92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 marca 2019 09:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 22:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 stycznia 2019 16:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 11:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2018 17:43
Salon - samochody nowe
Beznadziejnie
Użytkownik sieci
24 września 2018 13:51
Salon - samochody nowe
Zaczynając od faktu ...
... iż samochód dostawczy marki Renault master OP 9036H który nie miał nawet roku czasu , w połowie czerwca 2018 r. nastąpiła awaria dwumasy, auto zostało dostarczone do serwisu ( w moim interesie ) po oczekiwaniu około 1.5 tygodnia auto wróciło naprawione do nas. Następnie po okresie około tygodnia może półtorej kierowca wracając z trasy natknął się na komunikat w samochodzie o przegrzewającym się silniku, natychmiast auto zostało zaholowane przez assistans do Państwa serwisu. Była to końcówka czerwca . Po kilku dniach i wstępnych oględzinach zostałem powiadomiony iż jakieś szkodniki przegryzły przewód od chłodnicy oraz przewód od turbo i zostanę obciążony kosztem naprawy tych dwóch rzeczy. ( pomijając fakt że jakiś czas wcześniej było zgłaszane do serwisu usterka chłodnicy oraz nalot osadu na korku od oleju , oraz czarne smugi w płynie chłodniczym {prawdopodobnie od oleju }). Od razu zażyczyłem sobie żeby owe przewody do mnie wróciły gdyż chcę oddać je do głębszej analizy do własnego autoryzowanego mechanika . Po czym po tygodniu może dwóch ciągłych telefonów z mojej strony dowiaduję się jednak że jest to poważniejsza awaria ( głowica,) głowica musi zostać wysłana do analizy , po miesiącu czekania , ciągłych telefonach na które nikt nie znał odpowiedzi kiedy będzie nareszcie jakaś konkretna informacja . Nagle okazuje się że za przewód od chłodnicy nie będę musiał pokrywać kosztów naprawy bo jakimś cudem zostanie wymieniony gwarancyjnie , mimo tego że miesiąc wcześniej był pogryziony i miałem za niego zapłacić ( kosz ok, 1500 zł z tego co mnie poinformowano ) . Zmierzając dalej i czekając kolejne około pół miesiąca dostałem informacje że silnik jest już złożony, autko zostaje zabrane na serwis i silnik zostaje zamontowany( taką informacje otrzymałem około czwartku 6 września) po czym przejeżdzając przez Opole w sobotę( 8 września ) postanowiłem wjechać na serwis i zobaczyć jak ma się naprawa mojego samochodu. Serwisant powiedział że silnik czeka już złożony ale nie mogą wjechać moim samochodem bo mają tylko jeden sprawny podnośnik, ponieważ w drugim pękło ramie i nie mogą go używać . Moja wytrzymałość powoli się kończyła . Mijały kolejne dni a samochodu dalej nie było .!! Dopiero 13 września ( minęło około 2 miesiące od momentu odholowania samochodu przez assistans ) po wykonaniu tysięcznego telefonu okazuje się że auto czeka do odbioru , serwis nie był łaskawy zadzwonić i podać kiedy będzie auto gotowe . Odbierawszy auto , nie miałem już nawet ochoty kłócić się ani wyrażać jak bardzo jestem zażenowany tym całym teatrem opuściłem serwis , oraz umówiłem inne auto OP8985G na naprawę gwarancyjną ( na 24 wrzesień 8 rano ) . 15 września auto wyjechało w pierwszą trasę , po przebyciu 1/3 trasy nagle ( usterka ładowania akumulatora ) , zadzwoniłem do serwisu Opole ( Jak mi powiedziano oni przez telefon nie są w stanie mi nic powiedzieć , ale jeśli wyskoczyło mi STOP to nie mogę kontynuować jazdy i muszę wezwać assistant ) , moje nerwy już nie wytrzymały , nie interesowało mnie żadne stop ani nic takiego, na własny koszt podjechało auto do mechanika , jak się okazało ( kabel masowy od alternatora nie był przykręcony i raz przepływała masa a raz ją rozłączało ) za tą usługę w sobotę około 16 zapłaciłem 100 zł z racji że mechanik już miał wolne ! Problem ustał . No ale żeby tego wszystkiego było mało , drugie auto które zostało umówione na 24.09 na 8 rano , po przebyciu ( 90 km w jedną stronę ) , serwisant informuje kierowcę że niestety przeprasza ale części nie dotarły i nic nie jest w stanie zrobić !!! Czy to są jakieś żarty ?? W 21 wieku gdzie system telefoni jest w pełni rozwinięty nikt nie potrafi przekazać informacji że części które zamówione były 13 września nie dotarły !!! Jestem strasznie zawiedziony Państwa usługami i niestety jak już wspominałem przez telefon , zmuszony do zmiany serwisu na inny gdyż Państwa podejście do klienta jest na poziomie zerowym !!! Była to ostatnia wizyta w serwisie oraz ostatni zakupiony pojazd u Państwa w oddziale. Kolejnych już będę dokonywał gdzie indziej ! Nowak Trans
Użytkownik sieci
19 września 2018 09:09
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE POLECAM ...
... ! Pozostawiłem samochód w serwisie z nadzieją, że mam do czynienia z fachową obsługą i kompetentnymi ludźmi, jednakże nic bardziej mylnego ! Po tygodniu odebrałem samochód z rzekomo usuniętą usterką, którą była nierówna praca silnika. Okazało się, że naprawa, której poniosłem koszty polegała na skasowaniu błędu w komputerze i "wyłączeniu" kontrolki na liczniku, co oczywiście nie zmieniło kompletnie nic w pracy silnika. Według "serwisantów" owa naprawa była jak najbardziej odpowiednia i nie pofatygowali się aby zrobić coś więcej. Mówiąc krótko - zostałem totalnie olany i oszukany, bo musiałem zapłacić za coś, co nie przyniosło nawet minimalnego efektu. Jeżeli ktoś ma problemy z samochodem, polecam poszukać zwykłego warsztatu w okolicy - z pewnością mechanicy wykażą więcej zaangażowania w problem niż autoryzowany serwis w Opolu.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 13:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 19:23
Salon - samochody nowe
Dramat człowiek umawia ...
... samochód na wymianę klockok hamulcowych czeka tydzień na wizytę do znanego modelu megaMe 3. Podczas wizyty dowiaduje się że Nida rady wymienić ponieważ nie mają tarcz hamulcowych na stronie a trzeba też je wymienić. Kolejna wizyta uwaga trzeba tydzień czekac. Pan z obsługi tłumaczy że nie mogą takiej czescz trzymać na stanie ponieważ mało chodliwa 👌😂. Pozdrowienia dla serwisu dbającego o klienta
Użytkownik sieci
3 lipca 2018 08:30
Salon - samochody nowe
Niestety serwis się ...
... nie popisał. Po wizycie w serwisie stwierdzono brak osłony akumulatora przewodu filtra powietrza no i uszkodzony zamek maski silnika. Konieczność dwukrotnego upominania się o swoje a miało być profesjonalnie.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2018 00:32
Salon - samochody nowe
nie bardzo wiem ...
... kto wypisuje te opinie.bylem zainteresowany kupnem ale pan z salonu nawet tyłka nie ruszył za biurka pochodziłem pooglądałem i poszedłem do konkurencji.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2018 14:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 czerwca 2018 19:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Nissana w Opolu przy salonie VIP CAR. Obsługa mojego zlecenia była delikatnie mówiąc daleka od standardów Serwisów innych marek. Pan mając listę zleceń i czas szacunkowy 5 godzin nie zaproponował mi auta zastępczego, które mi przysługuje, co więcej nawet nie wskazał miejsca gdzie można poczekać. ( mimo ze byłam w zaawansowanej ciąży, nawet to go nie wzruszyło) . Montowane czujniki parkowania były inne niż wcześniej mi przedstawiano, o czym dowiedziałam się po tym jak rozpruli i oszpecili mi zderzak. Dźwięk czujników ani żadna inna forma nie wskazuje czy przeszkoda jest metr czy 10cm za autem. O czym ktoś zapomniał mnie poinformować przed montażem. Podlaczajac czujniki zapomnieli popodlaczac inne elementy, odłączane w trakcie. Montowali mi też folie ochronne i przy odbiorze Pan oznajmił że moge odebrac auto, ale przez 2 dni nie można jeździć w deszczu, a w trakcie rozmowy pierwsze krople burzy się wlasnie pojawiały. Dopytywalam też o różne opcje dodatkowe w aucie i kolejnego dnia miano się ze mną skontaktować, w ferworze walki Panom umknęło. Nikt nie poinformował mnie o dodatkowych kosztach serwisu przed wizytą ( np. Mycie auta za 150pln), Pan wystawiał mi fakturę 3 razy, za każdym razem opiewała na coś innego niż było wykonywane, tu chyba US się klania( pomyślę o tym). Więcej tam nie pojadę i innym też nie radzę.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2018 15:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 maja 2018 18:07
Salon - samochody nowe
Uprzejmość serwisu blacharsko lakierniczego - dno
Użytkownik sieci
15 maja 2018 17:50
Salon - samochody nowe
Panu w serwisie ...
... nawet nie chciało się spojrzeć, czy moja firma ma bezpłatny pakiet serwisów. Krótko mówiąc zostałem spławiony. Za to konkurencja, przywitała mnie z otwartymi rękoma.
Użytkownik sieci
7 marca 2018 13:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... blacharsko-lakierniczego. Jakość wykonanej usługi na poziomie samouka z warsztatu w stodole. Jak na ASO to wielka żenada
Użytkownik sieci
3 stycznia 2018 13:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 listopada 2017 13:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2017 19:12
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... Polsce. Panowie z obsługi klienta albo nie byli na kursie albo przespali kurs z obsługi klienta. Arogancja i buta przemawia przez ten salon i serwis. Zdecydowanie nie polecam, radzę poszukać sobie innego serwisu.