Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 08:29
Salon - samochody nowe
Chodzisz, chodzisz, oglądasz, ...
... interesujesz się zakupem. Pies z kulawą nogą się nami nie zainteresował. Nie kupiliśmy Renault.
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 14:38
Salon - samochody nowe
Wracam właśnie z ...
... dnia otwartego. Wbrew informacji w internecie i na drzwiach biura sprzedaży samochodów używanych, że wszystko czynne do 15 o godz 13.55 wszystko na głucho zamknięte. Tylko sympatyczny Pan ochroniarz poinformował że latem zawsze tylko do 14 otwarte (przecież to oczywiste?). Szkoda że takie info dostaliśmy po 20 minutach łażenia w upale od budynku do budynku i szkoda że prosta informacja o godzinach otwarcia nie zmieściła się w e-mailu z zaproszeniem na dzień otwarty. Strach pomyśleć jak ogarniane są bardziej skomplikowane kwestie. Nie wrócę już na pewno.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2018 17:16
Salon - samochody nowe
Tragedia..
Użytkownik sieci
20 czerwca 2018 16:17
Salon - samochody nowe
Fatalna obsluga. Zamowilem ...
... jazde probna Kadjarem. Po wizycie okazalo sie ze faktyczne nie bylo dostepnego samochodu w salonie. Pan zaproponowal przelozic jazde na nastepny piatek, ale tak samo bez gwarancji dostepnosci samochodu. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
8 czerwca 2018 17:42
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ...
... ma ujemnych punktów. Wszystko pięknie ładnie jak się kupuje samochód w tym salonie. Ale jak sie przyjeżdża np. na trzeci przegląd gwarancyjny to zaczynaja się schody. Z pięciu zgłoszonych wad samochodu nic nie potwierdza "mechanik". Ze sprawdzanej dmuchawy występują sie do kabiny igły z drzew. Norma przy parkowaniu poza miastem. Należało by posprzątać ale niestety. Zapocenie silnika olejem (przy bardzo małym przebiegu) zużyte tarcze i klocki na tylnej osi = norma podobno a przód jak najbardziej jeszcze pochula. Jak możecie to sprawdzajcie u zaprzyjaźnionych mechaników czy wszystko co macie na fakturze zostalo zrobione i wymienione a przedewszystkim dotyczy to płynów eksploatacyjnych oraz filtrów. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2018 13:33
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziona. Przyjechałam ...
... zostawić auto to na recepcji było trzy osoby które miło gadali i pisali swoje karteczki, ale musiałam czekać 45 minut BO U NIEGO KOŃCZY SIĘ ZMIANA i on już nie może . Masakra
Użytkownik sieci
4 czerwca 2018 22:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2018 20:25
Salon - samochody nowe
Masakra...
Użytkownik sieci
10 maja 2018 23:33
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nigdy więcej. zdecydowanie nie zalecane. Zrobiłem przegląd techniczny, po powrocie do domu sprawdziłem tylko z ciekawości poziom oleju. Znajdował się 1 mm powyżej poziomu minimalnego. Zadzwoniłem więc i poszedłem tam ponownie, tracąc czas. Powiedzieli: „olej został sprawdzony i jest w porządku”, więc 1 mm powyżej minimum wystarcza na 1 rok. Wtedy powiedzieli, że damy radę, nie ma problemu ... 65 zł, kiedy zapłaciłem prawie za nic 570 zł. Przynajmniej samochód czysty, całkiem kiepsko warto powiedzieć. W końcu pojechałem do norauto kupiłem 1 litr i uzupełniłem poziom oleju. Myślę, że niczego nie sprawdzają i niczego nie zmieniają ... Ponadto. Zresetowałem komputer i zobaczyłem, że zrobili 1,6 km i wydali 0,4 litra benzyny ... zlicz. Oczywiście nie dbają o samochody. Nigdy więcej. Ostatnim razem, rok temu, było prawie tak samo ... NIE JEDŹ, jeśli zależy Ci na swoim samochodzie. (Wersja oryginalna) Never again. strongly not recommended. I did the technical check, when I arrived home I checked just for curiosity the oil level. It was 1 mm above the minimum level. So I called and I went there again, wasting my time. They said “oil was checked and it is ok” so 1mm above the minimum is ok for 1 Year. Then they said, we can fill it, no problem...65 pln, when I had paid 570pln for almost nothing. At least the clean the car, quite badly worth to say.Finally I went to norauto bought 1 liter and filled the oil level. I believe they do not check anything and they do not change anything...Furthermore. I reseted the computer and I could see they made 1,6kilometers and spend 0,4 liters of petrol...do your math. Obviously they do not take care for the cars. Never ever again. Last time, a year ago, it was almost the same... DO NOT GO if you care for your car.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 06:38
Salon - samochody nowe
Świat Renualt
Użytkownik sieci
27 marca 2018 21:36
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta cierpi ...
... podczas obslugi .. albo wszystkich dotknęła żałoba.
Użytkownik sieci
11 marca 2018 08:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 marca 2018 11:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2018 06:51
Salon - samochody nowe
Kupując samochód przygotuj ...
... sie na pchanie go do stacji,bo będzie miał pusty bak! 😞
Użytkownik sieci
16 lutego 2018 13:58
Salon - samochody nowe
Serwis oceniam b.wysoko. ...
... Przestałem jeździć tam, gdzie kupiłem auto - jeżdżę w Aleje. To kulturalni fachowcy otwarci na klienta. Efekt - drugie auto kupiliśmy już w Alejach.. Niestety dziś muszę edytować opinię, bo absurd sięgnął bruku! Tydzień temu dzwoniłem umawiając się na prostą wymianę naderwanej linki ham.ręcznego. Pan umówił, dziś będąc jak zawsze przy wizytach w RRG przejazdem w Wawie zajeżdżam i już po wystawieniu kwitów okazuje się, że części nie ma. Dziwię się i słyszę, że to moja wina, bo pan tylko umożliwia umówienie się telefoniczne, a potem lub zamiast trzeba przyjechać osobiście i zamówić części (czego nigdy wcześniej nie robiłem!). Tłumaczę swoje zdziwienie i absurd sytuacji, że trudno bym gnał do Wawki przeszło 300km w1str. by umówić się, zamówić części, a za tydzień czy dwa już planowo znów robił tą trasę. Pytam, czy gościu na telefonie nie może uprzedzać o konieczności wizyty osobistej? To tylko kolejni panowie mnie przekrzykują, że tu tak od zawsze było. Dziwne. Pamiętam, jak nawet wał zamawiali dla mnie na telefon.. Poza tym, nie każdy klient jest "stary" i obyty z rzekomymi procedurami! Trudno - stracili i miejsce w grafiku na dziś i klienta na stałe, bo przy takich procedurach kolejne naprawy tu odpadają. A szkoda, bo w trakcie naprawy naprawdę chciałem rozmawiać o zakupie (wymianie) kolejnego auta.. Dla kontrastu - dzwonie do serwisu w Białymstoku, mówię, że mogę być tam za tydzień i cyk - będzie naprawa, będą części, a facet mnie tam jeszcze na oczy nigdy nie widział! Gratuluje Retail Group.. upadku. Stąd wcześniejsze 5* redukuje do 2*.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 18:58
Salon - samochody nowe
Najwyraźniej nie zależy ...
... im na sprzedaży samochodów. Na początku grudnia rozmawialiśmy tam ze sprzedawcą na temat zakupu megane w automacie. Sprzedawca robił wielkie oczy bo podobno nikt nie kupuje automatów i on sprzedaje tylko podstawowe wersje. Ponieważ byliśmy jednak zdecydowani na ten model obiecał nam kontakt jak tylko będą mieć cennik na 2018 rok. Obiecywał też kontakt w sprawie jazdy próbnej. Do polowy stycznia nie doczekałem się telefonu.... Dziękuję już nie dzwońcie. W Citroenie nie mieli problemu żeby obsłużyć klienta który chce wydać 100 tys. zł
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 15:56
Salon - samochody nowe
HOSE..... MOJA ODPOWIEDŹ ...
... NA WPIS. SPRAWDZENIE AUTA ODBYŁO SIĘ NA ULICY ALEJE JEROZOLIMSKIE 156 DNIA 15.12.2017 O GODZ. 18.15 SAMOCHÓD WU 8361A CLIO 2015RPK
Użytkownik sieci
4 stycznia 2018 17:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam usługi ...
... "okręgowa stacja kontroli pojazdów". Auto przeszło bez problemów wszystkie badania "na ścieżce": zawieszenie, hamulce, luzy itd. Pan obsługujący stację (o niezbyt bujnej fryzurze) oznajmił (grzecznie i kulturalnie), że przeglądu nie podbije. Wypatrzył coś, co zapisał jako "niepewne mocowanie". Pod tym hasłem "niepewne" można doczepić się do wszystkiego. Dlaczego? Przecież trzeba wrócić i zapłacić jeszcze raz. Ja nie wróciłem. I nie polecam. Gwoli ścisłości: okazało się, że mam krzywo włożoną żarówkę w światłach mijania, nie wiedziałem o tym i tu się zgodzę, mogłem oślepiać innych. Natomiast stwierdzenie "niepewnego mocowania" jest subiektywną oceną. Ponad to płatności w kasie dokonałem kartą płatniczą, a na fakturze napisano płatność gotówką. Sytuacja dotyczy stacji kontroli przy wjeździe od al. Jerozolimskich (za przystankiem autobusowym, chyba Renault) pierwsze drzwi/hala po prawej stronie (skrzyżowanie AL. Jerozolimskie i Mszczonowskiej)
Użytkownik sieci
29 grudnia 2017 10:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 grudnia 2017 05:10
Salon - samochody nowe
ZAPISAŁEM SIĘ NA ...
... SPRAWDZENIE AUTA PRZED ZAKUPEM, ALE STANDARD SPRAWDZENIA MAJĄ MIZERNY. NIE CHCE IM SIĘ DOKŁADNIE SPRAWDZIĆ. WSZYSTKO TRWAŁO 2GODZ A PRACY PRZY SAMOCHODZIE 30 MINUT. MASKA JEST SPRAWDZANE MIERNIKIEM W JEDNYM MIEJSCU TAK NA ODWAL SIĘ. TAKĄ SAMĄ USŁUGĘ ZAMÓWIŁEM W SIEDLCACH W SERWISIE I TAM PAN SPRAWDZAŁ SAMOCHÓD 2 GODZINY NON-STOP. KAŻDY ELEMENT BYŁ MIERZONY W 20-TU MIEJSCACH. WSZYSTKO PRZY MNIE BARDZO DOKŁADNIE SPRAWDZIŁ POKAZAŁ I WYJAŚNIŁ. A TUTAJ AMATORZY ALBO STARZY PRACOWNICY CO JUŻ IM NIE ZALEŻY .