88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2018 22:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 czerwca 2018 12:44
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 czerwca 2018 09:58
Salon - samochody nowe
Obsługa Super. Jest Dobrze.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2018 16:27
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Potraktowano mnie jak człowieka drugiej kategorii. Wydaje się na samochód czasem oszczędności całego życia, a obsługa nawet nie próbuje być uprzejma nie mówiąc już o wykazywaniu jakiejkolwiek inicjatywy by rozwiązać mój problem. WIELCY PANOWIE Z RENAULT... oby każdy kto został tak potraktowany, zostawił tu wpis..
Użytkownik sieci
2 czerwca 2018 10:54
Salon - samochody nowe
Szybko rzetelnie i konkretnie. Polecam .
Użytkownik sieci
26 maja 2018 22:04
Salon - samochody nowe
Polecam salon Dacia, ...
... miła, profesjonalna obsługa, możliwość negocjacji gratisów, prawidłowe podejście do klienta! Polecam również nowego Dustera.
Użytkownik sieci
18 maja 2018 22:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2018 12:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2018 06:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2018 21:02
Salon - samochody nowe
Oddałem auto Kadjar ...
... na serwis Renault Carrara Lublin, mija już 4 dzień bez odzewu z ich strony , wstępna diagnoza to nieszczelnosc klimatyzacji , jutro mija kolejny dzień i jadę zabrać auto to kpina i brak szacunku dla klientów
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2018 20:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 22:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 10:25
Salon - samochody nowe
Z wizyty na ...
... wizytę obsługa na warsztacie coraz gorsza. Wstawiłem pojazd do serwisu (5.04.2018) na wymianę opon o godzinie 16.45. Dostaję informację, żebym przyszedł o godz. 18.20 i samochód będzie gotowy. Mówię ok, ale proszę Pana Adriana z obsługi, że dzisiaj wyjątkowo zależy mi na czasie bo mam urwanie głowy, dziecko pod opieką i jeszcze żonę już prawie rodzącą, która muszę odebrać od lekarza. Interweniuje o 18.45... wchodzę na warsztat bez uprzedzenia i widzę że dopiero chyba przed chwilą zabrali się za zmienianie opon, ponoewaz auto stoi na podnośniku, a jeden z gości wyważa sobie dopiero jedno z kół. I pytam się ile to jeszcze potrwa? Odpowiedz jeszcze chwile... Wszystko trwa. Samochód odebrałem o 19.45, czyli równo po 3 godzinach. Żona żeby do mnie dojechać musiała wziąć taxówkę. W między czasie na ekranie telewizora w salonie leciały oczywiście piękne filmy reklamowe i wychwalające Renault, ale jak zobaczyłem informację, że Renault otrzymało nagrodę i wyróżnienie od klientów za najlepszy serwis to nie wiedziałem co mam powiedzieć... Syn dostawał tam już "kręćka", a moja żona, która już była u kresu z tym wielkim brzuchem patrzyła na mnie mówiąc, że ona nie chce już żadnego kolejnego auta od Renault i że jak będę chciał wziąć kolejne Renault za dwa lata (takie były plany) to mam się w domu nie pokazywać. Trudno się Jej dziwić... Jak mieliśmy Toyotę to ani razu w Lublinie w ASO nie było obsuwy, wszystko na czas jak w zegarku i na koniec auto jeszcze umyte i ogarnięte:) A tu w Renault felgi upaprane mazidłem i jakimś brudem mimo że dzień wcześniej były umyte... Takie "detale"... na to wszystko jeszcze przy wydaniu auta i odbiorze kluczyków wchodzi pan mechanik na salę obsługi wesoło gwiżdżąc i mrucząc coś pod nosem (też byłbym w dobrym humorze gdybym miał wszystko gdzieś). Zapytałem Pana Adriana czy zapłaciłby te 160 zł za taką świetną usługę. Jestem mu wdzięczny, że przemilczał i wysłuchał, bo żadne Jego argumenty nie mógłby być przyjęte. Do Niego pretensji nie mam... Tylko do ludzi z warsztatu. Korzystam z tego ASO tylko dlatego, że samochód jest jeszcze na gwarancji. Myślałem, że to już koniec, ale się myliłem... Moja złość sięgnęła zenitu w samochodzie, kiedy zaraz po odjechaniu spod salonu widzę komunikat, że "rozpoznanie kół nieprawidłowe" (czujniki ciśnienia nie działają). Dodatkowo czuję, że na 100% za dużo nabili powietrza, ponieważ jak się jedzie to aż tłucze na nierównościach. Jutro podjadę na stację paliw to sobie sprawdzę. Mam nadzieję, że nie będę musiał reklamować tych czujników. Za nie spełnia dwa lata miałem brać w tym salonie Megane GT. Dzisiejsza wizyta w tym ASO dała mi już dobitnie do myślenia i stwierdzenia (plus moja małżonka) że NIE WARTO. Tylko dla zasady NIE wezmę RENAULT pod uwagę w ogóle. Wybiorę sprawdzoną markę i serwis w TOYOTA.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 07:45
Salon - samochody nowe
Szybka bardzo mila obsluga polecam;)
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 18:04
Salon - samochody nowe
2,5 godziny wymiana ...
... opon, serio!? Tym bardziej dziwi że wizyta była umówiona.
Użytkownik sieci
31 marca 2018 21:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 marca 2018 14:31
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra fachowa obsługa klienta
Użytkownik sieci
17 marca 2018 15:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 marca 2018 19:15
Salon - samochody nowe
Przyjazny salon samochodowy fajna atmosfera
Użytkownik sieci
10 marca 2018 12:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek