Zobacz na mapie
95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 16:38
Salon - samochody nowe
Polecam Pania Agnieszkę ...
... z serwisu mechanicznego bardzo miła i sympatyczna osoba.. Zawsze dotrzymuje terminu
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 18:53
Salon - samochody nowe
Polecam serwis mechaniczny ...
... . Wszystkie naprawy przebiegają szybko i sprawnie . Obsługa w biurze na najwyższym poziomie .Polecam Panią Agnieszkę i Małgorzatę. Dział części najlepszy fachowiec Pan Jacek.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 22:09
Salon - samochody nowe
Samochód używany (Dacia ...
... Sandero), kupiony w salonie 1.5 miesiąca temu. Bardzo profesjonalna obsługa i kontakt ze sprzedającym Panem Wojciechem Bystrym. Szybka reakcja na zapytania i pomoc techniczna. Polecam 🤘😁
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 19:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 22:22
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa. W ...
... ASO zawsze można się porozumieć. Po opuszczeniu serwisu nigdy nie miałem problemu z ewentualną wcześniej zgłoszoną usterką. Przeglądy robię co określony przez producenta przebieg. Mam już ponad 250 tys. i nigdy nie było przykrych niespodzianek. Jestem z obsługi zadowolony. Szczególnie polecam kontakt z p. Adamem.
Marek Palka
21 sierpnia 2023 06:59
Salon - samochody używane
Polecam Serwis RENAULT ŚWIĘTOCHŁOWICE
W wielkim skrócie. Samochód osobowy Renault Clio zakupiony w salonie w Świętochłowicach w 2019 roku. W dniu 26 kwietnia 2023 miał miejsce wypadek - tzw. zdarzenie parkingowe, gdzie podczas wymiany przeze mnie kół z zimowych na letnie lewarek wysunął się spod pojazdu, uszkadzając próg, drzwi i listwę ozdobną. Polisa ubezpieczeniowa zawarta z ubezpieczeniem Autocasco w wariancie III All risk (zgodnie z paragrafem 4 OWU), wytyczne OWU w zakresie wyłączeń nie obejmują wypadku jaki mi się przydarzył.
Bez wcześniejszego umawiania się, ok. 3h po zdarzeniu, przyjechałem tym samochodem do Serwisu RENAULT ŚWIĘTOCHŁOWICE.
Tu trafiłem na Pana Dariusza Barczyka, który profesjonalnie, a do tego z serdecznością poinstruował mnie co powinienem dalej zrobić. Telefonicznie dokonalem zgłoszenia szkody do Towarzystwa Ubezpieczeniowego uzyskując nr szkody, a Pan Barczyk wydrukował niezbędne formularze pomagając je wypełnić, zrobił zdjęcia uszkodzeń i komplet dokumentacji przesłał do Towarzystwa Ubzezpieczeniowego. Samochodem wrociłem do domu.
Po dwóch dniach tj. 28 kwietnia otrzymałem decyzję następującej treści:
"Decyzja w sprawie szkody. Informujemy, że nie znajdujemy podstaw do wypłaty odszkodowania. Podstawą decyzji jest § 3 p. 36 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia, który stanowi, iż wypadek to zdarzenie przyszłe i niepewne, niezależne od woli Ubezpieczonego (…). Działanie Poszkodowanego – zamontowanie podnośnika – było zamierzone, natomiast podnośnik był przez jakiś czas przymocowany do pojazdu. Nie można tu zatem mówić o nagłym działaniu siły mechanicznej. Biorąc pod uwagę powyższe postanowiono jak na wstępie."
Za radą pana Dariusza Barczyka pismem z dnia 25 maja 2023 wystąpiliłem do ubezpieczyciela z odwołaniem od decyzji. 12 czerwca 2023 drogą e-mailową otrzymałem drugą odmowę. Tego samego dnia wystąpiłem do Rzecznika Finansowego z Wnioskiem o podjęcie interwencji z podmiotem rynku finansowego, w związku z nieuwzględnieniem roszczeń w trybie reklamacyjnym, załączając wszystkie wymagane dokumenty.
W dniu 29 czerwca 2023 otrzymałem odpowiedź Rzecznika Finansowego (kierowaną do Towarzystwa Ubezpieczeniowego, do mnie do wiadomości), w której w każdym aspekcie mojej sprawy odniósł się do mnie przychylnie.
W dniu 17 lipca 2023 otrzymałem nastęującą wiadomość od ubezieczyciela:
"Decyzja: przyjęliśmy odpowiedzialność. Uprzejmie informujemy, że przyjmujemy odpowiedzialność za zgłoszoną szkodę i deklarujemy gotowość do niezwłocznej wypłaty odszkodowania po uzupełnieniu wskazanych poniżej dokumentów. Do ustalenia wysokości należnego odszkodowania oraz realizacji jego wypłaty, niezbędne jest dostarczenie następujących dokumentów: 1. dowody poniesienia kosztów naprawy – faktura."
Ostatecznie w dniu 11 sierpnia 2023 odebrałem samochód z naprawy Serwisu.
Cały czas byliśmy w kontakcie z Panem Barczykiem, który wraz z innymi pracownikami Serwisu działał w mojej sprawie.
Z tego miejsca wraz z żoną serdecznie dziękuję za zaangażowanie wielu pracowników Serwisu, a w sczególności za okazaną serdeczność i wsparcie ze strony Pana Dariusza Barczyka, w rozwiązaniu mojego problemu.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 15:53
Salon - samochody nowe
Polecam p.Szymona i p.Kube profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 16:46
Salon - samochody nowe
To już moja ...
... kolejna wizyta w serwisie Pietrzak Świetochłowice przegląd wykonany szybko i bezproblemowo polecam z całego serca obsługa miła i kompetentna pozdrawiam.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 15:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2023 20:04
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna usługa :) polecam
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 18:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 16:59
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju a ...
... plastiki pod autem latały nie poskręcane.Niemiłe zdziwienie zaskoczenie że tak jest. Nie ma opcji aby same się odkręciły. Zobaczymy co będzie po drugiej wizycie. Recepcja ok
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 19:21
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z wykonanej usługi. Pan Jakub Fryc oraz Pan Dariusz Barczyk to odpowiednie osoby na odpowiednim miejscu- poświęcający się, rzetelni, sumienni, przemili, a przede wszystkim w stałym kontakcie z klientem. Bardzo dziękuję za pomoc i wsparcie przy formalnościach. Polecam każdemu!
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 19:39
Salon - samochody nowe
Brilliant staff ,all ...
... were really helpful & and happy with the car
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 12:26
Salon - samochody nowe
Kolejna wizyta i ...
... jak zwykle zadowoleni - Pan Dariusz wykazał się niesamowitym profesjonalizmem
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 17:32
Salon - samochody nowe
Korzystałam z pomocy ...
... serwisu w Renault Pietrzak Świętochłowice. Obsługiwał mnie Pan Adam. Wszystko zostało dokładnie wytłumaczone, sama wizyta w salonie przebiegła bez żadnych problemów i w miłej atmosferze. Polecam to miejsce 👍💪
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 16:13
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję Panu ...
... Adamowi z serwisu i Pani Monice za pomoc i organizację szybkiej naprawy samochodu. Pozdrawiam Paweł
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 21:06
Salon - samochody nowe
Gdyby wszystko tak ...
... sprawie szło jak w serwisie i nie tylko, to życie byłoby o wiele łatwiejsze. Z czystym sumieniem polecam usługi tego salonu. Szczególne podziękowania dla dwóch wy rozumialuch, cierpliwych i służących ogromną pomocą Panów - Kuby oraz Dariusza B.
Użytkownik sieci
23 lipca 2023 09:41
Salon - samochody nowe
Serwis szybki i ...
... sprawny. Szczególne podziękowania dla Pana Adama
Użytkownik sieci
23 lipca 2023 08:11
Salon - samochody nowe
Jeżdżę tam od ...
... lat fachowa obsługa i profesjonalne podejście do klienta. Podziękowania dla Pana Adama za szybkie znalezienie terminu i wykonanie serwisu.