93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 listopada 2020 08:37
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
23 października 2020 17:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 października 2020 12:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 października 2020 13:20
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
20 września 2020 15:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 16:59
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym poziomie sprawnie/ konkretnie/sympatycznie.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 16:37
Salon - samochody nowe
Salon jak salon.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 20:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 19:21
Salon - samochody nowe
Po raz pierwszy ...
... trafiłam do tego serwisu namówiona przez znajomego. Jestem bardzo zadowolona z przeglądu mojej meganki. Pan w biurze bardzo szczegółowo mi wytłumaczył na jakie usterki muszę jeszcze zwrócić uwagę i wydrukował mi cały "plan działania". Polecam wszystkim miłośnikom i posiadaczom Renault.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 19:18
Salon - samochody nowe
Od 14 lat ...
... jeżdżę samochodami marki Renault. Za każdym razem, kiedy korzystam z serwisu mechanicznego wyjeżdżam bardzo zadowolona. Usługa zawsze jest wykonana rzetelnie i na najwyższym poziomie. Pracownicy biura serwisu są bardzo uprzejmi i starają się, żeby moja wizyta w serwisie przebiegała jak najkrócej.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2020 21:45
Salon - samochody nowe
Witam pierwszy i ...
... ostatni raz moja noga przekroczyła wejście do tego salonu. W piątek zostaliśmy zbycia przez niesympatycznego człowieka o godzinie 16:45 ,salon czynny do godziny 17:00 , tłumaczę co się wydarzyło, dwa dni wcześniej złapaliśmy gumę , pojechaliśmy do gumexu gdzie została ona naprawiona. Podczas jazdy dwa dni później pojawił się na wyświetlaczu komunikat żeby podjechać pilnie do serwisu. Pan z tego salonu nawet nie wysłuchał mojej żony, która podeszła w maseczce do siedzącego za biurkiem pana bez maseczki. Jedyne co zaproponował to zostawić samochód w serwisie , podjechaliśmy tam tylko dlatego że mieliśmy po drodze do Łodzi. Empatia tego pana poziom zero. Prosto z tego salonu pojechała moja żona do serwisu na brukową gdzie w ciągu dwóch minut pan z obsługi zdiagnozował przyczynę komunikatu który pojawił się na wyświetlaczu. Do właściciela salonu w Zgierzu , myślę że warto by było porozmawiać z panem który tego dnia siedział na przeciwko głównego wejścia , żeby popracował nad obsługą klienta ewentualnie oddelegować tego osobnika na brukową żeby zobaczył jak wygląda profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 15:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 07:21
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 17:10
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam zakup ...
... samochodu i korzystanie z serwisu w Jaszpol. Jeżeli chcecie mieć samochód Dacia, bądź Renault i być traktowani uczciwie, rozważcie zakup poza Łodzią. Niestety Jaszpol z premedytacją wykorzystuje swoją pozycję jedynego dilera w Łodzi. Głównym celem przy obsłudze klienta jest minimalizowanie kosztów ze strony Jaszpol. Dla przykładu podczas pierwszego rocznego przeglądu wymieniono jedynie filtr kabinowy i nie zrobiono nic więcej, pomimo że program przeglądów pojazdu obejmuje inne czynności. Nie liczcie na wykonanie naprawy zgodnie ze standardami określonymi przez Dacia/Renault. Nikt ich w Jaszpolu nie respektuje. Nikt nie postępuje zgodnie z nimi. Nie daj Boże, gdybyście musieli reklamować wykonaną naprawę. Dyrektor Majkowski nie przyzna się do błędu popełnionego przez jego pracowników i do końca będzie twierdził, że wszystko zostało zrobione dobrze, pomimo twardych faktów w postaci zdjęć czy ponownej czynności naprawczej. Nawet wtedy będzie kłamał i zaprzeczał faktom. Nie dacie się też nabrać na tak szlachetny gest, jakim w oczach szefostwa Jaszpol jest umycie Waszego samochodu gratis. Jedyne co zyskacie po takim gratisie to mnóstwo rys na lakierze i reflektorach spowodowanych szorowaniem Waszego samochodu tą samą gąbką, którą wcześniej umyto pełne piachu koła i nadkola innego samochodu. Jedyne co Jaszpol wychodzi najlepiej to proponowanie kawy.
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 13:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 22:42
Salon - samochody nowe
Przyjechałem tu samochodem ...
... z przebiegiem 630 km. Tak 630 ! Przednie koła tak się grzeją po 10 km jazdy poza miastem, że pewnie można by było nimi wyprasować lniane spodnie. Bez zdejmowania kół, Pan przyjmujący zlecenie, stwierdził, że to normalne. Trudno mi się z tym zgodzić. To mój dziewiąty samochód. Żaden z poprzednich nie miał takich objawów. Drodzy FACHOWCY!!! Jeżeli części mechaniczne są gorące to jest tylko jedna przyczyna - TARCIE. To jest podstawowe prawo fizyki.
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 17:32
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo szybko wydane. Zostaliśmy poczęstowani grillem. Adam był bardzo uprzejmy, jak cały zespół tego kolektywu. Nalali na drogę 100 g wódki i dali litr dorgi, żeby nie było nudno. Kiedy zapytałeś, wszyscy klienci są tacy mili. Powiedzieli tak. Ogólnie radzę wszystkim, żebyście tego nie żałowali. (Wersja oryginalna) Очень быстро оформили . Угостили шашлыком. Адам был очень учтив как и вся команда этого коллектива. На дорогу налили 100г водки и литр дали доргу чтобы не было скучно. Когда спросил вы ковсем клиентам такие добрые. Они сказали да. Вообщем всем советую не пожалеете.
Użytkownik sieci
5 lipca 2020 09:43
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa i ...
... podejście do klienta. Polecam i dziękuję.
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 12:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 00:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek