93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 lutego 2018 15:53
Salon - samochody nowe
Kupowalismy nowy samochód ...
... w 2015. Obsługa i doradztwo oceniam bardzo dobrze. Niestety salon dostaje ode mnie negatywną opinię ze względu na późniejszy incydent. Okazało się, że po przejechaniu jakichś 150 km pękło plastikowe mocowanie przedniego reflektora. Jak tylko to zauważyliśmy udaliśmy się do salonu z reklamacją. Chcieliśmy aby to zostało naprawione z gwarancji w gescie dobrej woli. Odmówiono nam mimo licznych telefonów i pism. Zaznaczam że auto nie zostało nigdzie uderzone. Nawet najmniejszej ryski na nim nie było. Wina była po stronie producenta.Podejrzewam słabej jakości materiały lub jakiś feler przy montażu. Bardzo negatywnie byłam zaskoczona kiedy okazało się że musimy dokonać naprawy z własnej kieszeni lub z AC. Oczywiście w momencie zakupu wszyscy byli super mili. Jednak kiedy salon był potrzebny odmówili nam pomocy. Popsuli tym samym całe dobre wrażenie. A przecież to niby tylko 1200zl. Stracili moje zaufanie. Przeszlismy do Keller Gliwice i tam serwisujemy auto.
Użytkownik sieci
16 listopada 2017 19:30
Salon - samochody nowe
UWAGa na samochody ...
... uzywane sprzedawane przez ten salon "uzywane gwarantowane" po zakupie auta musiałem jeszcze w niego wlozyc ze 7 tys zl pozdrawiam
Użytkownik sieci
8 października 2017 23:19
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa nie ...
... jest za bardzo w temacie samochodów które sprzedaje. Oczekiwałem więcej profesjonalizmu i zainteresowania motoryzacją.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2017 09:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2017 20:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu ze względu na niemiłą obsługę.
Użytkownik sieci
29 lipca 2017 18:46
Salon - samochody nowe
Moja ocena odzwierciedla ...
... jakość (w tym kulturę pracowników) obsługi, terminowość dostawy samochodu i dotrzymywanie słowa. Takie -2, powiedziałbym, że na szynach. Szczerze nie polecam. Nie przywykłem do zamawiania i oczekiwania na samochód na takich warunkach. Gigantyczny szok, że tak może działać autoryzowany dealer marki.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2017 23:05
Salon - samochody nowe
serwisowe przeglądy w ...
... tym salonie nie są rejestrowane w głównym rejestrze Renault, najpierw gdy chciałem wpis do książki zapewniano mnie że wszystko jest w głównym systemie renault... po roku jak klient sprawdzał samochód u innego dealera renault nie było śladu po serwisowym przeglądzie w renault Pietrzak Rybnik!!!!
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 06:52
Salon - samochody nowe
Proponuje mimo wszystko ...
... zakup auta w Bielsku-Białej. Sam tak zrobiłem. Żałuję, że wybrałem ten serwis na naprawy mojego auta.
Użytkownik sieci
20 maja 2017 14:14
Salon - samochody nowe
Dni otwarte, chcemy ...
... z żoną zmienić auto, ma być daster dla żony. Wchodzimy do salonu(20,05,2017), brak zainteresowania kogokolwiek, chodzimy tak sobie wokół samochodów, pytam wreszcie "panią od balonów" kto mnie może obsłużyć, tam są handlowcy pokazuje, stoją sobie w trojkę, zajęci sobą (pogaduchy w pracy,) podchodzę czekam na reakcje, BRAK, więc pytam przepraszam chciałbym odbyć jazdę próbną dasterem, "eee dzisiaj a może kiedy indziej", osłupiałem te jazdy to są reglamentowane czy co, ale nic nalegam żona chce się przypasować do auta zobaczyć jak się tym jeździ, "eee widzi pan jesteśmy zajęci (czym nieróbstwem i smichami hihami) a w ogóle to jest tutaj dzisiaj tak głośno ( to co jak głośno to auta daci nie działają) niech pan przyjdzie kiedy indziej (kumulacja). Nie wiem ale jak dla mnie ktoś tu mocno nie dba o klientów, więcej zraża do marki salonu, Panowie z daci Rybnik przypominam komuna minęła auta nie są już na zapisy kartki mamy rynek klienta nie sprzedawcy. Dacie może jednak kupie ale na pewno nie w tym salonie, szkoda czasu.
Użytkownik sieci
28 lutego 2017 19:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 stycznia 2017 19:40
Salon - samochody nowe
W używanym aucie ...
... nie było przycisków do sterowania nawigacją. W serwisie zamiast sprawdzić listę części po numerze VIN kazali mi zrobić diagnostykę za 110 zł. Okazało się, że zgubiony był pilot do sterowania bezprzewodowego
Użytkownik sieci
26 stycznia 2017 12:29
Salon - samochody nowe
Serwis to jakies ...
... wielkie nieporozumienie. Wlasciwie nie powinno sie mowic o serwisie, lecz o "wymienialni oleju" w ich przypadku. Zupelny brak wiedzy fachowej, ale ego doradcow przeroslo juz Himalaje.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2016 19:26
Salon - samochody nowe
Zakupiłem u nich ...
... dacie lodgy z wyposazeniem w czujniki cofania i dodatkowym kompletem kół alufelg z oponami letnimi. zapewnianio mnie że samochód mogę reklamować w każdym renault i że niedługo renault będzie montował fabrycznie lpg. Niestety gdy przyszło lato i zmieniłem koła na letnie, zauwaźyłem że strasznie biją. Udałem sie do renault w moim mieście i stwierdzono że felgi są nieorginalne a opony z najniższej półki "mimo iż miały być klasy premium według zapewnien sprzedawcy" Musiałem zapłacić za wyważenie które nic nie dało. Sprzedwca z Rybnika stwierdził że mam dzwonić do renault Polska ktore poinformowało mnie źe felgi są nieorginalne i gwarancja spoczywa po stronie sprzedawcy. Rybnik stwierdził bym w swoim mieście zapłacił 300 zł za weryfikację ktora to felga i ją im wyslał (poddałem się) na koniec poinformowano mnie że mam pęknięte lusterko zew , sprzedawca zapewnial że to załamanie a nie pęknięcie. Po paru miesiącach popsuły się czujniki cofanania renault stwierdził że cały system jest do wymiany ale mam źle wystawioną fakturę i muszę ją wyajśnić w Rybniku inaczej 1100zł do zapłaty. Uważajcie jakie dodatki kupujecie!!! autoryzowany dealer może handlować czym chce za co renault nie ponosi odpowiedzialności.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2015 09:47
Salon - samochody nowe
Serwis dwukrotnie dokonywał ...
... naprawy - samochód dalej nie sprawny. Kontakt telefoniczny - zerowy, brak jakiejkolwiek chęci pomocy Klientowi. Serwis nie przyznaje się do dwukrotnie postawionej błędnej diagnozy. Nie chce użyczyć samochodu zastępczego na czas trzeciej naprawy. Na złożoną reklamację nie odpowiada... NIE POLECAM