93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 października 2019 17:17
Salon - samochody nowe
Kapitalna obsługa klienta ...
... w zakresie sprzedaży auta! Szacun. W zasadzie sprzedałem 1,5 roczne Clio ze względu na fatalną jakość serwisu a przede wszystkim obsługi.
Użytkownik sieci
9 października 2019 06:19
Salon - samochody nowe
Oceniam serwis nie ...
... salon i powiem tak: jak ktoś musi to nie ma wyboru ale z własnej woli już więcej nie pojadę szkoda czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
2 października 2019 18:50
Salon - samochody nowe
Paranoja. Nie polecam. ...
... Ceny bardzo zawyżone, bardziej opłacało mi się dojechać za Warszawę niż kupić samochód tutaj. W dodatku bardzo nieprofesjonalna obsługa. Umawiałam się na jazdę najmocniejszym silnikiem benzynowym, a do jazdy dostałam najsłabszego diesla. W dodatku bardzo przedmiotowe traktowanie młodej kobiety. Jazda próbna? 1km boczną drogą. Dramat.
Użytkownik sieci
7 września 2019 10:50
Salon - samochody nowe
Najgorszy dealer z ...
... jakim kiedykolwiek mieliśmy do czynienia. Dwa zamówione auta dostawcze, dwa razy opóźnienie po 2 miesiące. Handlowiec jest dostępny jedynie do czasu podpisania umowy, potem juz trzeba się prosić o wszystko 10 razy. Kompletna olewka. Kilka miesięcy temu robimy serwis gwarancyjny przy 160 tys w innej części PL, płacimy 1600 zł- jesteśmy tam pierwszy raz !! Przyjeżdżamy tutaj robić serwis przy 160 tys innym autem, gdzie regularnie robimy serwisy, dodatkowo przywozimy swój olej i co słyszymy ?? 2100 zł. NA pytanie czemu aż taka różnica w cenie, w końcu to ta sama marka ? Odpowiedz : "Co nas to obchodzi, takie mamy ceny." Także jeżeli ktoś lubi być traktowany z buta to serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
6 września 2019 13:59
Salon - samochody nowe
Kiedyś było bardzo ...
... dobrze. Niestety to już przeszłość. Renault ma straszne problemy z częściami. Brak jakichkolwiek informacji z magazynu głównego. Ja odstawiłem auto z informacją że wyciekł płyn od wspomagania. Naprawa miała trwać do tygodnia. Po niecałym miesiącu ( bez 4 dni ) dostałem auto które miało być naprawione a po 5 kilometrach, usterka ( brak wspomagania, wyciek płynu) wróciła. Podsumowanie: Koszt 280 zł, usterka jak była tak jest, prawie miesiąc bez auta, brak konkretnej informacji kiedy nastąpi naprawa. Mocno NIE polecam. Odpowiedź na odpowiedź właściciela: Zgadza się moja wypowiedź po części jest rekomendacją firmy RENAULT. Nie jest to wasza wina, że RENAULT POLSKA ma problem, ale niestety jako autoryzowany serwis sprzedajecie/serwisujecie ich produkty. Więc ich problemy to też wasze problemy. Co do samej usługi: Do samego końca czekaliśmy na części. Po 3 tygodniach zjawiłem się w salonie aby odebrać auto i przekazać gdzieś indziej do naprawy. Pan Marcin z serwisu ( bardzo kulturalny i sympatyczny człowiek) przekonał mnie aby dać wam jeszcze jeden dzień. Na drugi dzień dostałem informację że nie udało się zorganizować części i serwis podejmie próbę naprawy. Serwis podjął próbę i chwała mu za odwagę ( to szanuje ) niestety naprawa nie była trwała (działało jakieś 10 min) co wpływa znacząco na moją opinie waszej jakości. Podkreślam ja nie wydawałem decyzji że serwis ma mimo wszystko spróbować naprawić starą część. To była inicjatywa serwisu. A skoro wy jesteście specjalistami to dlaczego miałbym ją kwestionować? Ja już dawno chciałem zabrać samochód. Z tego względu nie zgadzam się z waszą odpowiedzią. RENAULT POLSKA przysporzyła mi wiele stresu w ostatnich tygodniach. Mam nadzieję że przyjmiecie moją opinie profesjonalnie i zamiast się bronić to weźmiecie z tego lekcje. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 17:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 15:02
Salon - samochody nowe
W nowym samochodzie ...
