92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 07:26
Salon - samochody nowe
Nowe auto, wymiana ...
... szyby czołowej na gwarancji ( wada fabryczna ) od zgłoszenia do wymiany czekałem 4 miesiące . Wymieniono, ale miała małą wadę i niedokładnie wklejona. Zaproponowano mi drugą, lecz była w gorszym stanie ( rysy ) niż ta zmontowana . Było też usunięcie szkody z AC nowa blenda tylnej klapy i lakierowanie ( gruby zaciek na lewym boku ) oraz niedokładne spasowanie spoilera tylnej klapy względem dachu o czym wspomniałem na poprzedniej wizycie w serwisie panu który nadzorował prace. Nic nie zostało poprawione więc postanowiłem zabrać auto z uwagi na niedbale wykonane naprawy. Nazajutrz po umyciu auta ( było brudne z zewnątrz i w środku ) okazało się jeszcze że jest podrapana górna część deski rozdzielczej pod wymienioną szybą i rysy na lusterku zewnętrznym prawym o czym telefonicznie poinformowałem pana nadzorującego naprawy przy moim samochodzie. Od momentu zabrania samochodu tj. 23-11-2020 żadnego kontaktu ze strony serwisu Promotor-Renault w temacie źle wykonanych napraw. I to się nazywa autoryzowany serwis Renault. Nie polecam.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 19:51
Salon - samochody nowe
Przestała mi działać ...
... klimatyzacja. A że auto dosyć nowe, to pojechałem do serwisu autoryzowanego i to był mój błąd. Od pierwszego telefonu do momentu "naprawy" minęło 3 tygodnie, tyle trwało sprawdzenie a później wymiana elementu "uszkodzonego". Niestety po 3 dniach klima znowu nie działała. Skasowali 1600 zł, uważam, że mnie naciągnęli, a reklamacji nie chcieli uwzględnić. Za następną naprawę wymyślili 3000zł. Omijać szerokim łukiem tych pseudofachowców.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 13:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 18:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2020 11:31
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa
Użytkownik sieci
2 marca 2020 15:24
Salon - samochody nowe
Niestety muszę wystawić ...
... zdecydowanie negatywną opinię. Dacia Duster straciła moc i zaczęła świecić różnymi komunikatami jak choinka na Boże Narodzenie. Wezwana pomoc drogowa stwierdziła, że usterka wyklucza dalszą jazdę (znaczny wyciek oleju oraz płynu chłodzącego). Odholowano auto do najbliższego warsztatu i.... Po kilku dniach otrzymałem informację, że auto jest gotowe do odbioru. Przyjechałem, a bardzo miły pan (aż za miły) informuje mnie, że uzupełniono olej, uzupełniono płyn chłodzący ale żeby zdiagnozować dokładniej powód wycieku konieczne jest przejechanie jeszcze 1000km (słownie: tysiąc kilometrów) - taka jest procedura w Renault powiada. Wsiadam, uruchamiam silnik... a tu auto "chodzi" jak traktor. Wracam do biura i mówię że silnik pracuje bardzo głośno. Pan stwierdza, że nie słyszał mojego silnika wcześniej i wie że wszystko jest OK bo odbyła się jazda próbna, a ja muszę przejechać te 1000 km. No to ruszam....przejechałem jakieś pięćset metrów i... auto znowu wyświetla różne komunikaty i kluczyk serwisowy. Ponownie wracam, a Pan już lekko poddenerwowany (bo ma nowych klientów, a ja mu zawracam gitarę) stwierdza że mam przejechać te 1000km i zgłosić się do swojego ASO. W tej sytuacji przyjechałem do Wrocławia i pojechałem do ASO dla którego jasne było że auto nie nadaje się do dalszej jazdy. Podsumowując: olej to mogłem sobie sam uzupełnić. Wnioski: współczuję miDolać olej to sobie mogłem sam.
Użytkownik sieci
16 listopada 2019 13:10
Salon - samochody nowe
Niestety, jedna gwiazdka. ...
... Pan który mnie obsługiwał był bardzo miły, jednak inaczej umawialiśmy się telefonicznie, a inaczej zostałem potraktowany na miejscu. Nie wdając się w szczegóły, wyglądało to mniej więcej tak, że podczas rozmowy telefonicznej, zostałem przekonany żeby pojechać na naprawę, a na miejscu okazało się że naprawa od samego początku nie była możliwa. Nie przeszkadzało to panu skasować mnie 250 zł, za "przegląd auta" dzięki czemu dowiedziałem się, tego co i tak już wiedziałem. Muszę z przykrością stwierdzić że czuję się oszukany.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 15:33
Salon - samochody nowe
SerwisTragedia!!!! OMIJAĆ SZEROKIM ...
