93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 września 2023 15:58
Salon - samochody nowe
Możesz chodzić, oglądać ...
... i czekać do **** śmierci. Nikt nie podejdzie - najwyraźniej nie wyglądam na kogoś "przy kasie".
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 10:54
Salon - samochody nowe
uznania nic nie ...
... zyskało. Jestem zawiedziony brakiem wiedzy ze strony serwisu . Nie potrafia zweryfikowac prostej usterki. kilka wizyt w serwisie i nadal jest usterka i to nie jedna. rok temu auto zostało kupione nowe . Obecnie ma przejechane 10500km. Załuje zakupu tego auta
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 15:10
Salon - samochody nowe
Jestem zażenowany podejściem ...
... do klienta jak samym procesem diagnostycznym . Odpowiedź iż na tłoku stwierdziliśmy ciecz a na pytanie moją cóż to jest za ciecz dostałem odpowiedź iż przecież palca tam nie wsadzimy … cóż chyba brak komentarza . Nie wspominając o próbie naciągnięcia na koszta . Skończyło się na zapłacie 1800 zł za wymianę jednego wtrysku i to z moimi oryginalnymi częściami bo inaczej rachunek opiewał by ponad 3000 . Dodam iż nie servis stwierdził uszkodzenie tegoż wtrysku . Pozdrawiam i nie polecam . Co do krzywdzącej opinii o kosztach … powiedziano mi iż należy sprawdzić rozrząd oraz ustawienie zaworów … i tylko na mój sprzeciw oraz prośbę o wymianę wtryskiwacze zakończyło się to na takich kosztach … a to nie ja powinienem diagnozować auto, szczególnie na odległość … Pozdrawiam
Użytkownik sieci
30 marca 2023 13:08
Salon - samochody nowe
Tragedia a nie ...
... serwis. Nie da się dodzwonić na numer przez 2 dni ciągle zajęty. Nie polecam
Użytkownik sieci
24 października 2022 09:23
Salon - samochody nowe
Niestety. Kompletny brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
19 listopada 2021 14:56
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... najniższym poziomie, traktowanie klienta od niechcenia, panie z działu reklamacji obsługujące tam najwidoczniej pracują za kare.
Użytkownik sieci
1 marca 2021 10:20
Salon - samochody nowe
Niestety. Po 3 ...
... latach współpracy- straszna wpadka. Serwis blacharsko-lakierniczy nie potrafi naprawić samochodu po kolizji. Naprawiany, potem poprawiany i dalej nie jest tak jak powinno.
Użytkownik sieci
22 października 2020 16:43
Salon - samochody nowe
Daje jedną gwiazdke ...
... bo zero nie mozna. Nowy Master oddany po kolizji 30.04.2020 samochód przez 3 miesiące nie zrobiony, po złożeniu pisma od adwokata, samochód naprawiony "na sztukę" z obietnicą, że jak tylko brakująca część przyjedzie to natychmiast auto naprawią, po kolejnych dwóch miesiącach czekania, telefon z serwisu, żeby zostawić auto na dwa dni w celu wymiany brakujacej części i co???? Po dwóch dniach auto oczywiście nie zrobione, nikt się nie czuje winny i oczywiście nikogo nie intetesuje, że czlowiek nie zarabia bo nie ma auta. Jednym słowem TRAGEDIA, serwis poziom mniej niż zero. A najlepsze jest to, że Pan z serwisu mimo, że auto nie było zrobione prosił, aby uregulowac zapłatę za naprawę 😄😄 Absolutnie nie polecam! "W związku z powyższym Pana sugestie są niestosowne do sytuacji, w której się Pan znalazł oraz w żaden sposób nie upoważniają Pana do rozpowszechniania opinii, które są bezzasadne i nieprawdziwe." Odpowiadam: dla was wszystkie opinie które są wam nie na ręke są bezzasadne, nie zaproponowalaliście absolutnie nic aby zmazać plamę po tym jak mnie potraktowaliscie, jedyne co potraficie mówić to "rozumiem pana zdenerwowanie ale nic nie możemy zrobić"
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 11:21
Salon - samochody nowe
Szkoda że trzeba ...
... udowadniać usterki bo to ciężka sprawa jak coś występuje w określonych okolicznościach. Po szkodzie olewka klienta chyba za dużo już zarabiają i nie dbają o klienta
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 06:01
Salon - samochody nowe
Serwis gwarancyjny nie ...
... istnieje w tej firmie!! Wszystkie usterki to "ingerencja kierowcy lub usterka mechaniczna" więc za wczystko się płaci. Na serwisie pracują takie cwaniaki że jak NIE zapłacisz 200-300zl to NIE usłyszysz powodu usterki (w jednym przypadku przebieg auta 8 tys. W drugim przeszło 80 tys. niedawno po "obowiązkowym przeglądzie także tutaj"). Ogólnie polecam omijać szerokim łukiem, a samochody serwisowac w innym serwisie który nie na licza 200-300% marzy za usługę
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 13:20
Salon - samochody nowe
Po prostu żenada... ...
