94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2021 17:50
Salon - samochody nowe
Nie POLECAM!!!! Działają ...
... jak przydrożny komis, auto zarezerwowane, w trakcie kredytowania, dostarczone dokumenty i tel. że zostało sprzedane komu innemu za gotówkę. Żenada! czy to dealar, czy autohandel! Myślałem, że jesteśmy już w Europie, a tu nawet nie Azja ( tam spotkałem akurat samych uczciwych ludzi!) Jako odp. - Nie jest prawdą, że samochód został przez Pana zarezerwowany, ponieważ nie został wpłacony na niego zadatek (o tej konieczności był Pan informowany) - nie nie zostałem poinformowany, proszę odsłuchać wszystkie rozmowy, w tym ostatnią! teraz to już tylko słowo, przeciwko słowu i przeprosiny Pana P... niestety nie są wystarczające! dalej, skoro byłem umówiony na piątek 08.07.2020 na finalizację, to wiadomo, że nie był złożony, bo w tym momencie to już by była inna rozmowa.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 19:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2020 15:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 września 2020 09:01
Salon - samochody nowe
28 marca 2018 ...
... kupiłem trafiła po trzech miesiącach do lewej lampy dostały się cztery muchy pojechałem do serwisu oczyścić i zabezpieczyć lampę u kelnera okazało się że nie podlega to gwarancji pojechałem do renopietrzak wszystko zrobili od ręki.16 07 2020kupiłem tuscon Nline po mieśącu żona przypadkiem wyjęłam zapasowy kluczyk okazało się że niedziała11 września pojechała do serwisu sprawdzili baterię nie działa uszkodzony przyjechać w poniedziałek zakodowaćklucz przyjechałem po godzinie na serwisie pan oznajmił że klucz nie działa i musi zaciągnąć kody wtedy umówimy kolejną wizytę jeśli to nie pomoże zamówią nowy kluczyk to jest chore każdy kupując nowe auto u kelnera powinien po odbiór przyjechać z rzeczoznawcą ponieważ oni się zabezpieczą odpiszesz odbiór sprawnego łata w wierze że kupujesz nowe dodam że mam 70km i pracuje od 9 do 17
Użytkownik sieci
16 września 2020 20:51
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 września 2020 07:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 17:03
Salon - samochody nowe
W dniu 23.05 ...
... odebrałam z salonu swoje wymarzone Clio V RSline. Obsługa od dnia sprzedaży do dnia odbioru samochodu ze strony sprzedawcy Pana Dawida na najwyższym poziomie. W drodze powrotnej okazało się że systemy za które odpowiada kamera przednia w samochodzie nie załączają się. Z instrukcją w ręku sprawdzaliśmy czy robimy coś nie tak. Wróciliśmy do domu wieczorem w sobotę 23.05, jeszcze tego samego dnia skontaktowałam się z Panem Dawidem i poinformowałam go o tym. W poniedzialek 25.05 Pan Dawid umowil nas do "zaprzyjaźnionego" serwisu w Warszawie. Samochód w dniach 27-29.05 był diagnozowany i ostatecznie okazało się że kamera przednia jest uszkodzona i serwis zamówił nową. Do czasu dostarczenia kamery do serwisu jeździłam samochodem i ponownie wstawiłam go na serwis 30.06 do 3.07.Ostatecznie serwisowi udało się wymienić kamerę i zrobić jej kalibrację. Za krótko jeżdżę po naprawie aby stwierdzić że już wszystko ok z moim samochodem. Straciłam zaufanie do ludzi. Po tym jak Pan Dawid umowil nas do serwisu nasz kontakt się urwał bo został zwolniony z pracy a jego sprawy przejął Pan Rafał. Wyminielismy mnóstwo meili z Panem Rafałem i ostatecznie straciłam zaufanie do tego salonu. Salon zupełnie nie poczuwa się że wydał niesprawny samochód twierdząc że odebrałam go bez zastrzeżeń. Dodam tylko że systemy które były naprawiane załączają się przy prędkości min 70km/h tak więc ich działania nie da się sprawdzić w salonie. Salon przed wydaniem samochodu powinien go sprawdzić choćby w jeździe czy wszystko działa, rozmawiałam z kilkoma serwisantami w tej sprawie i za głowę się łapali że salon/serwis w AutoKeller nie wyłapał usterki. Rekompensata jaką proponował Pan Rafał - darmowy serwis po roku i w przypadku wyboru przeze mnie akcesoriów w kwocie 1000 zł salon pokryje 500 zł. Dodam że mieszkam w Warszawie więc jazda na darmowy przegląd jest dla mnie zupełnie nieopłacalna a akcesoria jakie mnie interesowały zostały zakupione przy zamawianiu samochodu i wtedy salon nie chciał nam dać choćby dywaników w gratisie. Na wiele pytań Pan Rafał dotąd nie odpowiedział choćby kiedy i do kogo z Renault Polska zgłaszał reklamację i czy wogóle to zrobił. Zadałam mu to pytanie dwukrotnie w meilach, mąż w trakcie rozmowy zapytał kilkukrotnie i nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Podsumowując - nie chce mieć nic wspólnego więcej z tym salonem, nikomu go nie polecę i mam nadzieję że więcej nie będzie problemów z samochodem bo zszargalam sobie tylko zdrowie i straciłam czas zamiast się cieszyć z zakupu. Przykro mi że salon wogóle się nie poczuwa do sprzedaży wadliwego produktu i przedstawienia klientowi sensownej rekompensaty za straty. Ze swojej strony salon w osobie Pana Rafała nie zrobił nic, obiecywał priorytetowe potraktowanie sprawy, szybki serwis a ostatecznie pisał że "przecież to nie nasz serwis więc nie mam wpływu na ich pracę". Podkreślę że serwis który naprawiał samochód to serwis wskazany przez pracownika Auto Keller. Po co zatem obiecywał coś czego spełnić nie może. Salon nie zrobił nic aby z tej sytuacji wyjść z twarzą, sugerowanie że usterka jest moja winą pisząc że odbierajac samochód znałam jego stan jest dla mnie bezczelne. Nikt nie przedstawił mi wyników przeglądu zero, nie miałam jazdy próbnej tym samochodem abym mogła się przekonać że samochód ma zepsutą kamerę. Do głowy mi nie przyszło że kupując w salonie nowy samochód ktoś może mi sprzedać zepsute auto. Prawdopodobnie gdybym mieszkała w Gliwicach i okolicy zawróciłabym do salonu i załatwiła sprawę osobiście a ja naiwnie jechałam aż do Warszawy wierząc że uda nam się samodzielnie wywołać te systemy. Czuję się oszukana przez ten salon, mogę jeszcze zrozumieć że w nowych samochodach takie czy inne rzeczy mogą się zdarzać, nowy model naszpikowany elektronika etc ale sposób w jaki zostaliśmy po wykryciu usterki potraktowani przez Auto Keller jest żenujący i jest wspaniałą antyreklamą tego salonu. Od dnia 1.07 p. Rafał nie pofatygował się aby skontaktować się i zapytać o naprawę czy się powiodła czy jestem zadowolona czy wszystko w porządku. Brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
26 maja 2020 20:23
Salon - samochody nowe
ogólnie wrażenie negatywne ...
... po przeglądzie 2 letniego clio - de facto zapłata za wymianę oleju + filtra oleju 750 pln, tym bardziej ogromne zdziwienie, że nawet płyn w zbiorniczku wyrównawczym nie został uzupełniony. moja uwaga odnośnie faktu, że w 2 letnim samochodzie na gwarancji bębny hamulcowe są skorodowane została skonkludowana, iż jest to norma w tych samochodach... cóż ciekawe, jeżeli to prawda to zastanawiające czy ktoś analizował ten aspekt w kontekście bezpieczeństwa użytkowników.
Użytkownik sieci
6 maja 2020 17:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2020 06:39
Salon - samochody nowe
Witam w grudniu ...
... zakupiłem dacie w salonie przy odbiorze okazało się że są zarysowane lekko drzwi od kierowcy salon zobowiązał się naprawić szkoda. Po kilku dniach mieliśmy dostać auto zastępcze i szkoda miała zostać usunięta żona pojechała w umówionym terminie oczywiście czekała 4 godziny auta zastępczego nie dostała. Szkoda nie została usunięta dalej jest tak jak była. Zgłosiłem to i od tego czasu nikt się że mną nie kontaktował. Miałem zamiar kupić tam jeszcze kilka aut do swojej firmy ale już więcej tam nie zagoszcze . I nie polecę nikomu takiej obsługi
Użytkownik sieci
24 grudnia 2019 13:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 01:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 października 2019 15:10
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 września 2019 17:17
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 września 2019 13:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 11:53
Salon - samochody nowe
W tym roku ...
... został zakupiony u Państwa nowy Trafic, całą transakcja bez zarzutu, jednak chciałem aby zostały przyciemniane szyby, jechałem przez całą Polskę żeby odebrać auto, na miejscu okazało się że szyby jeszcze nie są przyciemniane, w dosłownie w kilka minut Panowie przyciemnili szyby. Jednak odrazu zgłosiłem że szyby były klejone na szybko i powstały pęcherzyki powietrza, zapewniano mnie że pod wpływem temperatury one za dzień lub dwa znikną A jeżeli nie zwróćcie koszt usługi, w tym przypadku 500zł. Pęcherzyki nie znikły, ustalone zostało że jednak nie będzie zwrotu kosztów tylko folia zostanie wysłana do mnie do Lublina i firma tu na miejscu wymieni całość na państwa koszt, zgodziłem się. Dzwoniłem kilkanaście razy aby została wkoncu wysłana ta folia, ciągle coś, że za tydzień że za dwa... I tak mamy sierpień, auto zostało zakupione w lutym.. Kilka wysłanych maili że zdjęciami, ostatni napisany z miesiąc temu że wymieniłem folie na własny koszt bo poprostu ile można czekać słabo to wyglądało i chciałbym zwrot kosztów tak jak było mówione na początku (500zl). Cisza... brak reakcji od handlowca Powiem tyle, jak jak chcesz kupić auto to wszystko ladnie pięknie. Ale jak masz z czymś problem to totalnie zostajesz olany. Nie polecam!
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 00:54
Salon - samochody nowe
Nigdy nie dawajcie ...
... tam samochodu do naprawy Złodzieje i oszuści amatorzy partacze oddali mi samochód bez powietrza w kole nawet tego nie mieli zweryfikować
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 11:10
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 00:56
Salon - samochody nowe
Witam. Niestety po ...
... pewnym czasie muszę zweryfikować swoją pozytywną opinie o serwisie. Podtrzymuję pozytywną opinię o Panu Oskarze, pozytywnie też mogę się wyrazić o Panu Danielu...natomiast sam serwis to porażka !! Nie będę opisywał całej historii bo jest zbyt długa. Sugeruję uważać jakie prace zleca się serwisowi i dokładnie sprawdzić auto po odbiorze...
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 08:12
Salon - samochody nowe
W ponad 35 ...
... letniej przygodzie z motoryzacją, takiego serwisu jeszcze nie spotkałem. Kompletna porażka,potrafią zrobić geometrię bez ruszenia końcówek drążków kierowniczych. Cud.