:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 21:25
Salon - samochody nowe
W dniu 04.2018 ...
... Kupiłem nowe Renault Clio w salonie w Rybniku. Chciałem zrobić przegląd gwarancyjny w Renault w Poznaniu bo aktualnie tam mieszkałem. Dowiedziałem się że samochód nie obejmuje 2 letnia gwarancja (pomimo iż jest to nowe auto). Kilka razy (mailowo oraz osobiście) skierowałem zapytanie do Renault Pietrzak Rybnik o wyjaśnienie - niestety bez odzewu. 20 Grudnia 2019 odwiedziłem w/w salon drugi raz w tej sprawie. W bezpośredniej rozmowie ze sprzedawcą Panem Dariuszem Wójcikiem na pytanie czy sprzedał mi samochód nowy czy używany zapewnił, że sprawa zostanie wyjaśniona do kilku dni. Jest 13.01. 2020 i dalej brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Krętacze i niekompetentni pracownicy. Sprzedawca na sprawdzenie danych samochodu potrzebował konsultacji i 15 minut, nie potrafił odnaleźć w systemie faktury zakupu samochodu ani odpowiedzieć kiedy kończy się okres gwarancyjny. Podałem mu numer faktury, również nie potrafił znaleźć. Osoba z innego działu na sprawdzenie daty zakończenia okresu gwarancyjnego potrzebowała 10 sekund. Taką samą informacje udzieliły mi inne salony Renault w maksimum 1 minutę. Kategorycznie odradzam jakiekolwiek zakupy w tym salonie. Miejsca z taką obsługą klienta należy omijać szerokim łukiem. Zapytanie czy sprzedano mi samochód używany jako nowy kieruję do Renault Polska i będę informował na forach o przebiegu sytuacji.