93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2017 19:40
Salon - samochody nowe
W używanym aucie ...
... nie było przycisków do sterowania nawigacją. W serwisie zamiast sprawdzić listę części po numerze VIN kazali mi zrobić diagnostykę za 110 zł. Okazało się, że zgubiony był pilot do sterowania bezprzewodowego
Użytkownik sieci
26 stycznia 2017 12:29
Salon - samochody nowe
Serwis to jakies ...
... wielkie nieporozumienie. Wlasciwie nie powinno sie mowic o serwisie, lecz o "wymienialni oleju" w ich przypadku. Zupelny brak wiedzy fachowej, ale ego doradcow przeroslo juz Himalaje.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2016 19:26
Salon - samochody nowe
Zakupiłem u nich ...
... dacie lodgy z wyposazeniem w czujniki cofania i dodatkowym kompletem kół alufelg z oponami letnimi. zapewnianio mnie że samochód mogę reklamować w każdym renault i że niedługo renault będzie montował fabrycznie lpg. Niestety gdy przyszło lato i zmieniłem koła na letnie, zauwaźyłem że strasznie biją. Udałem sie do renault w moim mieście i stwierdzono że felgi są nieorginalne a opony z najniższej półki "mimo iż miały być klasy premium według zapewnien sprzedawcy" Musiałem zapłacić za wyważenie które nic nie dało. Sprzedwca z Rybnika stwierdził że mam dzwonić do renault Polska ktore poinformowało mnie źe felgi są nieorginalne i gwarancja spoczywa po stronie sprzedawcy. Rybnik stwierdził bym w swoim mieście zapłacił 300 zł za weryfikację ktora to felga i ją im wyslał (poddałem się) na koniec poinformowano mnie że mam pęknięte lusterko zew , sprzedawca zapewnial że to załamanie a nie pęknięcie. Po paru miesiącach popsuły się czujniki cofanania renault stwierdził że cały system jest do wymiany ale mam źle wystawioną fakturę i muszę ją wyajśnić w Rybniku inaczej 1100zł do zapłaty. Uważajcie jakie dodatki kupujecie!!! autoryzowany dealer może handlować czym chce za co renault nie ponosi odpowiedzialności.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2015 09:47
Salon - samochody nowe
Serwis dwukrotnie dokonywał ...
... naprawy - samochód dalej nie sprawny. Kontakt telefoniczny - zerowy, brak jakiejkolwiek chęci pomocy Klientowi. Serwis nie przyznaje się do dwukrotnie postawionej błędnej diagnozy. Nie chce użyczyć samochodu zastępczego na czas trzeciej naprawy. Na złożoną reklamację nie odpowiada... NIE POLECAM