95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Daniel Wasiółka
15 kwietnia 2022 14:01
Serwis
Błędna diagnoza i problemy po niej
Dnia 22.03.2022r. zostałem skierowany przez mobilnego mechanika do serwisu po tym jak nawet nie roczny Master, zatrzymał się i nie chciał odpalić ( Problem z oczyszczaniem układu wydechowego) oraz wyciekiem jakiegoś płynu pod autem. Jednak ten płyn a nawet maź nie były ani ropą ani adblue.
W serwisie usłyszałem, iż mobilny mechanik wykasował błędy i mimo że one się nadal świecą auto mogę zostawić jako do serwisu , w tym momencie assistance już jest nie ważny, ponieważ auto powinno przyjechać na lawecie.
Następnego dnia 23.03. zadzwonili z serwisu, że po przeprowadzonej diagnozie jest dziurawy zbiornik paliwa, układ wydechowy do wypalenia i nowa sonda do założenia. Nie podejmą się pracy wypalania gdyż istnieje możliwość zapłonu. Oraz zostałem poinformowany że jest możliwość wymiany i naprawy albo przez Autocasco albo we własnym zakresie. Koszty naprawy to 6 tysięcy zł za wymianę zbiornika oraz 2,5 tysiąca za wymianę sondy.
Na szczęście nie uwierzyłem im.
Busa na własną odpowiedzialność odebrałem jeszcze tego samego dnia wieczorem i zaprowadziłem do mechanika.
Wystarczyło wejść w kanał. ZBIORNIK NIE BYŁ DZIURAWY. Była wgnieciona i przytarta osłona od paliwa ale zbiornik w całości. Wystarczyło ją dłonią przywrócić do stanu normalnego. Nie było widać na zbiorniku i osłonie nawet próby odkręcenia ani przetarcia chociaż szmatką czegokolwiek.
Dnia 25.03 serwis dowiedział się co zaszło. Nie uwierzyli stwierdzili że sam już mogłem wymienic zbiornik i zastrzegając się że mają własne zdjęcia poprosili o wysłanie obecych.
Po dosłaniu zdjęć kilka godzin później zadzwonili z przeprosinami i z decyzją że zwrócą pieniądze za błędnie przeprowadzoną diagnozę. 200zł.
Ważną dla mnie informacją było czy teraz mimo że zbiornik jest w całości, przyznali się do błędu. Są w stanie w ramach gwarancji wymienić sondę, przez którą wynikają problemu i której wymianę zawarli w kosztorysie naprawy. Wtedy się dowiedziałem że sondy już nie trzeba wymieniać. Wystarczy wgrać nowe oprogramowanie i ją przedmuchać.
Czyli gdyby było to robione na mój koszt to sonda jest do wymiany. W gdy w ramach gwarancji nie. ABSURD.
UWAŻAM ŻE BYLA TO PRÓBA NACIĄGNIĘCIA i nawet by nie wymienili i nie zrobili nic.
29.03 zgłosiłem się po zwrot pieniędzy. I poprosiłem o ksero kosztorysów które zostały mi podane jednak nie mogłem ich wtedy dostać. Zostałem zapewniony że dostanę je na emiala, ponieważ archiwum zamknięte. Poprosiłem również o zaświadczenie, że zbiornik nie jest dziurawy. Jednak ów takie zaświadczenie mógł wystawic tylko kierownik serwisu.
Po kilku dniach nic nie dostałem zostałem poinformowany że muszę wysłać e-maila żeby coś wgl dostać. E-mail wysłany. Po kilku następnych telefonach usłyszałem że problemu z pocztą,proszę wysłać jeszcze raz. Również wysłane.
W końcu dostałem e-maila zwrotnego od Pana Jacka z wysłanym kosztorysem na kwotę łączna około 4200zł . Co nie ma związku w kosztorysem co mi został przedstawiony.( 6 tysięcy wymiana baku i 2,5 tysiąca sonda). Odpisałem mailowo że to nie jest prawidłowy kosztorys. Proszę o prawidłowy.
Po kilku telefonach udało mi się dostać prawidłowy kosztorys na wymianę baku na kwotę 6 tysięcy. Jednak na sondę nic.
Między jednym a drugim kosztorysem minął TYDZIEŃ czasu.