... ŁUKIEM ,.......Ignorancja olewka i niekompetencja ..... Wzięli samochód na gwarancji z lawety bo niby to autoryzowany dealer który ma umowę z Renault , Dacia i Suzuki ...Po pierwszym telefonie dostałam info że mają czas 14dni na diagnozę samochodu ..... (Szok w innym Renault potrzebowali 2dni ) a i tak nie mają czasu bo 15 samochodow w kolejce i będą zaglądać do mojego auta w przerwie między innymi autami .....to po co biorą kolejne !!!! Po 3,5 tygodniach wegetowania samochodu i tysiacu połączeń ( zapisują numer telefonu żeby nie odbierać ! Trzeba dzwonić raz za razem przez 2 godziny oczywiście to dla cierpliwych - wtedy jest opcja że odbiorą i od razu zwracają się po imieniu "dzień dobry pani ........ Czyli wiedzą kto dzwoni albo za każdym razem dzwonić z innego numeru wtedy odbierają od razu tak później robiłam ) zabrałam samochód lawetą z AC do innego salonu Renault bo oni nadal nie wiedzą co się stało może kuna pogryzła może głowica i tak z 5 roznych wersji i tak przez ponad 3 tygodnie na pocieszenie usłyszała że Pani to ma i tak szczęście bo inne samochody to stoją tu już ponad 5-6tygodni .....serio ? To ma być autoryzowany serwis ...wstyd!!!! Natomiast w innym salonie do którego zawiozłam samochód potrzebowali na ogarnięcie samochodu 2,5dnia. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 19:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lipca 2019 09:14
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa pozostawia dużo do życzenia
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 17:49
Salon - samochody nowe
Beznadzieja, nigdy nie ...
... wiadomo co zrobią, kiedy i za ile
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 12:08
Salon - samochody nowe
Od dwóch miesięcy ...
... nie potrafią zamówić jednej części. Zero kontaktu i ciągłe zbywanie klienta. Nie polecam. Problem załatwiony w serwisie w Jeleniej Górze w ciągu 1 tygodnia.
Użytkownik sieci
7 marca 2019 17:52
Salon - samochody nowe
Nigdy nie kupujcie ...
... tam samochodu obsługa fatalna klient równa się wróg to ich dewiza
Użytkownik sieci
16 lutego 2019 17:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 stycznia 2019 15:23
Salon - samochody nowe
Żenada, od miesiąca ...
... mam problem z gazem, a serwis najchętniej by wymienił cały samochód, może wtedy by sobie poradzili. Kilka wizyt w miesiącu kosztowało około 1500 zł, a problem dalej istnieje. Podobny problem miałem na gwarancji, dopiero we Wrocławiu usunęli usterkę. Nie polecam.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 15:19
Salon - samochody nowe
Dzwonilem w banalnej ...
... sprawie jaka jest wymiana oleju. Pan nie mogl mnie umowic na termin, bo musi porozmawiac z serwisem. Obiecal ze zadzwoni, nie zadzwonil. Olewatorstwo na maxa. Zadzwonilem do Wroclawia, gdzie oblsuga jest profesjonalna, pani przepraszala mnie w imieniu Renault za sytuacje z Walbrzychem.
Użytkownik sieci
16 listopada 2018 10:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam, wymienione ...
... łączniki stabilizatora jeszcze na gwarancji w Renault Megane 4 po przejechaniu 2 tys km ponownie do wymiany, niestety w międzyczasie skończyła się gwarancja więc kolejna wymiana już na mój koszt, oczywiście już nie w serwisie, sam zamówiłem części, jakość bez porównania, ale nie ma co się dziwić można kupić cześć za 30 zł i pewnie tak zrobił serwis można też za 150 zł
Użytkownik sieci
27 września 2018 12:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 września 2018 23:29
Salon - samochody nowe
W tak beznadziejnym ...
... serwisie jeszcze nie byłem. Kontakt z obsługą koszmarny. Dowiedzieć się czegoś graniczy z cudem. Na godzinę pracy czekalem kilka dni. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
10 września 2018 17:48
Salon - samochody nowe
Systemy często nie ...
... działają. Kiedyś nie otrzymałem części z, powodu trwającej 2 tygodnie inwentaryzacji, kupiłem gdzieś indziej.