94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 września 2024 09:57
Salon - samochody nowe
Cieszę się, że ...
... jesteście Państwo otwarci na rozmowę.Z chęcią sformułuję moje zastrzeżenia w mailu. Katarzyna Kołtun
Użytkownik sieci
13 czerwca 2024 17:54
Salon - samochody nowe
Auto Ziemba nie ...
... polecam kierownik serwisu nie miły, jak się płaci to wszystko obieca ale jak klien prosi o radę pomoc to tylko za gotówke inaczej do widzenia
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 21:25
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... nie dostałem oferty na e mail. Kiepski sprzedawca.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 08:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... serwisu. Auto na gwarancji, na przeglądzie "mechanik" zauważa wyciek z pod osłony rozrządu, przeciera szmatą po wcześniejszym spryskaniu środkiem do czyszczenia tarcz hamulcowych i pomimo widocznych zacieków cały serwis twierdzi że awaria została usunięta. Kierownik serwisu bardzo nieuprzejmy, porównując się do lekarza twierdzi, że naprawa po wytarciu szmatą już nie jest potrzebna.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 13:20
Salon - samochody nowe
Nie ma szans ...
... sie tam dodzwonic. Nawet jezeli ktos odbierze telefon to mowi, ze nie wie jak pomoc i orzelaczy na serwis gdzie nikt sie nie odzywa
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 11:37
Salon - samochody nowe
4 miesiące czekaliśmy ...
... na części, a końcowo, nie wszystko zostało dostarczone. Oddali nam amochód nie do końca zrobiony. Samochodu zastępczego prawie nie było. Wspólpraca kosztuje dużo nerwów i sił. Żeby coś zalatwić, trzeba się prosić.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 11:46
Salon - samochody nowe
radzę uważać przy ...
... zakupie samochodów używanych. zarówno na otomoto jak i na wlasnej stronie wystawiają samochód jak 'bezwypadkowy'. po sprawdzeniu auta w bazie danych (autoDNA)pokazują się 3 szkody (w tym 2 poważne na ponad 10k zł). w rozmowie telefonicznej wspominają jedynie o drobnych rysach na lakierze. nie polecam.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 10:27
Salon - samochody nowe
Oddałem auto z ...
... problemem falowania obrotów. Po otrzymaniu informacji, że auto jest gotowe do odbioru dwukrotnie upewniałem się, czy falowanie obrotów nie występuje i zostało mi przekazane, że wszystko jest zrobione. Po odebraniu kluczyka udałem się do samochodu po czym okazało się, że obroty falują tak samo jak wcześniej. Wezwany mechanik twierdził, że "tak ma być". Nie jest to jednak normalne. Po długiej dyskusji auto zostało w serwisie do wieczora i wgrano jeszcze aktualizacje oprogramowania wtrysków, co też niestety nie pomogło. Dopiero na końcu poinformowano mnie, że problemu nie da się do końca naprawić, nie wpłynęło to jednak na obniżenie końcowej ceny za nieskuteczne usługi. Szkoda, że tak istotnych informacji nie przekazano mi na samym początku lub przy pierwszym odbiorze kluczyków.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 11:16
Salon - samochody nowe
Straciłem przez nich ...
... masę czasu , pan artur (brak dużych liter to nie pomyłka) teoretycznie zarezerwował dla mnie auto , na 2h przed wyjazdem po odbiór, otrzymałem wiadomość iż auto zostało sprzedane , po kontakcie telefonicznym dla salonu to nic nienormalnego , uwaga jak widać ustalenia słowne są zupełnie nie wiążące , polecam omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
19 listopada 2023 18:02
Salon - samochody nowe
Płacąc za przegląd ...
... ponad 2 tysiące otrzymuje nie wymyty samochód. W innych serwisach to standard szkoda ze u Zięby są inne gorsze standardy.
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 22:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam. W ...
... ogłoszeniu numer do Pani Michaliny,która przez 2 godziny nie ma czasu odpowiedzieć czy jest dostępny samochód na testy. Po 2 godzinach rzekomo nadal ma klienta, daje do telefonu swojego kolegę który potwierdza ze jest samochód, można odbyć jazdę testowa w sobotę lecz najlepiej w tygodniu bo w sobotę jest pani Michalina i nie będzie miała czasu. Porażka.
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 21:52
Salon - samochody nowe
Skontaktowałem się ze ...
... zmianą języka na desce rozdzielczej. Powiedzieli, że to zrobimy, czekałem 4 godziny i powiedzieli, że nic nie wyjdzie. I wystawili fakturę do zapłaty!, za nie wykonaną pracę) Jak?
Użytkownik sieci
22 października 2023 01:32
Salon - samochody nowe
Pierwsze wrażenie dobre, ale tylko tyle...nie polecam
Użytkownik sieci
19 października 2023 10:59
Salon - samochody nowe
Cóż z przyjemnością ...
... informuje pozostałych potencjalnych klientów na korzystanie z usług serwisu P.Zieby,pewna pracownica biura obsługi chciała mi wmówić że nie poinformowałem o rzekomych usterkach w pojeździe,że to moja wina i nie naprawia tej usterki ,a przy odbiorze samochodu na serwis usterki nie występowały tylko po usłudze no ale klient jest winny najciekawsze to niby klient jest winny,a na koniec ta pracownica obsługi zadzwoniła do mojego szefa że kierowca jest opryskliwy ,i dzięki niej nie mam pracy ,powinno ja to samo spotkać co mnie zobaczymy jak by się czuła. A klientom proponuje wybrać inny serwis.
Użytkownik sieci
22 września 2023 17:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 23:14
Salon - samochody nowe
A ja nie ...
... polecam, kupiłem tam samochód używany w 2016 roku. W momencie w którym pojawiły się problemy z samochodem, sprzedawca Pan Marek przestał się ze mną kontaktować....
Janusz Jasiok
5 marca 2023 12:52
Serwis
UWAGA!
Uważam beztroskie czekanie na części do auta za zaniedbanie. 3 (trzy)tygodnie z założonymi rękami, bo nie ma części? Można wyliczać co się dałoby zrobić przez tyle czasu, a standardem byłoby zwrócenie uwagi na upływający czas. Nikt tam nic nie wie-mam tylko czekać. Jakby nie było konkurencji.
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 18:19
Salon - samochody nowe
Dojazd do Salonu to żart przez stację benzynową.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 08:27
Salon - samochody nowe
Samochód odebrany z ...
... salonu po tak zwanym przeglądzie zerowym. Zaparkowany w garażu gdzie już na drugi dzień na kafelkach znajdowała się duża plama płynu chłodzącego. Po sprawdzeniu okazało się, że poziom poniżej minimum. Serwis umówił naprawę na za dwa tygodnie, w tym czasie dodałem 1,5l gliceolu. Przyczyną był niedokręcony odpowietrznik. Ponadto samochód po 5tys. przebiegu zaczął ściągać w prawo pomimo kierownicy przekręconej lekko w lewo. Serwis powiedział delikatnie, że ma to gdzieś bo RENAULT daje gwarancje na zbieżność do 5tys.. KPINA Ponadto w czasie opadów deszczu woda wlewała się przez górna część drzwi kierowcy. Tą serię usunęli. Natomiast na zgłoszenie luźnego lusterka kierowcy, które ma taki luz, że przy 130 niczego w nim nie widać powiedzieli, że tak to już jest i trzeba się z tym pogodzić. Stara czasu zarówno jako salon jak i serwis.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 22:17
Salon - samochody nowe
Byłem nie kupiłem ...
... auta bo sprzedawca zrobił sobie ze mnie jaja.. auto ma wystawione za 115000 chciał sprzedać za 117000 a poszedłem do konkurencyjnego salonu i dostałem nowy model za 105000. Prosiłem o nowy model a sprzedawca mówi, że nie da się go kupić a po drodze już jeżdżą. Chcecie nową dacie polecam salon Pietrzak Katowice profesjonalna obsługa. Salon auto zięba odwiedziłem około trzy miesiące temu.