93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 września 2020 19:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 16:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 13:30
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony dzisiaj ...
... na godzinę 13.00 żeby odebrać Megane do testów Renault 365. Czekałem do 13.30 od 12.55, i niestety nie zostałem obsłużony. Z racji obowiązków byłem zmuszony pojechac z tego miejsca. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 maja 2020 16:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2020 11:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lutego 2020 15:02
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy niesłowni. Nie ...
... dotrzymują uzgodnionych terminów spotkań. Szkoda czasu. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 12:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 16:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam.A to ...
... z powodu że zostałem potraktowany jak potęcjalny oszust. Byłem zainteresowany kupnem używanego auta a swój chciałem zostawić w rozliczeniu,ale kiedy sprzedawca dowiedział się że moje auto jest sprowadzane to skwitował to że w ASO przyjmują tylko pewne samochody a to znaczy że ja swój musiałem chyba ukraść.Pogratulować Renault Pietrzak Rybnik sprzedawcy brawo!!!!
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 23:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 21:25
Salon - samochody nowe
W dniu 04.2018 ...
... Kupiłem nowe Renault Clio w salonie w Rybniku. Chciałem zrobić przegląd gwarancyjny w Renault w Poznaniu bo aktualnie tam mieszkałem. Dowiedziałem się że samochód nie obejmuje 2 letnia gwarancja (pomimo iż jest to nowe auto). Kilka razy (mailowo oraz osobiście) skierowałem zapytanie do Renault Pietrzak Rybnik o wyjaśnienie - niestety bez odzewu. 20 Grudnia 2019 odwiedziłem w/w salon drugi raz w tej sprawie. W bezpośredniej rozmowie ze sprzedawcą Panem Dariuszem Wójcikiem na pytanie czy sprzedał mi samochód nowy czy używany zapewnił, że sprawa zostanie wyjaśniona do kilku dni. Jest 13.01. 2020 i dalej brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Krętacze i niekompetentni pracownicy. Sprzedawca na sprawdzenie danych samochodu potrzebował konsultacji i 15 minut, nie potrafił odnaleźć w systemie faktury zakupu samochodu ani odpowiedzieć kiedy kończy się okres gwarancyjny. Podałem mu numer faktury, również nie potrafił znaleźć. Osoba z innego działu na sprawdzenie daty zakończenia okresu gwarancyjnego potrzebowała 10 sekund. Taką samą informacje udzieliły mi inne salony Renault w maksimum 1 minutę. Kategorycznie odradzam jakiekolwiek zakupy w tym salonie. Miejsca z taką obsługą klienta należy omijać szerokim łukiem. Zapytanie czy sprzedano mi samochód używany jako nowy kieruję do Renault Polska i będę informował na forach o przebiegu sytuacji.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 09:57
Salon - samochody nowe
Byłam u Państwa ...
... kilka razy i kilka razy: raz chciałam omówić możliwość wynajmu długoterminowego samochodu u Państwa oraz raz w sprawie naprawy gwarancyjnej mojego obecnego samochodu. Za każdym razem byłam traktowana jak powietrze. Począwszy od czasu oczekiwania na to żeby ktokolwiek do mnie podszedł i się zainteresował, skończywszy na tym, że na ofertę najmu czekałam ponad dwa tygodnie mimo moich próśb telefonicznych oraz mailowych ( w innych salonach na podobne oferty czekałam 1-3 dni roboczych). Nie zachęcacie Państwo do korzystania z Waszych usług takim traktowaniem klientów.
Użytkownik sieci
18 listopada 2019 15:27
Salon - samochody nowe
Handlowcy zlewają klientów ...
... bo przecież ich auta same się sprzedają to po co się starać
Użytkownik sieci
28 września 2019 08:46
Salon - samochody nowe
Do dziś czekam ...
... na telefon w sprawie oferty :/
Użytkownik sieci
13 września 2019 18:32
Salon - samochody nowe
Dziś odwiedziłem salon ...
... mianowicie serwis .W Mojej Megance zaczęła skrzypiec belka tylna auto z 2016roku przebieg 37tys .Doczytalem na forum Renault że to wada .Auto sprowadziłem z Niemiec .Jak to powiedziałem Panu stwierdził że to nie z Polski to może mi doradzić wypełnienie pianka za 700zl może się uda .Jak zapytalem jak gwarancja to powiedzial ze 2 opcja nowa belka 5800zl.Zero podejścia do klienta .Byłem tam 2 raz i ostatni .Wcześnie wgrywali mi nowe oprogramowanie miało trwać 30min a trwało 3.5 godziny.Dzis dzwoniłem do Salonu w Katowicach Salon Zięba i telefonicznie bardziej mi pomogli niż osobiście jak byłem w Rybniku.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 10:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam obsługi ...
... w tym salonie, zainteresowani byliśmy samochodem używanym Renault Clio, lecz Pan odpowiedzialny za samochody używane podszedł z wielką łaską zaprezentować samochód. W dodatku wszystko trzeba było z niego wyciągać, a słysząc taką niechęć do rozmowy szybko zrezygnowaliśmy. W komisach samochodowych lepiej rozmawiają z klientem.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 16:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 14:38
Salon - samochody nowe
Czekałem i się nie doczekałem. Ale wypiłem kawę.
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 13:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 09:08
Salon - samochody nowe
Parę lat temu ...
... kupiłem w tym salonie samochód Clio 4. Minęło pół roku i zaczęły skrzypiec uszczelki stabilizatora. Salon zamiast wymienić uszczelki na nowe tylko posmarowal smarem. Zawieszenia się nie smaruje bo zmniejsza to przyczepność na jezdni. Na jezdni przecież bezpieczeństwo najważniejsze. Nie polecam. Ad. Moje Clio po gradobiciu strasznie bylo zniszczone ale na szczescie mialem AC. Po naprawie deska rozdzielcza w samochodzie byla uszkodzona oraz ukradziono mojego pendrive, ktory byl podlaczony w radiu. Kolejny minus.
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 16:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki