Zobacz na mapie
91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 12:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 grudnia 2018 03:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 grudnia 2018 20:57
Salon - samochody nowe
Jaszpol na Przybyszewskiego ...
... i na Brukowej to dwa różne światy. Niestety na niekorzyść dla tego na Przybyszewskiego. Już sam zakup samochodu był zadziwiający, gdyż sprzedawca sam przyznał, iż nie ma zbyt dużo pojęcia o sprzedawanym samochodzie, bo to nowy model i nie wykazywał szczególnego zainteresowania w sprzedaniu auta co do zasady. Problem miał nawet z ustaleniem wyposażenia pojazdu. Obsługa serwisowa i szkodowa to też nieporozumienie. Zaczynając od ustalenia terminu serwisu okresowego i oględzin w związku ze szkodą - dwa razy umawiałem się telefonicznie, a jak przyjechałem to byli zdziwieni, że jestem bo oni nic nie mają odnotowane. Ostatecznie chcieli mi wmówić że to moja wina skoro nie wiem z kim u nich przez telefon rozmawiałem. Likwidacja szkody to kolejna porażka. Dopiero po tygodniu od zrobienia oględzin (o które musiałem wyraźnie poprosić jak już niespodziewanie ich odwiedziłem) wysłali kosztorys do zakładu ubezpieczeń i to dopiero po mojej kolejnej interwencji. Umówienie serwisu okresowego i jego zakresu niby najprostsze z zadań ale nastręczyło im też wielu problemów. Po bezskutecznych @ o udzielenie informacji czy mogę już wstawić auto do naprawy, przeniosłem się do Jaszpol na Brukowej i załatwiłem serwis okresowy i naprawę bez najmniejszych problemów. Zdecydowanie odradzam Jaszpol na Przybyszewskiego.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2018 16:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 listopada 2018 21:33
Salon - samochody nowe
Serwis jest mało ...
... solidny, diagnostyka niedokładna. Dwa razy mówiłam jakie są problemy z jazdą a dopiero za drugim razem rozpoznano wszystkie usterki i jeszcze powiedziano mi , że druga diagnostyka gratis chociaż za każdym razem mówiłam o tej samej kontrolce i problemach z jazdą. DROGO! Za każdym razem gdy tam jestem cena jest niby w promocji choć większa niż w innych znanych mi serwisach. Choć zawsze wcześniej proszę o umycie samochodu a oni obiecują nigdy jeszcze tego nie zrobili. To świadczy o podejściu do klienta. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 06:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2018 07:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 października 2018 19:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 15:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 10:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2018 10:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lipca 2018 09:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 08:22
Salon - samochody nowe
Niby się starają ...
... doradzić ale generalnie mają wszystko w d....
Użytkownik sieci
4 lipca 2018 21:40
Salon - samochody nowe
Obsługa niestety przeciętna
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 09:51
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia! Samochód ...
... podstawiony na umówiony czas, przestał pod salonem ponad godzinę zanim ktoś łaskawie podszedł do niego - a chodziło tylko o weryfikację usterki, a nie o jego naprawę. Łącznie straciłem ponad 2,5 godziny aby się dowiedzieć, że usterkę, która jest spowodowana wadą projektową/konstrukcyjną, która występuje masowo, mogą mi usunąć odpłatnie, a nie w ramach gwarancji. Pani, która mnie obsługiwała zachowywała się jakby miała klapki na oczach , zaslaniając się cały czas informacją wygenerowaną przez system komputerowy. Nie wyrażała najmniejszej chęci pomocy i potraktowania sprawy indywidualnie. Nie chciała nawet sprawy konsultować z osobami odpowiedzialnymi w Renault Polska. Generalnie jeżeli macie problem z samochodem na gwarancji to lepiej wybrac inny serwis, tutaj Was potraktują jak intruza. Niestety nie miałem okazji ocenić jakości wykonywanych prac serwisowych i nie mogę się wypowiedzieć. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Odpowiedź do właściciela - co zmieni mój kontakt z dyrekcją ? Stracę tylko czas tłumacząc całą sytuację od początku i nic nie zyskam. Jechałem do Was specjalnie z północy polski ~250 km, bo obiecano mi, po kontakcie fachową pomoc. Po przyjeździe potraktowano mnie jak intruza po informacji, że jest to gwarancja. Jakbym wyraził chęć zapłaty 12k zł. za wymianę uszkodzonego sprzęgła to pewnie by mnie mile obsłużono. Tak jak wcześniej napisałem, u pracownika serwisu, z którym miałem kontakt, nie było odrobiny chęci pomocy, nawet nie podjął ( bardziej podjęła ) próby kontaktu z osobą decyzyjną z RP. I jeszcze dowiaduję się, że każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie .
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 20:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 07:43
Salon - samochody nowe
Obsługa na poziomie - 1
Użytkownik sieci
3 stycznia 2018 17:36
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem aby dowiedzieć ...
... się o nr części (altrernatora) aby móc ją łatwiej znaleźć (ktokolwiek kiedyś próbował znaleźć części w internecie, szczególnie na allegro, wie co to jest za ból gdy po wpisaniu "alternator Laguna" wykukają mi części do nissana). Pan odpowiedział mi ze on nie może podawać tak pilnie strzeżonych oraz tajnych danych z uwagi na politykę firmy, najwyraźniej auta które mają 20 lat też trzeba naprawiać w ASO. Nie polecam ani marki ani punktu obsługi.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2018 15:59
Salon - samochody nowe
Dramat
Użytkownik sieci
2 grudnia 2017 15:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki