96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Łukasz Pluta
13 listopada 2024 18:52
Salon - samochody nowe
Miało być nowe auto a jest po naprawie blacharskiej
Nie polecam z całego serca!!!!
W maju 2024 roku kupiłem w tym salonie nowe Kangoo. Do momentu zakupu i odbioru auta team Renault był miły i pomocny. Niestety po 2 tygodniach od zakupu okazało się, że samochód miał zrobione poprawki lakiernicze i bardzo nieprofesjonalnie, o czym oczywiście nie byłem poinformowany. Od razu po odkryciu, że samochód był malowany skontaktowałem się ze sprzedawcą, który nie wziął mnie na poważnie, ponieważ stwierdził że to niemożliwe i z pewnością zostałbym o tym poinformowany przed zakupem. Na moje pytanie: czy do uszkodzenia pojazdu mogło dojść przy transporcie bądź produkcji, odpowiedziano, że auto po dostarczeniu do salonu jest dokładnie sprawdzane przez bardzo doświadczonego pracownika.
Pojechałem do autoryzowanego salonu Renault na oględziny i przypuszczenia potwierdziły się - auto było naprawiane blacharsko. Ekspertyza została natychmiastowo przesłana do salonu, który dalej „umywał ręce” i kazał mi składać reklamacje bezpośrednio do Renault Polska, pomimo, że kierownik blacharni gdzie auto było sprawdzane odrazu powiedział, że powinienem dochodzić swoich racji w salonie, w którym zakupiłem samochód. Całą zgromadzoną dokumentację wysłałem do Renault Polska i otrzymałem odpowiedź, że z samochodem wszystko było w porządku do momentu dostarczenia auta do salonu więc producent kazał się kontaktować ze sprzedawcą czyli salonem Pieluszyńska. Salon przyjął zgłoszenie i znów musiałem czekać na odpowiedź. Oczekiwałem od salonu zwrotu kosztów opinii rzeczoznawcy(wycena utraty wartości pojazdu) jak i samej kwoty utraty wartości. Cała sprawa trwała ponad dwa miesiące zanim otrzymałem ostateczną decyzję, że niestety nie otrzymam żadnego zadośćuczynienia, ponieważ salon nie dogadał się z Renault Polska a, że producent nie poczuwa się do niczego to salon też ma mnie w nosie, pomimo tego, że przez cały ten czas słyszałem od pracowników, że jest to "Rodzinna firma z wieloletnimi tradycjami" i że napewno tak tego nie zostawią. Dodatkowo od osoby prowadzącej tą sprawę usłyszałem, że oni nie weryfikują stanu samochodów, które są do nich dostarczane przez producenta. Wychodzi na to, że rodzinna firma zgubiła się w swoich zeznaniach twierdząc wcześniej, że wszystkie pojazdy sprawdza bardzo doświadczony pracownik.
Na koniec powiedziano mi, że jeśli nie zgadzam się z opinią mogę wystąpić na drogę sądową z Producentem czyli Renault Polska.
Kupując auto w tym salonie nie można być pewnym, że wszystko będzie fabrycznie nowe. Jeśli jednak ktoś podejmie ryzyko zakupów w tej „rodzinnej firmie” proponuję odbierać samochód z pomocą rzeczoznawcy, który porządnie prześwietli nowy nabytek. Załączam zdjęcia pozostałości farby na lampie i plastikach oraz odpowiedź salonu.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 07:35
Salon - samochody nowe
No jest dramat ...
... Nikt nic nie wie DRAMAT odpychanie i oczywiście Pan.zaczeks iiiiii Kibel
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 16:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... serwis w recepcji zero zainteresowania klientem a zrobienie kosztorysu przeglądu to wręcz odpychanie przez personel od jednego do drugiego.Na naprawę skuteczna nie ma co liczyć i a sprawa zapewne znajdzie swój finał w sądzie .Pan Wiceprezes napisał żonie że jest kobietą i nie umie zatrzymać samochodu a następnie włączyć bieg wstecznego... Czy to jest normalne ? Podczas zakupu auta pełne zainteresowanie klientem a później mają gdzieś klienta .
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 18:01
Salon - samochody nowe
Serwis poniżej standardów. ...
... Na wymianę olejów czeka się miesiąc. Czy to jest normalne ?. Podczas zakupu auta pełne zainteresowanie klientem a póżniej radź sobie sam.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 16:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 18:46
Salon - samochody nowe
Słabe podejście do klienta
Użytkownik sieci
4 marca 2023 21:05
Salon - samochody nowe
Serwis którego nie polecam……
Użytkownik sieci
18 października 2022 21:27
Salon - samochody nowe
Niestety z pięciu ...
... gwiazdek ,które dałam zaraz po zakupie auta ,czyli koniec sierpnia ,jestem zmuszona zmienić swoje zdanie w dniu dzisiejszym ,czyli połowa października. O ile sprzedaż auta była w jak najwyższymi poziomie ,tak obsługa przy wymianie opon to już totalna porażka .Wizyta umówiona na h 15 ,przyjechałam o 14.50. O godzinie 16.30 wyjechałam i to jeszcze po mojej interwencji. Pytam się ,jak długo może trwać wymiana 4 opon, a może raczej powinnam zapytać ilu znajomych zostało przyjętych w "moim czasie" ? Niesmak i złość to jedyne co człowiek może wtedy czuć .
Użytkownik sieci
13 października 2022 21:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 września 2022 13:42
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam. Auto ...
... zostawiliśmy do serwisu w środę 7 września na wymianę drzwi oraz przegląd i ewentualną wymianę hamulcy. Auto miało być gotowe na poniedziałek. Od wtorku dzwoniłem do serwisu pytać co się dzieje z samochodem ale nikt nie odebrał ani nie oddzwonił. Dzwoniłem zarówno na numer stacjonarny jak i komórkowy. Dziś w końcu udało mi się dodzwonić i zostałem poinformowany, że auto jest gotowe do odbioru. Zapytałem co z hamulcami ale okazało się, że nikt do nich nie zajrzał gdyż o tym ZAPOMNIELI. Skoro od tygodnia wiedzą w ASO o tym, że trzeba zająć się hamulcami sądziłem że auto trafi do mechaników od razu ale niestety nie. Na wjazd do serwisu muszę znów czekać. Oczywiście osoba, którą rozmawiałem - Pan Michalski - odesłał mnie do szefa serwisu gdyż to nie jego wina nie może z tym nic zrobić. Podał mi numer telefonu do szefa ale odebrała Pani Sekretarka i powiedziała, że szef jest na urlopie i w tym tygodniu go nie będzie. Przekierowała mnie do (chyba) kierownika mechaników, który znów przekierował mnie do Pana Michalskiego. Pan Michalski przestał jednak odbierać telefon. Pani Sekretarka wzięła więc do mnie numer aby Pan Michalski mógł do mnie oddzwonić ale się nie odzywa. Tym sposobem, auto jest w serwisie i nie wiadomo co się z nim dzieje. Byłem odsyłany "od Annasza do Kajfasza" i sprawa nie została wyjaśniona. Auto stoi i nikt się nim nie zajmuje a nie mogę go też odebrać gdyż znów nikt nie odbiera i nie wiadomo co z hamulcami. Nikt do mnie nie oddzwania. Chyba nie tak to powinno wyglądać.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2022 16:42
Salon - samochody nowe
Tragedia dzial części ...
... zadzwoniłem w celu pozyskania informacji zostałem poktraktowany jak śmieć stwierdzili ze nie podadzą mi numeru części ponieważ oni nie są informacja tak sobie myślę to kto ma to zrobić jak nie serwis kompletnie niezrozumiale wizytówka firmy renault widze ze klient jeżeli nie dzwoni po zakup samochodu jest dla nich nikim
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2022 14:57
Salon - samochody nowe
Ceny z kosmosu
Użytkownik sieci
19 marca 2022 23:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2021 12:57
Salon - samochody nowe
Bardzo chamskie i ...
... aroganckie zachowanie obsługi sprzedaży aut używanych.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2021 02:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 listopada 2021 08:15
Salon - samochody nowe
Segregacja klienta, przyjechałem ...
... na serwis na 12, po mnie były osoby na 13 i 14, a wyjechałem po prawie 5 godzinach jako ostatni....ostatni na myjnie wjechałem
Użytkownik sieci
17 listopada 2021 09:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2021 18:16
Salon - samochody nowe
Jak to w ...
... Renault ... wirtualne samochody wystawione w internecie... opryskliwa i mało kompetentna obsługa ...
Użytkownik sieci
19 maja 2021 18:06
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kierownik sprzedaży nie jest zainteresowany sprzedażą samochodu lub po prostu nie chce tego robić w tej firmie. Poszedłem do innego salonu i zgodziłem się na zakup, nie ma problemu (Wersja oryginalna) Менеджер по продажам не зацікавлений продати машину або просто не хоче робити в цій компанії. Поїхав в інший салон і договорився про купівлю, без проблем