93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 maja 2021 14:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 marca 2021 09:50
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej ten serwis
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 10:05
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
8 listopada 2020 21:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2020 21:45
Salon - samochody nowe
Witam pierwszy i ...
... ostatni raz moja noga przekroczyła wejście do tego salonu. W piątek zostaliśmy zbycia przez niesympatycznego człowieka o godzinie 16:45 ,salon czynny do godziny 17:00 , tłumaczę co się wydarzyło, dwa dni wcześniej złapaliśmy gumę , pojechaliśmy do gumexu gdzie została ona naprawiona. Podczas jazdy dwa dni później pojawił się na wyświetlaczu komunikat żeby podjechać pilnie do serwisu. Pan z tego salonu nawet nie wysłuchał mojej żony, która podeszła w maseczce do siedzącego za biurkiem pana bez maseczki. Jedyne co zaproponował to zostawić samochód w serwisie , podjechaliśmy tam tylko dlatego że mieliśmy po drodze do Łodzi. Empatia tego pana poziom zero. Prosto z tego salonu pojechała moja żona do serwisu na brukową gdzie w ciągu dwóch minut pan z obsługi zdiagnozował przyczynę komunikatu który pojawił się na wyświetlaczu. Do właściciela salonu w Zgierzu , myślę że warto by było porozmawiać z panem który tego dnia siedział na przeciwko głównego wejścia , żeby popracował nad obsługą klienta ewentualnie oddelegować tego osobnika na brukową żeby zobaczył jak wygląda profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 17:10
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam zakup ...
... samochodu i korzystanie z serwisu w Jaszpol. Jeżeli chcecie mieć samochód Dacia, bądź Renault i być traktowani uczciwie, rozważcie zakup poza Łodzią. Niestety Jaszpol z premedytacją wykorzystuje swoją pozycję jedynego dilera w Łodzi. Głównym celem przy obsłudze klienta jest minimalizowanie kosztów ze strony Jaszpol. Dla przykładu podczas pierwszego rocznego przeglądu wymieniono jedynie filtr kabinowy i nie zrobiono nic więcej, pomimo że program przeglądów pojazdu obejmuje inne czynności. Nie liczcie na wykonanie naprawy zgodnie ze standardami określonymi przez Dacia/Renault. Nikt ich w Jaszpolu nie respektuje. Nikt nie postępuje zgodnie z nimi. Nie daj Boże, gdybyście musieli reklamować wykonaną naprawę. Dyrektor Majkowski nie przyzna się do błędu popełnionego przez jego pracowników i do końca będzie twierdził, że wszystko zostało zrobione dobrze, pomimo twardych faktów w postaci zdjęć czy ponownej czynności naprawczej. Nawet wtedy będzie kłamał i zaprzeczał faktom. Nie dacie się też nabrać na tak szlachetny gest, jakim w oczach szefostwa Jaszpol jest umycie Waszego samochodu gratis. Jedyne co zyskacie po takim gratisie to mnóstwo rys na lakierze i reflektorach spowodowanych szorowaniem Waszego samochodu tą samą gąbką, którą wcześniej umyto pełne piachu koła i nadkola innego samochodu. Jedyne co Jaszpol wychodzi najlepiej to proponowanie kawy.
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 22:42
Salon - samochody nowe
Przyjechałem tu samochodem ...
... z przebiegiem 630 km. Tak 630 ! Przednie koła tak się grzeją po 10 km jazdy poza miastem, że pewnie można by było nimi wyprasować lniane spodnie. Bez zdejmowania kół, Pan przyjmujący zlecenie, stwierdził, że to normalne. Trudno mi się z tym zgodzić. To mój dziewiąty samochód. Żaden z poprzednich nie miał takich objawów. Drodzy FACHOWCY!!! Jeżeli części mechaniczne są gorące to jest tylko jedna przyczyna - TARCIE. To jest podstawowe prawo fizyki.
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 11:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2020 08:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 21:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 21:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 grudnia 2019 08:01
Salon - samochody nowe
No w porównaniu ...
... do łódzkiego oddziału to tutaj można co najwyżej jedną gwiazdkę dać. Obsługa poniżej krytyki. Panowie pojedźcie na Brukową trochę popatrzeć jak powinno się to robic
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 00:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 grudnia 2018 08:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 12:46
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa klienta.
Użytkownik sieci
4 września 2018 10:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2018 13:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2017 17:02
Salon - samochody nowe
Przeprowadzałem w salonie ...
... diagnostykę samochodu. "Fachowcy" wykazali, że auto nie przyśpiesza ze względu na zużyte sprzęgło i stwierdzono, że trzeba je wymienić. Koszt diagnozy: 200zł. Kupiłem sprzęgło (200zł) i pojechałem do mojego mechanika, aby mi je wymienił (450zł). Po wyjęciu starego sprzęgła okazało się, że jest ledwo co zużyte, a założenie nowego nie przyniosło efektu. Przyczyną był KATALIZATOR!!! 850 zł wydane bez potrzeby + stracony czas. Odradzam tych "Fachowców"!
Użytkownik sieci
2 lipca 2017 21:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka