94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 17:41
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 12:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 13:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2020 06:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 11:04
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście, byłem ...
... z Koną na drobnej naprawie zderzaka, jestem zadowolony. Polecam
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 18:43
Salon - samochody nowe
Konkretna miła obsługa ...
... Dziś kupiłem samochód doradzał i wszystko załatwiał pan Dariusz Biniek dobra i fachowa obsługa
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 22:12
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 17:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 14:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 10:12
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna obsługa serwisowa
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 16:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2020 09:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 21:34
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 15:15
Salon - samochody nowe
Dobra i sprawna obsługa
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 19:08
Salon - samochody nowe
3.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 14:22
Salon - samochody nowe
Pomagałem znajomym zakupić ...
... używany samochód. Pracownik stanął na wysokości zadania. Polecam każdemu. Z pewnością kiedyś wrócę i dokonam zakupu nowego samochodu.
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 12:17
Salon - samochody nowe
Auto warte zakupu ...
... ludzie widać bardzo zaangażowani mówią prawdę nic nie ukrywają o pojeździe. Jazda Testowa była idealna do przetestowania auta, udostępnili czujniki do lakieru, mi się trafił mały błąd z nr Vin pomyłka o inną cyfrę i na inny model auta przy ubezpieczeniu, w chwilę błąd potrafią naprostować.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 17:03
Salon - samochody nowe
W dniu 23.05 ...
... odebrałam z salonu swoje wymarzone Clio V RSline. Obsługa od dnia sprzedaży do dnia odbioru samochodu ze strony sprzedawcy Pana Dawida na najwyższym poziomie. W drodze powrotnej okazało się że systemy za które odpowiada kamera przednia w samochodzie nie załączają się. Z instrukcją w ręku sprawdzaliśmy czy robimy coś nie tak. Wróciliśmy do domu wieczorem w sobotę 23.05, jeszcze tego samego dnia skontaktowałam się z Panem Dawidem i poinformowałam go o tym. W poniedzialek 25.05 Pan Dawid umowil nas do "zaprzyjaźnionego" serwisu w Warszawie. Samochód w dniach 27-29.05 był diagnozowany i ostatecznie okazało się że kamera przednia jest uszkodzona i serwis zamówił nową. Do czasu dostarczenia kamery do serwisu jeździłam samochodem i ponownie wstawiłam go na serwis 30.06 do 3.07.Ostatecznie serwisowi udało się wymienić kamerę i zrobić jej kalibrację. Za krótko jeżdżę po naprawie aby stwierdzić że już wszystko ok z moim samochodem. Straciłam zaufanie do ludzi. Po tym jak Pan Dawid umowil nas do serwisu nasz kontakt się urwał bo został zwolniony z pracy a jego sprawy przejął Pan Rafał. Wyminielismy mnóstwo meili z Panem Rafałem i ostatecznie straciłam zaufanie do tego salonu. Salon zupełnie nie poczuwa się że wydał niesprawny samochód twierdząc że odebrałam go bez zastrzeżeń. Dodam tylko że systemy które były naprawiane załączają się przy prędkości min 70km/h tak więc ich działania nie da się sprawdzić w salonie. Salon przed wydaniem samochodu powinien go sprawdzić choćby w jeździe czy wszystko działa, rozmawiałam z kilkoma serwisantami w tej sprawie i za głowę się łapali że salon/serwis w AutoKeller nie wyłapał usterki. Rekompensata jaką proponował Pan Rafał - darmowy serwis po roku i w przypadku wyboru przeze mnie akcesoriów w kwocie 1000 zł salon pokryje 500 zł. Dodam że mieszkam w Warszawie więc jazda na darmowy przegląd jest dla mnie zupełnie nieopłacalna a akcesoria jakie mnie interesowały zostały zakupione przy zamawianiu samochodu i wtedy salon nie chciał nam dać choćby dywaników w gratisie. Na wiele pytań Pan Rafał dotąd nie odpowiedział choćby kiedy i do kogo z Renault Polska zgłaszał reklamację i czy wogóle to zrobił. Zadałam mu to pytanie dwukrotnie w meilach, mąż w trakcie rozmowy zapytał kilkukrotnie i nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Podsumowując - nie chce mieć nic wspólnego więcej z tym salonem, nikomu go nie polecę i mam nadzieję że więcej nie będzie problemów z samochodem bo zszargalam sobie tylko zdrowie i straciłam czas zamiast się cieszyć z zakupu. Przykro mi że salon wogóle się nie poczuwa do sprzedaży wadliwego produktu i przedstawienia klientowi sensownej rekompensaty za straty. Ze swojej strony salon w osobie Pana Rafała nie zrobił nic, obiecywał priorytetowe potraktowanie sprawy, szybki serwis a ostatecznie pisał że "przecież to nie nasz serwis więc nie mam wpływu na ich pracę". Podkreślę że serwis który naprawiał samochód to serwis wskazany przez pracownika Auto Keller. Po co zatem obiecywał coś czego spełnić nie może. Salon nie zrobił nic aby z tej sytuacji wyjść z twarzą, sugerowanie że usterka jest moja winą pisząc że odbierajac samochód znałam jego stan jest dla mnie bezczelne. Nikt nie przedstawił mi wyników przeglądu zero, nie miałam jazdy próbnej tym samochodem abym mogła się przekonać że samochód ma zepsutą kamerę. Do głowy mi nie przyszło że kupując w salonie nowy samochód ktoś może mi sprzedać zepsute auto. Prawdopodobnie gdybym mieszkała w Gliwicach i okolicy zawróciłabym do salonu i załatwiła sprawę osobiście a ja naiwnie jechałam aż do Warszawy wierząc że uda nam się samodzielnie wywołać te systemy. Czuję się oszukana przez ten salon, mogę jeszcze zrozumieć że w nowych samochodach takie czy inne rzeczy mogą się zdarzać, nowy model naszpikowany elektronika etc ale sposób w jaki zostaliśmy po wykryciu usterki potraktowani przez Auto Keller jest żenujący i jest wspaniałą antyreklamą tego salonu. Od dnia 1.07 p. Rafał nie pofatygował się aby skontaktować się i zapytać o naprawę czy się powiodła czy jestem zadowolona czy wszystko w porządku. Brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 15:36
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam salon ...
... KELLER Miła obsługa profesjonalna Auto przekazane bardziej czyste jak z fabryki Bardzo się starają Pan Kamil Czenczek świetny doradca i sprzedawca Do salonu mam odległość 400km Ale przy zakupie następnego auta Tylko salon KELLER
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 11:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek