91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 12:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 16:50
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem ...
... Kompetencje serwisu znikome. Lakiernia to jeszcze większa zgroza
Użytkownik sieci
16 marca 2023 19:03
Salon - samochody nowe
Wizyta w serwisie ...
... przebiegła sprawnie. Przyjęcie auta bardzo profesjonalne, zostałem dokładnie zapoznany z planem działania oraz wysłuchano moich uwag i rozwiano wszelkie wątpliwości. Usługa wykonana sprawnie i w czasie, zgodnie z wcześniejszą informacją. Cena rozsądna jak na ASO. Jak na pierwszą wizytę bardzo polecam i oby ten poziom się utrzymał. Niestety po czterech miesiącach oczekiwania na usunięcie usterki zgłoszonej na przeglądzie w dniu 15.11.2022 muszę z przykrością stwierdzić, że serwis ma klienta w głębokim poważaniu. Zgłaszałem mianowicie wycierający się lakier od uszczelek drzwi. Po skończonym przeglądzie zostałem poinformowany, że mam czekać na telefon w sprawie umówienia terminu naprawy, która ma polegać na wykonaniu zaprawek i naklejeniu folii ochronnej. Wobec braku kontaktu w dniu 28.12.2022 pojawiłem się w serwisie i zostałem przez panią poinformowany, że trzeba czekać (kwit w sprawie mojego zgłoszenia wyciągnęła spod biurka). Czekałem cierpliwie i w dniu 16.02.2023 znowu pojawiłem się w serwisie. Tym razem był inny pracownik, który gdy podałem dane pojazdu w ogóle nie mógł znaleźć mojego zgłoszenia. Ostatecznie zawołał kierownika serwisu i ten poszedł ze mną do auta zrobić kilka zdjęć i powiedział na odchodne, że będziemy w kontakcie. Po miesiącu jednak kontaktu nie uświadczyłem. Jeśli serwis nie potrafi i po prostu chyba nie chce usunąć takiej usterki, to co gdy ktoś ma poważniejszy problem... Z uwagi tą sytuację muszę zweryfikować moją ocenę i wystawiam jedną gwiazdkę, choć i to chyba za wiele biorąc pod uwagę podejście serwisu do klienta.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 12:45
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa i myszy w salonie
Użytkownik sieci
7 października 2021 13:57
Salon - samochody nowe
Usługa wykonana prawidłowo. ...
... Niestety nie mogę dać 5 gwiazdek ze względu na fakt o braku informowaniu klienta o dodatkowych kosztach, co wg mnie powinno być na 1 miejscu. Po za tym klej po taśmie klejącej zostawiony na karoserii powinien być usunięty przed oddaniem auta.
Użytkownik sieci
28 września 2021 11:24
Salon - samochody nowe
Tragedia... Unikać serwisu ...
... i napraw na gwarancji. Lepiej żeby auto się nie popsuło, a jeszcze w gratisie ci je porysują... żal...
Użytkownik sieci
31 lipca 2021 16:11
Salon - samochody nowe
Starsza Pani z ...
... kasy jak i osoba z serwisu strasznie niemili. Na plus obsługa salonu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 09:17
Salon - samochody nowe
Niestety kolejny raz ...
... miałem okazję rozmawiać ze starszą Panią z kasy. Pani wydaje się być oburzona pracą w tym miejscu i nie jest zbyt miła. Odrobina uśmiechu i podejście do klienta wystarczyłaby aby zmienić opinie na 5 gwiazdek. Poza tym daje 2 gwiazdki ponieważ całą sytuację ratuje reszta pracowników, przemili ludzie. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2020 18:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2020 16:05
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Oficjalny dealer nie był w stanie wykonać komputerowej diagnostyki samochodu. To się nie zdarza !!! (Wersja oryginalna) Официальный диллер не смог сделать компьютерную диагностику автомобиля. Так не бывает!!!
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2020 17:43
Salon - samochody nowe
Próbowałam umówić się ...
... na wymianę oleju. Niestety bezskutecznie. Pani odbierająca telefon 3 razy przerwała połączenie, po tym jak dowiedziala się, że auto nie było zakupione w Państwa salonie. Nie wiem o co chodzi. Wymianę oleju można robić w każdym autoryzowanym salonie Daci. Widocznie Państwo nie tolerujecie "obcych " samochodów. Nieładnie dlatego nie polecam.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 07:16
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa ...
... straszna lipa potrzebna są zmiany zwłaszcza tego gościa z obsługi klienta w serwisie
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2020 19:19
Salon - samochody nowe
Wizyta z Dacia ...
... Duster 3 lata , ogólny przegląd i wymiana gumy przegubu, lata tam taki chudy koleś co wkręca że już zaraz już raz będzie, nasza wizyta która była na max 2h umówiona trwała 4h ponad, mało tego tata prosił wręcz że zamek drzwiowy jest zacięty, (wiadomo każdy używa pilot, ale zima różnie może być) nawet nie było dotknięte., To już tak na marginesie, siedzą tam panowie tacy w koszulach, no prezentacja na poziomie, ale gdy wszedł chłopak z warsztatu no wiadomo trochę brudny , więc panowie a był ich dwóch , zaczęli w niby kulturalny sposób (podśmiechujki) żal tego słuchać było. Nie będę tego dilera jakoś negował , moja noga tam więcej nie postanie, dramat i wykorzystywanie ludzi.
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 17:55
Salon - samochody nowe
Wykonano kosztorys, umówiono ...
... przegląd, a dzisiaj podczas wizyty okazało się że na stanie magazynu nie ma takiego filtra jaki mi zaproponowano i jaki zaakceptowałem przy kosztorysie.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 13:06
Salon - samochody nowe
Serwis Renault Pasikowski ...
... oceniam słabo.A szczególnie obsługę klienta.Pani obiecuje że kolega oddzwoni jednak 2 miesiące i brak odpowiedzi na moje pytanie.Sprawa pozytywnie i szybko została załatwiona przez inny serwis Renault.Dlatego tylko 2 gwiazdki.
Użytkownik sieci
13 listopada 2019 13:59
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) POCZĄTEK (Wersja oryginalna) START
Użytkownik sieci
10 października 2019 09:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2019 21:40
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis ...
... najgorszy z jakim Miałem do czynienia. Mam 3 auta . Jedno umówili mi kilka dni po gwarancji aby nie uznać szkód mimo ze zgłaszałem Je w czasie trwania gwarancji. Awantura i łaskę zrobili i naprawili w ramach gwarancji. Drugi raz umówili mastera na konkretny dzień i godzinę pojechałem i usłyszałem ze dziś nie zdążą wymienić oleju. Dokera zgłosiłem szkodę z ubezpiecznie z PZU wycenę dostałem w połowie sierpnia na serwis za 2 tygodnie dopiero , auto do odbioru w czwartek miało być, później piątek później poniedziałek a na koniec VAT kazali zapłacić z naprawy o czym oczywiście nikt nigdy nie uprzedził przy zgłaszaniu szkody. Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 14:53
Salon - samochody nowe
Porażka. Naprawa blacharsko-lakiernicza ...
... miała trwać maks do tygodnia a trwala 3. A co jeszcze się okazało oni nie mają ni lakierni ni nic tak więc samochodu jeździł laweta po Polsce a pieniądze z auto casko płynęły szerokim strumieniem więc o znizkach mogę zapomnieć przez najbliższe 100lat. Gorąco nie polecam.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 11:45
Salon - samochody nowe
Brak klimatyzacji .