8.04.2022 wykonałem kilkanaście telefonów o dosłanie kosztorysu wymiany sondy oraz Zaświadczenie od kierownika serwisu. Standardowe traktowanie: kierownik za spotkanie, albo go nie ma, albo przekażemy sprawę jak tylko będzie wolny już po kilkunastu dniach byłem przyzwyczajony do tego typu wymówek.
Gdy udało mi się dodzwonić do Kierownika serwisu usłyszałem że zaświadczenie dostanę w poniedziałek, dlaczego nie dzisiaj? Ponieważ KIEROWNIK MA 2 TYGODNIE NA ODPOWIEDZENIE NA EMAILA.
Dzisiaj jest 15.04 termin na przysłanie mi zaświadczenia minął 5 dni temu.
Kierownik serwisu zdecydowanie nie posiada odpowiednich kompetencji na dane stanowisko oraz obsługa klienta u niego praktycznie nie istnieje. Podobnie jak u pozostałych członków serwisu.
Nie dość że próbowano mnie naciągnąć i oszukać to jeszcze brak obsługi przez kolejne dni.
Nie zostawiłbym samochodu nawet na wymianę oleju.
Nie polecam
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 13:04
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam ten ...
... serwis! Profesjonalna obsługa klienta i co najważniejsze, miła i przyjazna atmosfera. Fachowe doradztwo.. ludzie, którzy tam pracują znają się na rzeczy 😉
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 13:41
Salon - samochody nowe
Fachowy serwis i ...
... doradztwo. Miła i kompetentna obsługa. Polecam!
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 07:03
Salon - samochody nowe
polecam serwis renault, profesjonalna i miła obsługa
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 11:47
Salon - samochody nowe
Bardzo pozytywnie zaskoczony ...
... podejściem do klienta a takze poziomem wiedzy na temat oferowanych aut. Będąc speptykiem marki w przeszlosci - po wizycie w salonie zmieniam zdanie. Gratuluje i do zobaczenia :)
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 19:51
Salon - samochody nowe
Polecam dealera bardzo ...
... profesjonalna obsluga. Bardzo mila obsluga z panem Bartosz Tob.....(rodo)
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 19:41
Salon - samochody nowe
Odbyłem jazdę próbną ...
... automatem z Bartkiem Tobołą, i była to jedna z lepszych jazd i lepszych prezentacji samochodu jaką widziałem. Można go było sprawdzić nie na pierdackiej uliczce wokół salonu, a na zwykłej polnej drodze. Była to pierwsza jazda automatem (wersja EDC) i było zaskakująco fajnie.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 15:43
Salon - samochody nowe
Zakup samochodu w ...
... salonie Renault Poznań- Karlik to 100% satysfakcji. Mam same pozytywne wrażenia. Pan Miłosz Popiak wykazał się tak ogromnym profesjonalizmem oraz przemiłym podejściem do klienta, że nie można było podjąć innej decyzji jak tylko zakup samochodu. Panie Miłoszu jeszcze raz serdecznie dziękuję!!!!
Użytkownik sieci
31 marca 2022 14:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 marca 2022 14:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 marca 2022 09:54
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm. Dziękuję.
Użytkownik sieci
22 marca 2022 18:36
Salon - samochody nowe
Spodobała mi się ...
... bardzo fajna promocja na wymianę oleju i filtra oleju.
Użytkownik sieci
18 marca 2022 16:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2022 16:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2022 18:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2022 14:42
Salon - samochody nowe
Profesjonalną obsługa klienta, ...
... kupiłem auto on-line, szczególne podziękowania dla Pana Bartosza TOBOLA za pomoc w konfiguracji samochodu, dobry kontakt telefoniczny, rzetelność i najważniejsze pomimo moich obaw wszystko ok. Dziękuję za transport z dworca PKP. Polecam w 100 procentach.......
Użytkownik sieci
26 lutego 2022 22:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2022 19:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lutego 2022 10:32
Salon - samochody nowe
Salon i serwis na najwyższym poziomie! Polecam!
Użytkownik sieci
18 lutego 2022 12:48
Salon - samochody nowe
Jest to moja ...
... pierwsza przygoda z Renault i również z serwisem Karlik Pokrzywno. Wrażenie bardzo pozytywne sprawnie i terminowo , rzeczowa, partnerska /sprawy techniczne/ rozmowa z szefostwem serwisu , odpowiedzi na wszystkie pytania bardzo przyjazna atmosfera. Oceniam na 5 gwiazdek lecz należy pamiętać, że zawsze mozna coś poprawić.