90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2022 11:02
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2021 20:04
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lipca 2021 20:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 maja 2021 15:10
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo miła ...
... i profesjonalna, tego nie można im ująć, natomiast podjęcie się naprawy elementu już jest problemem. Lepiej zaproponować wymianę całego elementu niż pochylić się, wymontować i naprawić.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 05:57
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziony naprawa ...
... blacharską, trwała ponad 2 miesiące, niedoróbki, fatalna obsługa , są lepsze serwisy.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 19:01
Salon - samochody nowe
Renault Megane IV. ...
... Naprawa w serwisie w Luboniu wykonana w 2018. Z całego serca nie polecam. Oddałem auto pod koniec kwietnia na wymianę drzwi prawych (przód + tył) oraz tylnego zderzaka. Chodziło o samą wymianę części. Auto według zapewnień miało być w serwisie maksymalnie 2 tygodnie. Liczyłem się z tym, że oczywiście naprawa może się wydłużyć. No ale nie aż tak.... Samochód odebrałem pod koniec lipca. Po dojechaniu na miejsce okazało się, że został źle zamontowany błotnik i jest szpara na pół najmniejszego palca. Błędy się zdarzają, oczywiście w ten dzień nie odebrałem auta. Na następny dzień pojechałem odebrać auto i co się okazało? Uszkodzony przedni zderzak! (uszkodzenie było zamalowane farbą) Oczywiście serwis na początku stwierdził, że to moja wina. Po konsultacji przyszedł jakiś Pan z laptopem i włączył zdjęcia z odbioru auta. Okazało się, że przy odbiorze auta przez serwis takiej szkody nie było. Również okazało się, że tylne drzwi mają lekką szparę na dole, lecz stwierdzono że "ułożą się". Oczywiście zderzak nie został naprawiony, lecz musiałem się umówić po 2 tygodniach. Nie robiło mi to wielkiej różnicy ponieważ autem było można jeździć. Po dojechaniu do domu i wyjazdu na myjnię, okazało się że uszczelki przy drzwiach są tak zamontowane, że woda leci do środka. Wady miały być naprawione przy okazji naprawy zderzaka, po około 2 tygodniach. W między czasie okazało się, że z tyłu nastąpiło jakieś pęknięcie lakieru blisko drzwi. Na szczęście okazało się, że przy naprawie wyciekło nitro czy coś na lakier, lecz wystarczyło same spolerowanie tego przez serwis żeby nic nie było. Pan z warsztatu stwierdził, że szpara na drzwiach musi być ponieważ nie idzie ich ustawić na zawiasach. Jedynym rozwiązaniem jest wykręcenie drzwi i ich dogięcie od dołu. Po 2 tygodniach zderzak i wady zostały "naprawione". Po roku od lakierowania zderzaka schodzi farba, w zderzaku przy rogach wszędzie robią się pęcherzyki powietrza a na środku farba sama się odłamuje. Gdyby naprawa zderzaka była zrobiona dobrze, to tej opinii by tutaj nie było. Nawet nie mam ochoty jechać do tego "serwisu" ponieważ wiem, że ta naprawa kolejny raz będzie zrobiona byle jak. Po moich przygodach mogę stwierdzić, że w warsztacie "u Mietka" bym miał lepiej zrobione to auto i szybciej. Jednym słowem FUSZERA! Na pewno już tam nie zawitam. Pomimo tego, że powinienem pojechać na reklamacje lakierniczą zderzaka, wolę naprawić to w innym warsztacie. Nigdy w życiu już nie zawitam w tym warsztacie. Szkoda tylko, że nie przeczytałem opinii na temat tego "serwisu". Nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 10:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 października 2019 16:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 marca 2019 11:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 08:11
Salon - samochody nowe
Standarty serwisu Renault ...
... naprawdę znacznie odbiegają od konkurencji innych marek samochodowych np VW czy Toyota. A co do tego serwisu to kompletne dno i brak profesjonalizmu w naprawie blacharskiej. Trzy razy odbierałem auto ,gdzie miałem tylko do wymiany lewą stronę zderzaka tylniego, lampę i blęde zderzaka. Zero dopasowania! Każdy element inaczej był założony i próbowano mi WCISKAĆ teksty !!!...."bo to nie jest nowy samochód". Zdecydowanie nie polecam tego miejsca... DLA MNIE TO NIE JEST SERWIS SAMOCHODOWY!!!!!!!!
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 13:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2018 10:13
Salon - samochody nowe
Slaba obsluga. Czekalem ...
... na czesci 2 tygodnie przed naprawa. Auto zamiast tydzien bylo 2 tyg w naprawie. Przy odbiorze (4tyg od zgloszenia szkody) dowiedzialem sie ze mam podjechac na wymiane zderzaka bo dostali zly. Faktura i jej wypisywanie zajelo 20 minut. Nadkole od wewnatrz zapryskane lakierem, zamalowane zaslepki i uszczelnienie niedokladnie polozone ze szparami powodujacymi dostawanie sie wody do blachy. Bedzie oficjalna reklamacja
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2018 04:22
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis, średnio uprzejmy personel.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2018 21:08
Salon - samochody nowe
Na mój gust zbyt duże obciążenie.
Użytkownik sieci
15 marca 2018 19:14
Salon - samochody nowe
Przyznaje tylko jedną ...
