88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 lipca 2023 20:45
Salon - samochody nowe
Ekipa od sprzedaży ...
... i obsługi klienta flotowego wzorowa, przy każdej okazji okazują pomóc, zawsze mila rozmowa, brak zastrzeżeń. Jednak serwis mechaniczny to już inna bajka, Jaszpol Zgierz to stan umysłu. Doświadczyłem zbyt wielu absolutnie negatywnych spotkań z serwisem w Zgierzu. Generalnie moja opinia: OMIJAĆ Z DALEKA!
Użytkownik sieci
7 czerwca 2023 17:23
Salon - samochody nowe
Przedewszystkim prośba o ...
... nie przetrzymywanie pojazdów ponad czas w którym usługa jest wykonywana ponieważ nikt nie kupuje samochodów aby stały przed parkingiem salonu.
Użytkownik sieci
27 maja 2023 13:29
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa jak z łaski
Użytkownik sieci
5 maja 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Zachowanie pana od ...
... samochodów używanych bardzo nieprofesjonalne. Po umówionej wizycie przez telefon i zapewnienie mnie, że samochód który chciałem zakupić jest zarezerwowany do dnia mojego przyjazdu, na dzień przed okazało się, że auto zostało jednak sprzedane. Z racji, że do salonu mam około 200 kilometrów, musiałem poukładać kilka dni właśnie pod ten wyjazd, co koniec końców okazało się tylko moją stratą czasu. Informacje o sprzedaniu auta otrzymałem smsem, a panowie od sprzedaży samochodów używanych przestali po tej sytuacji odbierać telefon. Nie polecam.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 19:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 marca 2023 17:27
Salon - samochody nowe
Pomimo umówienia wizyty ...
... na konkretną godzinę handlowca nie było (obsuwa 30 minut). Wobec tego "jazda" próbna odbyła się z kim innym. Niestety nie można tego nazwać jazdą - kółko 10 minut wkoło komina i wypad. Klient który chce kupić auto w ten sposób go nie obejrzy, ani nie sprawdzi a już na pewno się nie przekona że to To. Co do reszty nie mam zastrzeżeń. Ale polityka firmy do zmiany.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 14:41
Salon - samochody nowe
Wizytę w serwisie ...
... oceniam bardzo słabo bardzo długi czas oczekiwania 5 godz na weryfikację i oznajmienie że części w magazynie brak i nie wiadomo kiedy dostaną dramat nie wspomnę ze oddają auto nie umyte. Automatu do kawy brak nawet żeby kupić. Ale pracownicy zaczynają pracę od kawy z automatu salonowego niestety klientowi nic nie proponują, kubeczki z papierkami po cukrze zostają na stoliku nieposprzątane a Panie kręcą się po Salonie ze aż wiatr robią dla mnie to CYRK a nie salon. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2023 15:02
Salon - samochody nowe
Brak części
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 22:33
Salon - samochody nowe
Panie i Panowie ...
... od godziny auto na przeglądzie po trzech latach siedzę w salonie na stoliku kubki z cukrem i mieszadełkiem a kawki nikt nie zaproponuje, choć trzy lata temu jak kupowałem kawy bylo do oporu przy tej pogodzie byłaby jak znalazł. Przykre to choć z obsługi co chwilę się ktoś krząta. Brakuje gospodarza. Faktycznie kawka zostala zaproponowana niezwłocznie po.. była dobra postawiła na nogi serwis przebiegł bez problemu. SLICZNIE Dziękuję Pani, która mi kawkę zaserwowała. Pozdrawiam Serdecznie i Życzę Wesołych Świąt
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 22:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam... Jaszpol ...
... ceny swój usług ma tak wygórowane, że naprawa byle czego, to niecałe 300zł netto za godzinę roboczą. Liczą nawet za to o czym standardowy mechanik by nie pomyślał aby policzyć. Ceny części wcale nie tańsze...
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 12:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam pana ...
... z działu sprzedaży części ! Sytuacja z dziś. Chciałem zamówić części ale Panu nie działał system więc prosiłem o podanie numeru Części ale Pan powiedział ze nie poda! Zdziwilo mnie to dla czego nie poda , gdyz w dniu wczorajszym i w dniach wcześniejszych inni koledzy tego Pana nie mieli z tym problemu by podać numer części! Serwisowac oczywiście juz u nich nie będę!
Użytkownik sieci
21 października 2022 17:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam, sam ...
... musiałem wskazać mechanikowi niepokojący dźwięk , bo wg nich wszystko było okej, potem odbior opóźnił się o ponad godzinę, generalnie nie polecam tego miejsca i wszystkiego co związane z marką Renault
Użytkownik sieci
15 września 2022 21:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu!!! Wymiana oleju trwała 1.5 godziny!!! Koszt samej wymiany oleju 250 zł!, oczywiście moje materiały!!! Poza tym sprzedali mi Dustera z wadą lakieru!!! Co zaproponowali?, lakierowanie nowego auta, cały tylny bok!, albo 1000 zł i spadaj Pan!!! Po prostu Żenada!!! Omijać szerokim łukiem przy zakupie i serwisie!!!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 16:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 10:38
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam. ...
... Chciałem kupić dwuletnie auto z przebiegiem 10 tys. (renault megane), które wystawili. Miało nie mieć żadnych historii kolizyjnych. Tak usłyszałem przez telefon. Pojechałem, obejrzałem, poprosiłem o pro formę. Sprawdziłem jednak w bazie VIN, okazało się, że na aucie jest szkoda (z tego roku). Samochód był ich. Nie wierzę, że nie wiedzą co zgłaszają do ubezpieczalni;/ Auto wypadkowe/kolizyjne a bezwypadkowe to dla mnie duża różnica. Nie polecam takiego traktowania klientów. Sprzedający nie był zdziwiony, że jednak jest na nim szkoda. Straciłem czas i pieniądze na dojazd i weryfikację. Od salonu renault wymagałem więcej, niż nieuczciwego sprzedającego. Nie polecam, będę omijał szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 11:02
Salon - samochody nowe
Odebralismy nowego trafica ...
... na koniec maja 2022. Problem przy odbiorze-ciezko pali. Diagnoza - malo paliwa, dotankowac sie rozjezdzi. Jako laik uwierzylem. Teraz przy przebiegu 2000 km utknalem w serwisie Jaszpol. Auto nie moze wyjechac na droge i serwis nie moze mi zaoferowac auta zastepczego. Do domu 100km i zero wsparcia ze strony dealera. Nie polecam, omijac szerokim łukiem
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 17:28
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... usługę serwisową mojego Renault, po zameldowaniu się o umówionej godzinie w punkcie obsługi klienta okazuje się że jest opóźnienie przy przyjmowaniu pojazdów do serwisu: jak jak długie nikt nie wie- każą siadać i czekać, czekam z dwójką małych dzieci żadnej propozycji czegoś do picia, kawa woda nic. W końcu serwis przyjmuje auto do wykonania usługi o której wykonanie jako klient poprosiłem. Auto w serwisie my czekamy. Po około godzinie odnajduje nas pracownik obsługi który przyjął auto do serwisu i informuje że jednak danej usługi nie wykonają, usługa miała kosztować 255 zł twierdzą że na pewno to nie nie pomoże w ,,uzdrowieniu" auta: w zamian proponują wymianę skrzyni biegów za około 20 000 zł, upieram się że wolę wydać 255 złotych i nawet jeżeli ma to nie pomóc to będzie to moja strata. Pan z serwisu nadal twierdzi że najlepsza byłaby wymiana skrzyni biegów za około 20 000 zł a jeżeli nie chcę z niej skorzystać to odsyłam mnie do niefabrycznego serwisu samochodów Renault. Po mojej informacji że tylko fabryczny serwis dysponuje najnowszym oprogramowaniem do silnika i skrzyni biegów twierdzi że nic na to nie pomoże i pomimo to że jeżdżę samochodem marki Renault a oni są reprezentantem producenta usługi mi nie wykonają. PAZERNOŚĆ PAZERNOŚĆ PAZERNOŚĆ o ile możecie omijajcie Jaszpol szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 09:09
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedazowa miła. ...
... Niestety, Autoryzowany serwis naprawia usterki np taśmą dwustronną. Byle tylko minął okres gwarancji.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 10:48
Salon - samochody nowe
Pan Paweł Ż. ...
... średnio kompetentny, raczej się nie nadaje na stanowisko handlowca no chyba, że to taki standard Renault. Nawet nie poinformował nas w którym dokładnie salonie będzie auto do odbioru, 21 dni czekaliśmy aż zamontują hak i wydadzą autko. Jak się do pana Pawła dzwoniło to już nie odbierał telefonu, doszło nawet już do tego, że dzwoniliśmy z innego numeru a wtedy odbierał. W dniu odbioru okazało się, że Samochód stoi w innym salonie Jaszpol oddalonym o kilka kilometrów a my przyjechaliśmy ze Szczecina pociągiem po samochód i oczywiście nie było możliwości podwiezienia nas. Na szczęście Pan z serwisu właśnie kończył pracę i nas podwiózł swoją czerwoną Alfą Romeo do odpowiedniego Salonu.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 17:24
Salon - samochody nowe
Z takim podejściem ...
... do klienta jeszcze w żadnym autoryzowanym serwisie się nie spotkałem. Rozumiem że samochód nie jest najnowszy ale zostawienie folii i oddanie z tym samochodu pozostawię bez komentarza.