95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 maja 2022 16:00
Salon - samochody nowe
Polecam, miła obsługa.
Użytkownik sieci
7 maja 2022 21:17
Salon - samochody nowe
Miła obsługa. Szybko wykonana wymiana kół.
Użytkownik sieci
5 maja 2022 21:24
Salon - samochody nowe
Serwis na najwyższym ...
... poziomie! Świetne podejście do klienta i jego potrzeb. Pełen profesjonalizm!
Użytkownik sieci
5 maja 2022 00:56
Salon - samochody nowe
Firmy Karlik nie ...
... trzeba przedstawiać. Karlik to pasjonaci motoryzacji. Karlik to profesjonaliści. Karlik to XXI wiek! Renault Karlik to najlepszy wybór. Byłem klientem innego Dealera marki Renault. Jako lojalny klient wracałem. Zakupy akcesoriów, serwis, przeglądy gwarancyjne. Niestety stracili klienta. W porównaniu z firmą Renault Karlik - dwa światy. Począwszy od działu handlowego - Pan Łukasz - profesjonalista w pełnym tego słowa znaczeniu. Zostawiłem w rozliczeniu poprzedni samochód, został dobrze wyceniony, przedstawiono mi ofertę odkupu - skorzystałem natychmiast. Następnie jazda testowa. Wybór nowego samochodu. Firma Karlik to jednak więcej niż tylko sprzedaż. To dbanie o Klienta w każdym aspekcie. Serwis na bardzo wysokim poziomie. Fenomenalny kontakt, rzetelność, terminowość oraz dostępne ceny. Mało tego, po zakupie samochodu dalsza relacja z handlowcem na najwyższym poziomie. Wielu sprzedawców może się uczyć od Renault Karlik podejścia do klienta! Zostałem zaproszony na tor w Bednarach w celu doskonalenia technik jazdy oraz zapoznania się z szeroką gamą pojazdów marki Renault, fenomenalne przeżycie. Pan Łukasz zaprosił mnie na Targi Motoryzacji, gdzie miałem przyjemność zobaczyć premierę nowego elektrycznego Renault Megane. Kupiłem tylko jeden samochód. Jestem klientem detalicznym, a mimo tego czuję, że jestem traktowany wyjątkowo. U poprzedniego Dealera czułem się jak wróg. Szanowni Państwo - firma Renault Karlik wyznacza właściwy, wysoki poziom i światowe standardy obsługi klienta. Zawsze jestem mile widziany, i za każdym razem wizyta w tej firmie utwierdza mnie w przekonaniu, że Renault Karlik to właściwy wybór! Polecam.
Użytkownik sieci
4 maja 2022 11:24
Salon - samochody nowe
Swoją ocenę wystawiam ...
... WYŁĄCZNIE Serwisowi Renault Karlik przy ulicy Torowej, a właściwie Panu Remigiuszowi Letza. Obsługa serwisowa na najwyższym możliwym poziomie. Rzeczowo, profesjonalnie, wszystko z największą dbałością o klienta. Z pewnością będę kontynuował obsługę mojego pojazdu w tym miejscu. Obsługę handlowa również w tym salonie, sposób i czas rozpatrzenia reklamacji złożonej w dniu zakupu na błąd jakościowy powstały na etapie produkcji pojazdu oraz zaproponowane przez handlowca i Dyrekcje Renault Polska „rozwiązanie” problemu, pozostawię bez komentarza - tu najniższa ocena Google i tak jest zbyt wysoka.
Użytkownik sieci
3 maja 2022 16:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2022 18:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2022 11:17
Salon - samochody nowe
Wszystko ok
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2022 22:11
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym ...
... poziomie. Doradztwo i pomoc w wyborze oceniam na szóstkę +. Ogromna podzięka dla Pana Bartka T.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2022 19:49
Salon - samochody nowe
Jeden z lepszych ...
... salonów z jakimi miałem doczynienia. Wielkie podziękowania dla Pana Piotra Rogowskiego.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 15:42
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy nowego Mastera ...
... i jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi i elastycznego podejścia do klienta. Super kontakt na każdym etapie współpracy :)
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 12:42
Salon - samochody nowe
Słabo .2 tyg ...
... zamówiłem servis i tak nie mieli części choć wiedzieli po co przyjeżdżam
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 18:19
Salon - samochody nowe
Szybka, fachowa obsługa. ...
... Pełne zaangażowanie pana Jakuba by w pełni pomóc i zadowolić klienta. Szczerze polecam każdemu przyszłemu posiadaczowi Renault . Autko super żona zadowolona a to najważniejsze
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 19:59
Salon - samochody nowe
Dnia 22.03.2022r. zostałem ...
... skierowany przez mobilnego mechanika do serwisu po tym jak nawet nie roczny Master, zatrzymał się i nie chciał odpalić ( Problem z oczyszczaniem układu wydechowego) oraz wyciekiem jakiegoś płynu pod autem. Jednak ten płyn a nawet maź nie były ani ropą ani adblue. W serwisie usłyszałem, iż mobilny mechanik wykasował błędy i mimo że one się nadal świecą auto mogę zostawić jako do serwisu , w tym momencie assistance już jest nie ważny, ponieważ auto powinno przyjechać na lawecie. Następnego dnia 23.03. zadzwonili z serwisu, że po przeprowadzonej diagnozie jest dziurawy zbiornik paliwa, układ wydechowy do wypalenia i nowa sonda do założenia. Nie podejmą się pracy wypalania gdyż istnieje możliwość zapłonu. Oraz zostałem poinformowany że jest możliwość wymiany i naprawy albo przez Autocasco albo we własnym zakresie. Koszty naprawy to 6 tysięcy zł za wymianę zbiornika oraz 2,5 tysiąca za wymianę sondy. Na szczęście nie uwierzyłem im. Busa na własną odpowiedzialność odebrałem jeszcze tego samego dnia wieczorem i zaprowadziłem do mechanika. Wystarczyło wejść w kanał.ZBIORNIK NIE BYŁ DZIURAWY. Była wgnieciona i przytarta osłona od paliwa ale zbiornik w całości. Wystarczyło ją dłonią przywrócić do stanu normalnego. Nie było widać na zbiorniku i osłonie nawet próby odkręcenia ani przetarcia chociaż szmatką czegokolwiek. Dnia 25.03 serwis dowiedział się co zaszło. Nie uwierzyli stwierdzili że sam już mogłem wymienic zbiornik i zastrzegając się że mają własne zdjęcia poprosili o wysłanie obecych. Po dosłaniu zdjęć kilka godzin później zadzwonili z przeprosinami i z decyzją że zwrócą pieniądze za błędnie przeprowadzoną diagnozę. 200zł. Ważną dla mnie informacją było czy teraz mimo że zbiornik jest w całości, przyznali się do błędu. Są w stanie w ramach gwarancji wymienić sondę, przez którą wynikają problemu i której wymianę zawarli w kosztorysie naprawy. Wtedy się dowiedziałem że sondy już nie trzeba wymieniać. Wystarczy wgrać nowe oprogramowanie i ją przedmuchać. Czyli gdyby było to robione na mój koszt to sonda jest do wymiany. W gdy w ramach gwarancji nie. ABSURD. UWAŻAM ŻE BYLA TO PRÓBA NACIĄGNIĘCIA i nawet by nie wymienili i nie zrobili nic. 29.03 zgłosiłem się po zwrot pieniędzy. I poprosiłem o ksero kosztorysów które zostały mi podane jednak nie mogłem ich wtedy dostać. Zostałem zapewniony że dostanę je na emiala, ponieważ archiwum zamknięte. Poprosiłem również o zaświadczenie, że zbiornik nie jest dziurawy. Jednak ów takie zaświadczenie mógł wystawic tylko kierownik serwisu. Po kilku dniach nic nie dostałem zostałem poinformowany że muszę wysłać e-maila żeby coś wgl dostać. E-mail wysłany. Po kilku następnych telefonach usłyszałem że problemu z pocztą,proszę wysłać jeszcze raz. Również wysłane. W końcu dostałem e-maila zwrotnego od Pana Jacka z wysłanym kosztorysem na kwotę łączna około 4200zł . Co nie ma związku w kosztorysem co mi został przedstawiony.