Zobacz na mapie
91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 14:31
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży polecam! ...
... Ubezpieczenia przez zespól Jaszpol Łódź - zdecydowanie nie! Pani Agata Chudy - Pisarska (Specjalista ds. ubezpieczeń , Łódź, ul. Brukowa 2) nie prezentuje pełnej oferty, a nawet wprowadza w błąd podczas zakupu ubezpieczenia podając niepełne informacje.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2020 14:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 14:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 listopada 2019 17:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 00:33
Salon - samochody nowe
Brak możliwości zobaczenia ...
... popularnych modeli przed zakupem. Mówią, że mają gdzieś na parkingu... Rozumiem, że nie wszystkie samochody są w pobliżu salonu, ale skoro jestem zainteresowany konkretnym modelem, to wypadałoby zaproponować jego obejrzenie (nawet w innej lokalizacji lub sprowadzić go do salonu). Dwie gwiazdki tylko ze względu na niezłą ofertę leasingową.
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 09:09
Salon - samochody nowe
słabo. obsługa klienta ...
... najwyżej na dwie gwiazdki. nie chce im się już....
Użytkownik sieci
18 października 2019 06:57
Salon - samochody nowe
Niestety po roku ...
... muszę całkowicie zmienić swoją opinie (patrz poniżej) W tym roku po prostu tragedia. W książce serwisowanej narobili mi bałaganu pokreślił pomazali jakieś strzałki porobili - wyglada jak nieudolnie podrabiana. A po 6 godzinach jakie mieli na wymianę oleju i świec okazało się ze jednak auto nie gotowe i prawie kolejna godzinę czekałem na wydanie i gdyby nie moje stanowcze naleganie na wydanie auta to pewnie i dłużej bo mieli inne ważniejsze pewnie zajęcia. Wiec po takim potraktowaniu w jakość wykonanych czynności przy aucie może tez pozostawiać wiele do życzenia bo komora silnika nadal zasyfiona która niby miała być przedmuchany z pyłu po wygłuszenia maski. Bardzo miłe zaskoczenie pracą serwisu oraz podejściem kierownika serwisu. Spokojnie i merytorycznie rozwiał moje wątpliwości. Usługa wykonana na czas i rzetelnie. Po prostu POLECAM
Użytkownik sieci
3 października 2019 11:33
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprzyjazna obsługa. Prawdopodobnie najgorszy serwis w Łodzi.
Użytkownik sieci
16 września 2019 18:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 września 2019 20:27
Salon - samochody nowe
Odradzam.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 14:19
Salon - samochody nowe
Byłem tam kilka ...
... miesięcy temu chcąc przetestować samochód i go zamówić. Niestety takiej wersji Dokkera nie było do testów. Znalazł się jednak w Piotrkowie. Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Zyskują inni. Standardową odpowiedź "Jakość obsługi klientów jest naszym priorytetem, dlatego też jeśli cokolwiek było nie tak proszę o kontakt z dyrekcją" widuje się we wszystkich nieprzychylnych komentarzach oddziałów Jaszpol. Odpowiedź tą można interpretować "spadaj na drzewo" bo my z obsługi taki mamy standard i organizację i jak ci się nie podoba to idź do "Dyrekcji" ... a sytuacja i tak się nie zmieni bo Dyrekcji słupki się zgadzają a to najważniejsze. Nie polecam.
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 16:18
Salon - samochody nowe
Obsługa :-(
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 23:04
Salon - samochody nowe
Pod koniec listopada ...
... zgloszona szkoda. Ubezpieczyciel wyplacil kwote ok11tys zl celem naprawy/wymiany klapy w Renault Clio 2018. Naprawa NIEDOKONCZONA! Nie zostala wymieniona peknieta plastikowa pokrywa. Serwis pieniadze zgarnal a naprawy w 100% nie wykonal! Dzwonione kilkukrotnie,dodatkowo maz dwukrotnie jezdzil do serwisu dopytac KIEDY obudowa zostanie wymieniona? Tlumaczenie: czekaja na dostawe z fabryki! Od listopada 2018 czekacie nadal na ta obudowe??? To jest zart i kpina z klienta!!! To prosze odkrecic z auta stojacego w salonie i przykrecic do mojego auta skoro niby jest taki problem z dostawa! Jakosc obslugi jest dla Was priorytetem?? Jesli tak to prosze dokonczyc to co zaczeliscie i za co wzieliscie grube pieniadze!!!
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 12:54
Salon - samochody nowe
Zatajenie rzeczywistego stanu ...
... samochodu przy sprzedaży; problemy z prawidłową pracą silnika, spadek mocy itd.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2019 13:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 maja 2019 17:22
Salon - samochody nowe
Oszukują jak wszędzie. ...
... Dobrze radzę oglądać używane auta ;) jak dają jakiś gratis typu dywanik do bagażnika to zajrzyjcie co jest pod dywanikiem.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 15:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 14:50
Salon - samochody nowe
Nabyliśmy Renault Traffic, ...
... używany, zostawiony przez klienta w rozliczeniu. JASZPOL zapewniał, że do naprawy jest tylko skrzynia biegów, bo jak określili 5 bieg buczy. Po naprawie skrzyni biegów, do naprawy było sprzęgło. Teraz do naprawy cały silnik. Mechanik poinformował, że samochód był "przygotowany" pod sprzedaż. Kompletna katastrofa!!!!! Uważajcie!
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 23:13
Salon - samochody nowe
Gdybym miał godzinkę ...
... wolnego czasu i chęci to naprawdę obszernie opisał bym jak ten salon podchodzi do klienta. W dużym skrócie, żenada przed wielkie "ż" ... Od 4 mi3siecy walczę z problemem skrzyni biegów od 2 z oświetleniem lusterek i generalnie ich motto i zasada to odsyłać jak najczęściej a może mu się znudzi i już nie przyjdzie. Sam osobiście złożyłem na ten salon? Bardziej "straganem" bym to nazwał, skargę do Renault Polska za brak kompetencji wśród mechaników i serwisantow. Kończy mi się gwarancja i moja noga tam nigdy więcej nie postanie tylko nie na tym to polega żeby ASO robiło marce reklamę tak negatywna. Od 6 miesięcy każdemu kto spytał mnie o opinie na temat Jaszpola na Przybyszewskiego odpowiedziałem, trzymaj się od nich z dala bo to szkoda czasu. =================================================== Postanowiłem zmodyfikować moja opinie ze względu na szereg postępów dotyczących moich zgłoszeń. Na samym początku pragnę poinformować że opinie które są przeze mnie dodawane są to opinie subiektywne, moje, napisane na podstawie doświadczeń z danym podmiotem. Pragnę również nadmienić, że nie mam na celu nikogo obrazić ani stawiać w złym świetle poprostu korzystam z prawa opininiowania które portal Google udostępnił. Wg mnie na tym to polega żeby ocenić na podstawie swoich doświadczeń i odczuć, a nie pisać coś na siłę bo ładnie wygląda albo tak wypada. Zdecydowałem również pozostawić moja oryginalna pierwsza wypowiedź żeby każdy kto ja przeczyta miał świadomość o co tak naprawdę chodzi od samego początku. Muszę przyznać że od momentu kiedy sprawą lusterek jak i samej skrzyni biegów (gwałtownego porannego ruszania, szarpania) zajął się sam kierownik działu serwisu jak dobrze kojarzę problem z lusterkami w 2-3 dni został rozwiązany co do skrzyni jestem w kontakcie z kierownikiem. Na chwilę obecną sprawa jest w toku.
Użytkownik sieci
10 lutego 2019 19:39
Salon - samochody nowe
katastrofa ,sprzedawca chyba ...
... porobiony bo do ucha taki makaron nawijał ,ze nie mogłem juz go słuchac