Zobacz na mapie
92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 21:48
Salon - samochody nowe
Pół roku temu ...
... oceniłam pozytywnie salon Renault Jaszpol przy ul. Przybyszewskiego, ale z przykrością stwierdzam, że ta opinia odnosiła się tylko i wyłącznie do kupna sprzedaży auta. Serwis zasługuje na ocenę negatywną!!! Podczas wykonywania usług serwisowych i wymiany kół z letnich na zimowe podmieniono dwa przednie dywaniki! Włożono zniszczone/brudne (zarówno pod spodem) przednie i różniące się od tylnych dywaniki. Podczas serwisu właściciel auta odmówił mycia auta. Tym samym, nie życzono sobie żadnego mycia czy też sprzątania w serwisie!!! Podczas rozmowy telefonicznej (serwis mamy w odległości kilkudziesięciu km) Kierownik serwisu poinformował, że panowie na serwisie wyciągają dywaniki żeby je wytrzepać. Tym samym, bez wiedzy właściciela auta i wyrażenia na to zgody wyjmowano dywaniki w aucie! Pytając telefonicznie Kierownika, dlaczego to zrobiono bez zapytania i zgody właściciela auta, usłyszałam "milczenie". Tak panowie na serwisie dywaniki trzepali, że gdzieś ich wytrzepali....!!!??? Ani mailowo ani telefonicznie nie usłyszałam słowa przepraszam, tzn. według serwisu nic się nie stało, a ja muszę wyłożyć 379 zł i kupić nowe dywaniki bo nie mogę na nie patrzeć. Żałuję decyzji przeniesienia serwisu drugiego auta z innego miasta do Renault Jaszpol, w którym mam teraz nie swoje dywaniki. Nie skorzystam już z tego serwisu z nowym autem, bo strach pomyśleć co wymienia/podmienia i wytrzepuje ten serwis!
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 12:17
Salon - samochody nowe
Obsługa auta wydłużyła ...
... się o godzinę ponieważ pani która była umówiona po mnie została obsłużona przede mną. Nie było to w porządku. Informacje przekazane przez obsługującą osobę były dość zdawkowe o wykonanych czynnościach i jej wynikach. Usterki które występują zostały potraktowane jako przypadłość modelu i zostały zlekceważone lub określone jako niewykonalne.
Użytkownik sieci
30 października 2024 10:44
Salon - samochody nowe
Najgorszy Autoryzowany serwis ...
... na świecie… żałuję że zostałam częścią tego miejsca kupując Renault ( pierwszy raz radość z nowego auta została skutecznie zaburzona bałaganem w tym miejscu )
Użytkownik sieci
18 września 2024 14:11
Salon - samochody nowe
Samochód miał kierownice ...
... nie do końca ustawioną na wprost, co jest powszechnie znanym problemem na forach Renault. Umówiłem się więc do serwisu, gdzie usłyszałem, że muszę zapłacić ponad 500zł za geometrię zawieszenia i zbieżność, bo inaczej nie da się tego sprawdzić. Renault Polska zdecydowało pokryć połowę tych kosztów. Niestety samochód po ustawieniu zbieżności i geometrii nadal miał ten sam problem... Wraz z kierownikiem przejechaliśmy się na jazdę próbną, ale dla niego skręcona kierownica w lewo to coś normalnego, bo drogi nie są idealnie proste. Przejechaliśmy się także samochodem demonstracyjnym, który miał dokładnie ten sam problem. Na tej podstawie kierownik stwierdził, że "ten typ tak ma" i gdyby poprawili zbieżność to samochód ściągałby lub nierówno zużywałby się bieżnik w oponach... Dziś dostałem telefon z Renault Polska, który chciał wezwać rzeczoznawcę do tak błahego problemu! Ostatecznie usterkę rozwiązałem w innym autoryzowanym serwisie bez żadnego problemu, wystarczyło przestawić ustawienie samej kierownicy na drążkach, a geometrię zostawić w spokoju - widocznie to przekraczało kompetencje serwisu Jaszpol na Przybyszewskiego... Ostatecznie wyrzuciłem 270zł w błoto i straciłem tylko czas na użeranie się z serwisem i kierownikiem, który denerwuje się, że klient przychodzi z reklamacją (bo pewnie tabelki w Excelu nie będą się zgadzać). Jedna gwiazdka na zachętę, bo wystawiłbym zero. Nie polecam, nie pozdrawiam
Tomasz Bogdanowicz
10 września 2024 13:05
Serwis
Naprawa gwarancyjna Renaul Arkana
Naprawa gwarancyjna Arkany od 9 sierpnia to jakaś masakra. Od tego czasu nikt się zemną nie kontaktował, jakie są rokowania, co jest uszkodzone, kiedy zostanie naprawiona usterka. Nawet nikt nie spyta czy mam czym jeździć. Po 2 tygodniach od wstawienia samochodu przedzwonilem na infolinię, że proszę o kontakt i już po 3 dniach musiałem jeszcze raz przedzwonic bo nikt nie raczył się odezwać i przedstawić jak wygląda sytuacja, zapewniano mnie ze będę informowany na bieżąco
o sytuacji. Dziś minęło ponad 4 tygodnie od wstawienia Arkany do serwisu a ja niewiem naczym stoje i kiedy otrzymam samochod spowrotem, w sobote 7 wrzesnia dzwonilem na infolinie prosiłem o kontakt, Pani podobno przekazała informacje Kierownikowi serwisu
i do dzisiaj nikt się zemną nie skontaktował. A ja nadal niemam czym jeździć. Tak wygląda serwis gwarancyjny
i troska o klienta.
Użytkownik sieci
9 września 2024 10:25
Salon - samochody nowe
To jest jakaś ...
... masakra 😡 Szybki serwis max półtorej godziny. A po dwóch i pół godziny dalej mówią... siedzieć i czekać. Nawet nie są w stanie określić czasu w jakim auto będzie do odbioru. Czy klient ma czekać czy raczej jeszcze 5godzin . No kuźwa zero informacji.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2024 19:34
Salon - samochody nowe
Bardzo słabo samochód ...
... po serwisie blacharskim zupełnie nie przygotowany do wydania
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2024 22:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 13:39
Salon - samochody nowe
Sam zakup samochodu ...
... przebiegł w porządku, jednak doradztwo finansowe bardzo słabe. Przez niekompetencję doradcy, odsyłanie do firmy finansującej i całkowity brak odpowiedzialności za wskazanie, jakie decyzje należy podjąć, doszło do bardzo niekorzystnego dla nas rozliczenia, co skutkuje niestety stratą stałego klienta.
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 10:45
Salon - samochody nowe
Zero gwiazdek! W ...
... trakcie odbioru samochodu po przeglądzie na 30 tys pani poinformowała mnie że klocki są zużyte w 100%. Żenada. Chyba wypada zadzwonić do klienta w trakcie przeglądu i spytać, co robimy?
Użytkownik sieci
13 czerwca 2024 17:30
Salon - samochody nowe
Serwis to jakaś ...
... porażka. Kupiłem Dacię z pakietem serwisowym. Czyli serwis opłacony z góry przez określony czas. Mimo że umawia się człowiek na taki serwis z wyprzedzeniem to podczas serwisu okazuje się, że nie mają do jego wykonania podstawowych części jak świece zapłonowe czy filtry. Trzeba przyjeżdżać kilka razy. Tracić czas i pieniądze choćby na paliwo. Pan z serwisu tłumaczy się, że to nie Jaszpolu wina tylko Renault bo nie dostarczają im części. Tylko co mnie klienta obchodzą ich wewnętrzne sprawy, rozliczenia czy stosunki. Nie wiem jak jest w serwisach innych marek ale Jaszpol to porażka beż względu na to kto ponosi za to winę.
Użytkownik sieci
16 maja 2024 07:58
Salon - samochody nowe
Niekompetentny serwis, omijać ...
... z daleka. Kupiłem auto używane. 2 km od wyjazdu zapaliła się kontrolka check engine. Wymiana katalizatora, po około miesiącu bo za słabe działanie. Wg serwisu mogłem spokojnie jeździć do czasu wymiany. Niecałe pół roku później ponownie zapala się check engine. Pojawia się, czasem gaśnie, błąd zdiagnozowany ten sam. Zgłaszam się z reklamacją, diagnoza serwisu taka sama, szef serwisu znowu zapewnia, że z tą usterką mogę jeździć do czasu naprawy, domagam się wymiany na zasadzie rękojmi. I tu dostaję po miesiącu pismo, że to nie ich odpowiedzialność, usterka ekzploatacyjna i w ogóle to nie powinienem jeździć tylko lawetę wezwać 🤣. Dodatkowo przy wymianie oleju, jak byłem na diagnozę katalizatora, za którą musiałem zapłacić, choć już znałem co to za błąd, stwierdzono ze uszczelka pod pokrywą zaworów jest do wymiany. ASO w Wawie stwierdziło, że nie ma nic do wymiany...że chyba mnie jakiś mechanik chciał naciągnąć....
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 12:19
Salon - samochody nowe
Problem z immobiliserem, ...
... auto nie odpala w ogóle. Zadzwoniłem na infolinię i dostałem informację żeby udać się do serwisu z kompletem dokumentów a na pewno otrzymam pomoc. Niestety pan kierownik serwisu nie wykazał najmniejszej próby pomocy i kazał przyjechać samochodem mimo ze nie jestem w stanie go uruchomić. Technicznie jest możliwość odzyskania kodu który jest podawany przy zakupie nowego auta, niestety mój pojazd jest używany i nie posiadam oryginalnego kodu. Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 16:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Kupiłem w firmie Jaszpol 5 samochodów dostawczych a przy ostatniej wymianie oleju okazało się, że za usługę tą kasują mnie o 65% więcej niż w innym autoryzowanym serwisie marki Renault. To zbyt duża różnica aby machnąć ręką.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 18:40
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam ...
... - jakość obsługi poniżej wszelkich standardów. Cytat z rozmowy z pracownikiem serwisu JASZPOL z 05/12/2023 : Dzień dobry. Chciałbym wykonać diagnostykę komputerową Dacia Dokker > POPROSZĘ VIN > UUxxxxxxxxx > ALE POJAZD NIE BYL U NAS SERWISOWANY I MA PONAD 10LAT , FIRMA JASZPOL MA TAKA ZASADE ZE NIE PRZYJMUJE AUT PONAD 10cio LETNICH I BEZ HISTORII SERWISOWEJ NA NASZ SERWIS > żartuje Pani ?? > NIE, JESTEM DALEKA OD ŻARTÓW, TAKIE MAMY ZASADY > ale mój samochód nie ma jeszcze 10ciu lat ani tym bardziej ponad - ma dopiero 9lat > ROZUMIEM, ALE TAKIE MAMY ZASADY. MUSZE WYSTAPIC DO DYREKTORA O ZGODĘ > ok, kiedy uzyskam odpowiedź ? > JUTRO ZADZWONIE DO PANA .... 25 godzin później i zero kontaktu. To już kolejny przejaw arogancji i megalomanii firmy JASZPOL w ciągu wieloletnich kontaktów przy eksploatacji aut i zakupie części zamiennych . W innych rozmowach słyszałem już od nich stwierdzania : ALE MY JESTEŚMY JASZPOL , MAMY PONAD 25LAT I 3 ODDZIAŁY (... teraz już chyba mają 4 albo ponad - jak widać dobrze im idzie i życzę im jak najlepiej).
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 15:51
Salon - samochody nowe
Zerowy kontakt telefoniczny, ...
... po dojeździe do salonu ponad 30 min czekania na Pana z czesci zamiennych bo gdzieś sb wyszedł.
Użytkownik sieci
11 marca 2023 10:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Krzysztof Mruszczyk
14 lutego 2023 00:29
Salon - samochody używane
SERDECZNIE PRZESTRZEGAM PRZED TYM SALONEM
Serdeczni Państwo kilka lat temu kupowałem na Przybyszewskiego samochód SKODA OCTAVIA 2 miał być malowany tylko przedni błotnik i niski jak na wiek samochodu przebieg,Okazało się iż samochód miał więcej uszkodzeń o których mnie nie poinformowano a w krótkim czasie pojawiły się zastanawiające usterki które, poddawały wątpliwość przebieg.No cóż trzeba było brać auto do serwisu mądry polak po szkodzie . Mądry bo gdy chciałem kilka dni temu kupić renault clio srebrnego z gazemprzebieg 16453 numer rejestracyjny EZG98013 który miał mieć według sprzedającego uszkodzone i wymienione drzwi poprosiłem czujnik lakieru i się zaczęło. Drzwi może i wymienione ale malowana maska dwa błotniki i kilo szpachli na rancie prawego błotnika uszkodzony kołpak i oczywiście opona. Uszkodzenia o których nic ni e mówiono a Pan sprzedawca jak na giełdzie mówi że on o niczym nie wiedział. Chciał mnie przekonać ,że salon żyje ze sprzedaży aut a nie sprawdza ich przed zakupem i sprzedażą klientowi. Brawo WY!! Oczywiście kierownik z szacunku do klienta nie podniósł tematu.Postanowiłem obejrzeć clio na Brukowej też w salonie Jaszpola .Pan oczywiście zapewnił mnie że tym razem z autem jest wszystko ok i niby wszystko było by ok ale poprosiłem by przed podpisaniem dokumentów samochód zamiast na deszczu stał w salonie bym mógł go obejrzeć dokładnie pomierzyć grubość lakieru itd.Nagle okazało się ,że Panowie nie mogą mi przesłać drogą mailową dokumentów leasingowych.Pan sprzedawca się obraził i zakończył temat więc sami musicie sobie Państwo odpowiedzieć na pytanie czy warto kupować u tego dealera i droga Pani która zaczepiłaś mnie w salonie czy warto kupować clio
Użytkownik sieci
10 stycznia 2023 16:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 20:17
Salon - samochody nowe
Od zawsze kupujemy ...
... u nich samochody za to kiedy pojawiają się usterki właściwie zostajemy na lodzie. Tylko najprostsze sprawy, do innych panowie nie mają albo serca albo wiedzy. Takie typowe - jak błąd e320 wymień lewa przednią część samochodu. Nie polecam