( 6 tysięcy wymiana baku i 2,5 tysiąca sonda). Odpisałem mailowo że to nie jest prawidłowy kosztorys. Proszę o prawidłowy. Po kilku telefonach udało mi się dostać prawidłowy kosztorys na wymianę baku na kwotę 6 tysięcy. Jednak na sondę nic. Między jednym a drugim kosztorysem minął TYDZIEŃ czasu. 8.04.2022 wykonałem kilkanaście telefonów o dosłanie kosztorysu wymiany sondy oraz Zaświadczenie od kierownika serwisu. Standardowe traktowanie: kierownik za spotkanie, albo go nie ma, albo przekażemy sprawę jak tylko będzie wolny już po kilkunastu dniach byłem przyzwyczajony do tego typu wymówek. Gdy udało mi się dodzwonić do Kierownika serwisu usłyszałem że zaświadczenie dostanę w poniedziałek, dlaczego nie dzisiaj? Ponieważ KIEROWNIK MA 2 TYGODNIE NA ODPOWIEDZENIE NA EMAILA. Dzisiaj jest 15.04 termin na przysłanie mi zaświadczenia minął 5 dni temu. Kierownik serwisu zdecydowanie nie posiada odpowiednich kompetencji na dane stanowisko oraz obsługa klienta u niego praktycznie nie istnieje. Podobnie jak u pozostałych członków serwisu. Nie dość że próbowano mnie naciągnąć i oszukać to jeszcze brak obsługi przez kolejne dni. Nie zostawię tam auta. Nie polecam
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 11:27
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa i podejście do klienta.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2022 19:57
Salon - samochody nowe
Polecam! Fachowa obsługa. ...
... Serwis odbył się szybko i bez żadnych problemów
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2022 01:24
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam salon ...
... Karlik Renault w Poznaniu, w którym zakupiłem samochód marki Dacia. Transakcja przebiegła wzorowo - szczególne podziękowania dla Pana Mateusza Ł. - wszelkie formalności związane z zakupem udało się załatwić w błyskawicznym tempie. Doradca udzielił odpowiedzi na wszystkie pytania związane z kupnem i obsługą samochodu. Salon o wysokich standardach - zarówno pod wglądem zaopatrzenia, prezentacji oferty jak i obsługi klienta. Polecam!
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 21:35
Salon - samochody nowe
Napewno komunikatywnosc w ...
... serwisie jest na najwyzszym poziomie jaki sie spotkalam. Wszyscy sa przyjaznie nastawieni do mojej wizyty w salonie zarowno mile widziana jestem przez Marka Adamskiego ktory przygotowywal nam oferte jak i sprzedal auto renault clio. Mikolaja Kordusa ktory zawsze chetnie doradzi. Odkupil poprzedni samochod bez klopotow sprawnie i szybko. I inni ktorzy mnie mile witaja. I z racji ze panuje taka mila atmosfera to chce sie az przyjezdzac do serwisu co jakis czas. I spedzic milo czas oczekujac na naprawiony samochod. Nie mam zastrzezen co do obslugi jak i salonu Renault Karlik. Jedna uwaga Czasami dla klientow byloby milo dostac jakis gadzet w postaci smyczki renault czy breloczek badz jakis inny gadzecik, typu plyn do spryskiwaczy badz cos drobnego a napewno sprawiloby usmiech klienta i zadowolenie z wizyty u was w salonie. Mily drobiazk jest zawsze oznaka docenienia klienta a to wtedy cieszy bardziej :)
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 21:22
Salon - samochody nowe
Mega profesjonalna i ...
... uprzejma obsługa, można sobie wypić kawę i obejrzeć każde auto:) Pan Bartosz Toboła - super profesjonalizm, doradztwo w wyborze auta, a podczas wydania super pomocny i kompetentny, pomógł nam nawet zamontować fotelik w aucie. Z całego serca polecam!
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 18:31
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis w ...
... mieście dla samochodów służbowych, jak i prywatnych. Gorąco polecam.