... 1 przegląd... niby zrobiony... ale auto oddane z błędem... i komentarz "jak nie pasuje to można serwisować 60km dalej"... po przeglądzie, przejechane 9tys. km i problemy z układem hamulcowym..., reklamacja nieuznana... rzeczoznawca na pierwszy rzut oka nie był w stanie stwierdzić winy ani serwisu ani użytkownika... zalecenie z serwisu " wymiana tarcz, klocków i zacisków tylnych lub regeneracja"... mogli to zrobić tylko za gotówkę jak twierdzili... zabrałem auto do serwisu z autoryzacją Bosch/Dekra... wymienione tarcze, klocki, łożyska, zregenerowane zaciski... problemy z hamowaniem nadal występują... diagnoza uszkodzona pompa hamulcowa... po kontakcie z serwisem Renault Karasiewicz... usłyszałem, że nie biorą pod uwagę jak została wykonana naprawa, jakby wymiana podstawowych podzespołów byłaby czymś nadzwyczajnym... kilka śrub odkręcić i przykręcić... a to jest 2-3h pracy wszystkiego... cena w dobrym serwisie jakieś 35% niższa i pełna gwarancja na usługę... problem w tym, że oni mi wmawiali, że kierowca jechał na zaciągniętym hamulcu ręcznym, gdzie przy minimalnym ruchu wajchy od razu jest komunikat i piszczy w kabinie... nawet nie zdiagnozowali problemu... odkręcili koła i nie chcieli dowiedzieć się dlaczego tak się stało...
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 13:59
Salon - samochody nowe
To mój pierwszy ...
... nowy samochód, pierwszy przegląd. Szkoda że nie mogę zobaczyć cały proces przeglądu bo nie ufam mechaniką, po przeglądzie nie dokręcona opaska na przewodzie od filtra powietrza.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2020 16:02
Salon - samochody nowe
Obsluga serwisu skutecznie ...
... zniechceca do kozystania z jakich kolwiek uslug.
Użytkownik sieci
8 marca 2020 20:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 10:31
Salon - samochody nowe
Zdecydowałem się wystawić ...
... komentarz ku przestrodze. Po pierwsze w serwisie Dacii mechanik nie potrafi wyważać kół, nad czym przez wiele lat przechodzi się tam obojętnie, zgłaszałem to wiele razy, dwa razy samochód trafiał na poprawkę do Renault lub znajomego wulkanizatora który za głowę się łapał. Po drugie pracujący tam Pan Michał Parobiec (to ten słynny Pan od reklamacji w Renault) ma delikatnie mówiąc nieprofesjonalne podejście w stosunku do Klienta. Styl i kultura dają wiele do życzenia. A może z racji faktu że to miasto Radom nie powinienem zbyt wiele oczekiwać???
Użytkownik sieci
1 grudnia 2019 10:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 listopada 2019 09:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Auto ...
... lata po całej drodze a oni nie potrafią zdiagnozować luzow na wahaczach, a raczej nie chce im się tego zrobić na gwarancji. Fachowcy tacy sami jak Pan Wiesio Paleta.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 08:14
Salon - samochody nowe
Obsługa mało interesuje ...
... się klientem. Żyją dla siebie. Byłem pierwszy i ostatni raz. Zakupu auta dokonałem w innym salonie. Nie polecam. Dwie gwiazdki za lokalizację.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2019 07:27
Salon - samochody nowe
Tych słów pana ...
... od reklamacji nie zapomnę:(nie wymienimy panu uszkodzonego lusterka, bo nie wymienił pan oleju) tak lusterko martwego pola w masterze po dwóch miesiącach używania samochodu wyskoczyły na nim bąbelki, zgłosiłem to, i słyszę że napewno od mycia się tak stało, zaznaczę że samochodu jeszcze nie myłem, i tak za każdym razem kiedy zgłaszałem słyszałem odpowiedz że pewnie od warunków atmosferycznych tak się stało, a to że od chemii przy myciu.Najlepsze jednak co usłyszałem to to że trzeba dać coś od siebie to i gwarant też coś da, w moim przypadku wymieni lusterko, a chodziło konkretnie o to że przez dwa lata tylko dwa razy byłem u nich na przeglądzie gwarancyjnym. A że człowiek wydał 120000 zł. na samochód to nic nie dał od siebie? Wybrałem tą markę i salon, i gdyby nie ten incydent napewno jeszcze nie raz od nich wyjechał bym nowym samochodem.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 21:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki