88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Szkoda, że firma ...
... Google nie daje możliwości przyznania ujemnych gwiazdek - zdecydowanie dałbym -5. Przede wszystkim zdaję sobie sprawę, iż działanie floty w mojej firmie pozostawia wiele do życzenia i z tego zostaną wyciągnięte konsekwencje. Niestety samo podejście do klienta w Renault Carrara to jakiś trzeci świat. Na szczególną uwagę należy zwrócić przy pracy Pani Karoliny Kolek. Arogancja i sposób przekazywania informacji oraz samo obcowanie z klientem jest niedopuszczalne w takich miejscach i na takich stanowiskach. Brak jakichkolwiek umiejętności miękkich - atmosfera w urzędzie miasta jest dużo przyjemniejsza. Na pewno tam nie wrócę a potencjalnym klientom polecam serwis konkurencyjny przy ul. Abramowickiej w Lublinie. P.S. Usługa serwisowa została wykonana poprawnie.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Przestrzegam wszystkich klientów ...
... w obsłudze po sprzedażowej. Obiecują jedno, robią drugie. Kupiłem w tej firmie w sumie 10 samochodów. To jest jedno wielkie oszustwo. Nigdy więcej tej firmy. Do dzisiaj nie okazano mi dokumentów z laboratorium, że Orlen verva jest paliwem nie spełniającym jakości Renault.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 17:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 22:11
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Renault ...
... na Lubelszczyźnie, mega drogo i niekompetentni pracownicy serwisu
Użytkownik sieci
12 września 2023 09:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam tej ...
... marki PRZEWOŹNIKOM!!! Drugie auto i drugi raz kompletne rozczarowanie, NOWIUTKI z Salonu samochód Renault Master popsuł się w pierwszej trasie po 1400km na szczęście w Niemczech i serwis wymienił trzy wtryskiwacze, po około 2-3 kursach samochód znów zepsuł się i stoi już miesiąc w serwisie w Niemczech ponieważ nie mają części na miejscu.. a leasing trzeba płacić.. samochód zastępczy przysługuje na max.3dni, obecnie już tydzień załatwiają auto zastępcze.. Ostatni taki zakup floty i Klient zostawiony sam sobie z problemem.. ŻENADA samochód był 40 razy w serwisie w Carrara Lwowska nie naprawiony!!!
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 06:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 17:29
Salon - samochody nowe
Po 40 lub ...
... 50 nieodebranych połączeniach które wykonałem przez ponad tydzień w końcu udało mi się dodzwonić do serwisu. Zostałem poinformowany, że chwilowo nie ma osoba czasu że mną porozmawiać, prosząc o kontakt telefoniczny oraz numer rejestracyjny auta. Podałem te dane i od dwóch dni zero kontaktu. Próbowałem kilkukrotnie się dodzwonić, oczywiście bez skutku. Znalazłem inny serwis. Jeśli mają Państwo problem z odebraniem telefonu przez kilkanaście dni, to n8e ma możliwości bym zostawił u Państwa samochód, żebym później się martwił co z samochodem się dzieje.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 09:01
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... SERWIS to należy OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 15:12
Salon - samochody nowe
Ten salon to ...
... jest jakaś TRAGEDIA odnośnie SERWISU - zero kontaktu, zero informacji na temat serwisowanego samochodu, Kpina z Klienta (samochód stoi prawie tydzień i nic).
Użytkownik sieci
17 czerwca 2023 01:45
Salon - samochody nowe
Odradzam wszystkim żeby ...
... zostawić tam samochód w rozliczeniu, proponują mocno zaniżone kwoty, lepiej swój obecny samochód sprzedać na własną rękę wtedy można zaoszczędzić nawet do 10 tysięcy złotych
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2023 23:50
Salon - samochody nowe
Dla mnie osobiście ...
... wrażenia negatywnie z Przyjeżdżam z problemem auta Reno i nawet żaden pracownik nie zobaczył auta. Poproszony zostałem o tel w celu że ktoś zadzwoni i tydzień zleciał i cisza .Żenada
Użytkownik sieci
12 marca 2023 09:53
Salon - samochody nowe
Polityka tego miejsca ...
... "sprzedaj i zapomnij". Serwis skandaliczny, podczas naprawy nowiutkiego auta, w serwisie zginęło ucho holownicze. Obsługa stwierdziła że to nie ich sprawa. Ironiczne odpowiedzi ze strony pracowników. Tak wyrabia się renomę marki.
Użytkownik sieci
2 lutego 2023 05:43
Salon - samochody nowe
Żenada.... A obsługa serwisu to porażka..
Tomasz Białek
31 grudnia 2022 10:19
Salon - samochody nowe
Slabiutko
Kupowałem 2 auta w ciągu 4 miesięcy. Na dywaniki i hak czekam od października... za drugi samochód zapłaciłem i miałem go odebrać przed nowym rokiem, ale... nie ma komu zrobić przeglądu zerowego. Terminy dopiero za 2 tygodnie....co klienta interesuje, że 2 mechaników jest chorych i nie ma komu zrobić przeglądu żeby wydać samochód, aż się boje co będzie przy ewentualnych naprawach.. Salon zainteresowany TYLKO wystawieniem faktury i otrzymaniem przelewu. Szkoda bo pierwsze wrażenie jest dobre.. bezpowrotnie traci przy bliższym poznaniu...
Użytkownik sieci
27 października 2022 16:32
Salon - samochody nowe
Ciężko o informację telefoniczną na temat serwisowanego samochodu.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 17:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2022 06:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 12:21
Salon - samochody nowe
Obsługa super bardzo ...
... mili ludzie,ale jadę z naprawą samochu już teraz trzeci raz z to samo usterko i mam nadzieję że będzie rozwiązana,anie co dwa tygodnie i dalej to samo.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 13:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 03:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka