93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 12:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2018 15:50
Salon - samochody nowe
Hmm. Zacznę od ...
... tego że kupiłem tam dacie. Przed podpisaniem umowy było cudownie. Miła obsługa. Po podpisaniu umowy zaczął się koszmar. Na samochód czekałem 1.5 miesiąca. Obsługa nie odbierała telefonu. Nikt nie był w stanie powiedzieć kiedy otrzymam samochód. Kolejna sprawa jaka chce poruszyć. Nikt tam nie jest w stanie udzielić informacji odnośnie co obejmuje gwarancja na dacie. Masakra. Jak dzwonie zapytać się o serwis gazu to najlepiej jest powiedzieć że ktoś do Pana oddzwonić a pod koniec pracy sms wysłać numer którego nikt nie odbiera. Ja oceniam ten salon jako jedną wielką porażkę. Najważniejsze jest to że godziny otwarcia są od 7 rano. Tylko nikt nie napisał że chodzi o serwis bo salon to sobie pracuje jak chce albo od 8 albo od 9. Nie polecam i jestem zawiedziony. Andrzej Kuchta
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 13:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 17:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 marca 2018 12:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 marca 2018 15:03
Salon - samochody nowe
Tam maja czas ...
... na wszystko ... tylko nie na zajęcie się robota. Czas oczekiwania pozostawia wiele do życzenia,przy zapisie na serwis pan z łaską raczy wpisać kilka rzeczy do komputera , poza tym zadaniem serwisu jest wymiana wadliwego elementu bądź usterki w ramach gwarancji za free tutaj pan próbował wcisnąć jednak ze tak nie jest i ze trzeba będzie zapłacić za wymianę czujnika. Nie polecam
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 13:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 10:35
Salon - samochody nowe
Pierwsze spotkanie (27.12.2016) ...
... ze sprzedawcą Panem W., który notabene przedstawia się jako D. było dosyć irytujące. Poproszony o ofertę na auto, udzielił bardzo pouczającego wykładu na temat "Na czym handel polega". Motywem przewodnim powyższego słowotoku było twierdzenie że on chce sprzedać jak najdrożej i w związku z tym nie będzie nic przedstawiał bo On nie wie czy ja naprawdę chcę auto kupić. Na zakończenie bardzo "pouczającej" rozmowy obiecał nazajutrz zadzwonić z ofertą wszystkich spełniających moje oczekiwania samochodów. Oczywiście nie zadzwonił. Po pozbieraniu ofert (nie tylko z Lublina) okazało się że Pan W.D. dał najlepszą ofertę, którą przyjąłem. Zgodziłem się zapłacić 100 złotych polskich więcej, aby wyjechać z salonu autem doposażonym w dywaniki. Jakież było moje zdziwienie gdy podczas odbioru tych dywaników po prostu bezczelnie nie było. Więc pytam z pewną dozą ubawienia: - a gdzie dywaniki ? Na co Pan W.D. z zafrasowanym obliczem odpowiada: - bardzo przepraszam, ale w umowie sprzedaży nic nie mam na ten temat. I cały dobry humor poszedł do diabła. - Ale ja doskonale pamiętam, że miały być dywaniki. - Ja nic nie na mojej umowie nie mam, ale jeśli Pan na swojej ma odręczny dopisek że mają być dywaniki, to je Panu bez problemu wydam. Na mojej umowie oczywiście czegoś takiego nie ma. Moja wina w tym, że nie dopilnowałem zapisu w umowie. Po prostu wydało mi się to tak nie istotne. To tylko 100 złotych ale niesmak mam tak duży, że postanowiłem korzystać z usług serwisu konkurencyjnego gdzie poziom obsługi był nieporównywalnie wyższy. Gdybym ja tak robił jak Pan W.D., to nie miałbym żadnego klienta. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 14:11
Salon - samochody nowe
Pan dokonujący naprawy ...
... gwarancyjnej auta doliczył sobie VAT za który musiałem zapłacić z własnej kieszeni. Brak profesjonalizmu i sypanie paragrafami które są niezrozumiałe to norma.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2017 15:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 grudnia 2017 13:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 listopada 2017 06:18
Salon - samochody nowe
Uwaga na "kontrolę ...
... zimową". Robiona jest przez diagnostę OSKP a nie mechaników serwisu. Musiałem mówić co po kolei ma być sprawdzone czytając ze strony internetowej gdyż Pan nie miał zielonego pojęcia na czym polega usługa za którą zapłaciłem. Następnie dostałem informację że mam amortyzator z przodu do wymiany bo sprawność na ścieżce wyszła 31% i 61%. Pojechałem na wymianę do Aso Carrara a tam (na szczęście dobrzy uczciwi ludzie) stwierdzili że amortyzatory są sprawne i wszystko jest ok - na ścieżce sprawność obu po 71%. Okazało się że diagnosta z Nazaruka nie wyregulował ciśnienia w oponach przed ścieżką (klasyczny błąd) i o mało nie naraził mnie na koszty 1300 zł za wymianę amortyzatorów!! Finalnie straciłem tylko kupę czasu i nerwów. Szef serwisu zapytany o to czy jego zdaniem świadczenie takiej usługi jest w porządku nawet nie pomyślał o tym żeby użyć słowa "przepraszam".
Użytkownik sieci
9 listopada 2017 12:44
Salon - samochody nowe
PORAŻKA przez duże ...
... "P". Wchodzi klient chce wydać grube pieniądze na samochód a obsługa oprócz dzień dobry nic kompletnie zero jakiego kol wiek zainteresowania klientem. Szkoda widocznie firmie już tak się dobrze powodzi że nie muszą być życzliwi w stosunku do klienta. Zawiedziony :(
Użytkownik sieci
19 września 2017 21:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2017 02:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2017 14:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lutego 2017 09:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 listopada 2016 18:41
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo nie miła ...
... i arogancka obsługa w salonie która sprawia wrażenie jakby tam pracowali za karę i nie zależało im na sprzedaży aut . Polecam omijać z daleka