... Megane 4 po 30tys. Przebiegu rozsypały się łączniki stabilizatorów. O naprawę prosiłem się 3tygodnie( Dopiero po kontakcie z Renault Polska naprawa została wykonana)... Podczas naprawy zgłosiłem także usterkę płynu chłodniczego,który ubywał w szybkim tempie.Stwierdzono zapowietrzenie układu i wypuszczono auto jako naprawione. Tydzień po wizycie auto wrociło do serwisu na lawecie, jak się okazało uszkodzony był termostat( błędna diagnoza lub jej brak),na części trzeba czekać ponad tydzień. Auto służy do celów zarobkowych, ale póki co przynosi tylko straty. Infolinia nie chętna do pomocy. Serwis błędnie diagnozuje usterki, a naprawy trwają tygodniami. Nie polecam!!
Użytkownik sieci
1 lipca 2019 07:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 czerwca 2019 17:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 czerwca 2019 16:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 20:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 23:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 18:57
Salon - samochody nowe
Usterka nienaprawiona, ani ...
... nie zdiagnozowana, ale doradca serwisowy mówi że pojazd jest bezpieczny i działa prawidłowo, choć mechanik, który bezpośrednio się zajmował pojazdem mówi że nawet tam nie zaglądali. Kpina za 150zł/h
Użytkownik sieci
15 maja 2019 18:57
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Ubogi (Wersja oryginalna) Slabo
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 14:20
Salon - samochody nowe
Dramat. Za każdym ...
... razem serwis przedłuża się o 4-6h niż deklarowany czas. Mimo umówionych terminów i tak czeka się na realizacje „jak leci”. Jak się zapytam ile jeszcze, bo już miał być gotowy, to nigdy nie wiadomo „już kończą” i tak po kilka godzin... Wymiana opon w nowym samochodzie trwała 7h, byłem umówiony na 8.30 a wyjechałem o 15.30 - DRAMAT!!! Godzinna usługa obsługi klimy (taki czas deklarują) - 3,5h Do tego nie działa automat na kawę, a przy butli na wode nie ma kubków... Cytat pana z obsługi: „dzisiaj mam tyle ku*wa roboty, że się zaraz zesram”. A na ścianie wisi napis: „Renault dotrzymuje zobowiązań: TERMINOWO i bez niespodzianek!” Jak już się mega spieszę i podchodzę do obsługi to Pan znika na pół godziny... Aaaaha! I jeszcze chcą mnie kasować za naprawy gwarancyjne - mistrzostwo chamstwa.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2019 10:51
Salon - samochody nowe
Odbierałem z kolegą ...
... jego nową Dacie Duster.. Znaleźliśmy na aucie wgniotke, Pan z obsługi powiedział, że takie rzeczy się zdarzają (sic!). Na podsufitce były plastikowe paski, prawe słupki wewnątrz auta (od podłogi po sufit) z białym nalotem - wyglądało to jak pasta polerska, która została rozsmarowana wewnątrz na plastikowych częściach. Ogólnie 3 gwiazdki. Dacia to tanie auto, ale obsługa powinna bardziej dbać o obsługę klienta oraz stan wydawanego auta po tygodniu przygotowań.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2019 16:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 marca 2019 13:07
Salon - samochody nowe
Jakie samochody taki serwis.
Użytkownik sieci
10 marca 2019 11:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 marca 2019 12:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka