Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Jacek Skiba
26 marca 2025 18:29
Serwis
Pan Piotr Adamowski
Wyjatkowy profesjonalizm i ponadczasowe podejście do klienta. Gratulacje!!!!
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 19:47
Salon - samochody nowe
Znakomite biuro obsługi ...
... , wysoki poziom empatii wobec klienta i znakomity serwis. Bardzo duży wybór samochodów i szeroka oferta kredytowa. Ważne, że to wszystko wsparte technologią obsługi XXI wieku. Bardzo polecam. 🚘🚘🚘
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 19:18
Salon - samochody nowe
Miałam okazję odebrać ...
... samochód rąk Pana Marcina. Polecam serdecznie, Pan Marcin jest jest bardzo sympatyczny, a wszystko zostało wyjaśnione tak by nie było wątpliwości, nawet “glupie” pytania :)
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 09:00
Salon - samochody nowe
Zamówiłem auto dostawcze ...
... Renault w PGD. Pomimo tego, że termin dostawy minął samochodu nadal nie mam. Otrzymałem telefon od sprzedawcy, że auto zarejestrowane i można szykować się do odbioru... ( jedna dobra wiadomość) po czym zaczęły się problemy.... samochód nie przeszedł przeglądu zerowego ( nie działają światła i wycieraczki - nowe auto !!!) Brak jakiegokolwiek wsparcia i pomocy w rozwiązaniu sytuacji - tak rozumiem może się tak zdarzyć że coś jest uszkodzone, ale wtedy oczekuje się telefonu/spotkania i znalezienia rozwiązania problemu. Tutaj natomiast nie oczekujcie tego ! Leasing płac bo masz już podpisana umowę a oni przez dwa tygodnie nie są w stanie dojść co jest przyczyną tego że auto jest niesprawne!!! Jakość obsługi skończyła się po złożeniu zamówienia i wpłaty zaliczki !
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 08:20
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa i ...
... fachowa pomoc. Jak DACIA ZEN zadziała na bolączki mojego auta będzie fantastycznie.
Użytkownik sieci
9 lutego 2025 00:28
Salon - samochody nowe
Samochód po serwisie ...
... jeździ jak nowy, brawo dla całego zespołu, który dołożył wszelkich starań, aby obsługa była szybka i profesjonalna . Dziękuję!
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 22:41
Salon - samochody nowe
Mój ulubiony salon Renault.
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 21:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 09:46
Salon - samochody nowe
Polecam z korzystania ...
... z działu zamówienia części w Al.Jerozolimskich bardzo miła obsługa i Pan Maciej Salamon umie doradzić żeby zamówić właściwe części
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 17:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 10:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 14:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 11:49
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam ten ...
... serwis Renault. Sprawa załatwiona szybko i sprawnie. Pozdrawiam i polecam panią Dominikę za zaangażowanie i profesjonalizm.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 14:54
Salon - samochody nowe
Bardzo sprawna i ...
... miła obsługa. Problem z resetem po naprawie w innym serwisie bardzo szybko i skutecznie rozwiązany. Dziękuję!
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 11:24
Salon - samochody nowe
Jestem Klientem od ...
... 2019 roku. Zawsze proKlient, zawsze jest mega zadowolony.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 12:25
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z częściami zamienymi.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 21:41
Salon - samochody nowe
Profesjonalna, rzeczowa i ...
... miła obsługa podczas zakupu i odbioru mojego nowego Renault Clio przez Pana Marcina z Renault. Bardzo dziękuję i polecam. Elżbieta
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 11:45
Salon - samochody nowe
Serwis super dziękuję
Użytkownik sieci
26 stycznia 2025 23:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 19:10
Salon - samochody nowe
Miałem ustalony 24h ...
... test auta w ramach „TWOJE 24 GODZINY Z HYBRYDĄ RENAULT”. Czekałem na to ponad miesiąc. Podczas wizyty w dniu testu, „handlowiec” się zbulwersował bo nie pamiętałem nazwy auta…”chce Pan kupić czy tylko pojeździć? Dla mnie jako handlowca jest to nie poważne”…….o tonie głosu nie będę wspominał. Wyszedłem z salonu na piechotę. Właścicielowi salonu życzę, powodzenia w prowadzeniu tego biznesu…bo jeżeli „sprzedaż” tak wygląda to serwis musi być ciekawym przeżyciem.