92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 19:45
Salon - samochody nowe
Pierwsza diagnoza. Naprawa… ...
... i podczas naprawy kolejna diagnoza… pozostawione 1,4 tys a kolejna wyceniona na kolejne 1,6 tys… i ponoć ta druga diagnoza już będzie skuteczna… jakoś w to nie wierzę. Co innego za pierwszym razem wykryli. Teraz kolejne… czuję naciągnie klienta na kasę… auto 3 letnie 🤦♂️
Użytkownik sieci
11 listopada 2023 20:18
Salon - samochody nowe
Najpierw miesiąc, pozniej ...
... półtora miesiaca, zaraz bedzie dwa. A ja dalej czekam kiedy moge łaskawie auto oddac do naprway po kolizji. Nikt nic nie wie. Powinni klienta na wstepie uprzedzac ze to moze trwać i trwać.
Użytkownik sieci
26 października 2023 14:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 września 2023 20:09
Salon - samochody nowe
Nawet wody nie dostaniecie....
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 19:10
Salon - samochody nowe
Ludzie! To miejsce ...
... jest z innej epoki. Polecam jak ktoś chce poczuć klimat PRL i być traktowany jak klient w supersamie w filmie Bareji gdzie ekspedientka brudną szmatą podaję kurczaka. To tu! Oto moja historia: Zgłosiłem likwidację szkody z AC i umówiłem sie na oględziny, termin w miare ok. Zdziwilem sie tylko jak Pan zadał pytanie czy mam polisę netto czy brutto - w odpowiedzi przeslalem kopie umowy...I zacząłem czekać... po tygodniu dzwonię czy coś wiadomo bo ubezpieczyciel wysłał mi informację ze zaakceptowal wstepnie wycenę. Oni mi na to ze nie, nieprawda i trzeba czekać. Dzwonie po tygodniu znowu i słyszę w sluchawce że to moja wina, bo moglem uważać i nie powodowac szkody! WOW szczęka mi opadła! Bez komentarza! Ale nic czekam dalej. I tak 40 dni. A! Zapomniałem dodać czekalem na możliwość ogledzin auta do sporzadzenia szczegolowej wyceny dla ubezpieczyciela! Tak! 40 dni oczekiwania na to że ktoś sprawdzi co tak naprawdę trzeba wymienić! Słuchajcie! We Wrocławiu załatwiłem to wszystko od ręki tzn. Telefon do ASO-umowione spotkanie z rozbiórką auta i zlozeniem-akceptacja TU-zamowienie części w 72H! BRAWO PROMOTOR! Nigdy grosza u was już nie zostawię!
Użytkownik sieci
3 marca 2023 14:39
Salon - samochody nowe
Bardzo wydłużony czas ...
... oczekiwania na auto przy dość blachej naprawię pomimo dotarcia części zamiennych
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 08:34
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie ...
... tragiczna. Komunikacja z klientem tragiczna. ASO nie potrafiące zorganizować części do 2 letniej Dacii Duster. Przetrzymali mi auto 2 tygodnie. Sam musiałem zorganizować śrubę wału korbowego - auto na gwarancji. Zamówili nieodpowiedni pasek klinowy. Podsumowując omijajcie szerokim łukiem. Lepiej podjedzcie do Wrocławia.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2022 15:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 19:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 czerwca 2022 05:59
Salon - samochody nowe
Zostawiłem w serwisie ...
... Renault Espace 4 stwierdzili że awaryjna jest pompa vacum gdy samochód wyświetla błąd i traci moc pompę wymieniłem sam błąd nadal się pali samochód jest słaby dzwoniłem do mechaników ponownie powiedzieli że pompę vacum trzeba przyuczyć ale jak można coś mechanicznego przyuczyć jeżeli nie ma tam elektroniki pompa jest mechaniczna także prawo mechanicy pozdrawiam
Użytkownik sieci
9 marca 2022 14:14
Salon - samochody nowe
Serwis w tym ...
... miejscu to jest dramat. Na naprawę auta umawialiśmy się, że potrwa godzinę. W zeczywistosci auto stało na podnośniku 3 godziny. Kiedy próbowaliśmy się dowiedzieć co z autem, personel serwisu był coraz bardziej opryskliwy. Miałyśmy nadzieję, że to będzie przyjazne miejsce dla nas, szczególnie gdzie za wszystko płacimy. Ogólnie stracili klienta.
Użytkownik sieci
24 lutego 2022 16:44
Salon - samochody nowe
Mirpew@.wp myślałem że będę zadowolony
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 16:17
Salon - samochody nowe
Pojechałam odblokować radio ...
... (zbyt wiele prób wbicia pinu)wcześniej byłam u technika wytłumaczyłam co i jak. Pan wzią auto I po 10 minutach usłyszałam że nie da rady ponieważ dotyk nie działa :))))dowcip roku , śmiałam się cały dzień . Polecam się douczyc wskazuwki były proste
Użytkownik sieci
16 listopada 2021 22:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 10:00
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia zawsze ...
... coś niedokończone Usługa niewykonaną do końca
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 17:03
Salon - samochody nowe
Wielka szkoda że ...
... nie można dać 0 szef i obsługa poniżej krytyki. Obcinka i zlewka totalna. Żałosna marka, żałosny salon.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 13:54
Salon - samochody nowe
Serwis to porażka, ...
... porażka jak podchodzą do klienta i do naprawy samochodów na gwarancji.Duster nowa pierwsza wizyta już po miesiącu brak mocy i tak na pierwszej wizycie i na kolejnych nic nie znaleźli, gdy w aucie zaświeciły się kontrolki i auto przyjechało do nich na lawecie stwierdzili ze brak około 1l oleju,po tym jak spytałam jaka jest przyczyna bo to nie ciężarówka zeby tyle brakowało to Pan z podniesionym glosem powiedział że zostało przejechane prawie 10000 km i ma prawo brakowac.Auto pojechało do innego serwisu I okazało się że silnik do wymiany.Oczywiscie nie doszli do tego odrazu ale nie olali mnie jak w Wałbrzychu tylko szukali przyczyny az ja znaleźli.
Użytkownik sieci
21 lipca 2021 21:53
Salon - samochody nowe
Obsługa pożal się ...
... Boże... Nikt z pracowników serwisu nie był zainteresowany pomocą w znalezieniu potrzebnej części do samochodu. Masakra, z takim podejściem już dawno nie miałam do czynienia. Edit: tu odniosę się do odpowiedzi firmy - tak, klientem był szukający części do Mazdy, która również pasowała do Suzuki, a są Państwo autoryzacją Suzuki. Chodzi o to, że pracownicy stwierdzili, iż są w stanie znaleźć część jedynie po numerze katalogowym lub numerze VIN. Moim zdaniem, skoro jest katalog, to można było wykazać odrobinę chęci i spróbować choć tę część znaleźć (skoro było wiadomo, że chodzi o zawór do silnika), a tu w obsłudze było minimum z minimum. Wezwany mechanik (lub pracownik serwisu?) nie potrafił (lub nie chciał) wykazać zainteresowania ani chęci pomocy, choć klient nawet miał ze sobą zdjęcie tej części i numer części, choć nie katalogowy. Ciekawe jest to, że w zwykłym sklepie motoryzacyjnym sprawa została załatwiona od ręki, a mają tam części do różnych marek i modeli samochodów. Stąd jedna gwiazdka i tylko dlatego, że nie można dać 0.
Użytkownik sieci
24 maja 2021 13:21
Salon - samochody nowe
Customer Service w ...
... tym punkcie nie istnieje. Nikt nie zwraca uwagi na klienta oczekujacego w kolejce, a obsługa wręcz zniechęca do zakupu(części zamienne) i się z tym nawet nie kryje.
Użytkownik sieci
21 lutego 2021 17:49
Salon - samochody nowe
Dziadostwo , omijać ich szerokim łukiem !!!