... gwiazdkę tylko dla tego, że nie można dać mniej. Obsługa salonu Dacia znajdującego się przy ulicy Rivoliego 2b w Luboniu, to kompletne dno. Powiem więcej nie mam jej wcale. Miałam dzisiaj wątpliwą przyjemność odwiedzić to miejsce w ramach tzw. drzwi otwartych mających na cel promocję pojazdu o nazwie Dacia Duster II. No fakt, drzwi zakluczone nie były i na tym kończą się pozytywne strony pobytu w tym salonie. Już na początek w oczy rzuciły się pojazdy stojące bezpośrednio przed wejściem. Nie była to jednak oferta salonu, ale jakieś zakurzone złomki. Jeden w stanie destrukcyjnym, ze zwisającymi na przewodach resztkami podzespołów, których reszta leżała na chodniku pod pojazdem. Otoczenie salonu wygląda jak dziupla z przodu i z tylu wraki. Widok raczej mało zachęcający. Po wejściu do salonu w oczy rzuciły się dwa pojazdy - Dacia Sandero oraz Dacia Duster. I tutaj zaskoczenia ciąg dalszy, ponieważ nie była to reklamowana na prawo i lewo Duster II, ale jej poprzednia, ubiegłoroczna wersja z zabłoconym bieżnikiem kół. W oczy rzucił się również siedzący w narożniku salonu mężczyzna, sprawiający wrażenie ciążo zmęczonego - pewnie klient... W salonie za biurkiem siedziało dwóch panów. Chciałoby się napisać, pracowników obsługi, ale do tego potrzebna jest obsługa... Pomijam fakt, że w salonie było na tyle ciemno, że nie można było zobaczyć szczegółów wnętrza pojazdów. Panowie byli bardzo zajęci sobą oraz prowadzeniem dyskusji również pomiędzy sobą. Z powodzeniem klient mógłby rozkręcić samochód na części, a obsługa bardzo usilnie starałaby się go nie zauważyć. W salonie udało mi się w sposób skuteczny zmarnować około 15 min. Przez ten cały czas żaden z pracowników nie zainteresował się moją osobą. Nie pozostało nić innego jak wyjść z niesmakiem i podzielić się doświadczeniami. Żenada panowie, żenada...
Użytkownik sieci
15 marca 2018 18:56
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Totalne lekceważenie klienta.
Użytkownik sieci
15 marca 2018 18:50
Salon - samochody nowe
Przyznaje tylko jedną ...
... gwiazdkę tylko dlatego, że nie można dać mniej. Obsługa salonu Dacia znajdujący się przy ulicy Rivoliego 2b w Luboniu, to kompletne dno. Powiem więcej nie mam jej wcale. Miałam dzisiaj wątpliwą przyjemność odwiedzić to miejsce w ramach tzw. drzwi otwartych mających na cel promocję pojazdu o nazwie Dacia Duster II. No fakt, drzwi zakluczone nie były i na tym kończą się pozytywne strony pobytu w tym salonie. Już na początek w oczy rzuciły się pojazdy stojące bezpośrednio przed wejściem. Nie była to jednak oferta salonu, ale jakieś zakurzone złomki. Jeden w stanie destrukcyjnym, ze zwisającymi na przewodach resztkami podzespołów, których reszta leżała na chodniku pod pojazdem. Otoczenie salonu wygląda jak dziupla z przodu i z tylu wraki. Widok raczej mało zachęcający. Po wejściu do salonu w oczy rzuciły się dwa pojazdy - Dacia Sandero oraz Dacia Duster. I tutaj zaskoczenia ciąg dalszy, ponieważ nie była to reklamowana na prawo i lewo Duster II, ale jej poprzednia, ubiegłoroczna wersja z zabłoconym bieżnikiem kół. W oczy rzucił się również siedzący w narożniku salonu mężczyzna, sprawiający wrażenie ciążo zmęczonego - pewnie klient... W salonie za biurkiem siedziało dwóch panów. Chciałoby się napisać, pracowników obsługi, ale do tego potrzebna jest obsługa... Pomijam fakt, że w salonie było na tyle ciemno, że nie można było zobaczyć szczegółów wnętrza pojazdów. Panowie byli bardzo zajęci sobą oraz prowadzeniem dyskusji również pomiędzy sobą. Z powodzeniem klient mógłby rozkręcić samochód na części, a obsługa bardzo usilnie starałaby się go nie zauważyć. W salonie udało mi się w sposób skuteczny zmarnować około 15 min. Przez ten cały czas żaden z pracowników nie zainteresował się moją osobą. Nie pozostało nić innego jak wyjść z niesmakiem i podzielić się doświadczeniami. Żenada panowie, żenada...
Użytkownik sieci
26 maja 2017 22:40
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba jakość ...
... usług blacharsko-lakierniczych. Całkowity brak spasowania elementów, pękający lakier i szpachla, bardzo dużo tzw. grudek na lakierze. Samochód wygląda strasznie. Zderzak ciągle się wyczepia, 2 razy wracałem z prośbą o dokręcenie i przymocowanie - ciągle o czymś zapominano. Na pewno tak tego nie zostawię, nie po to naprawiam samochód w autoryzowanym serwisie Renault.
Użytkownik sieci
3 marca 2017 18:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 stycznia 2017 07:38
Salon - samochody nowe
Szybkość - OK, ...
... kontakt - OK, niestety jakość usług jak na ASO to słabiutko, po lakierowaniu normalne zacieki i obsługa o lekceważącym podejściu do klienta.