Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 22:15
Salon - samochody nowe
Dno. Broń boże ...
... nie kupować tu samochodu używanego. Sprzedający nie poczuwa się do odpowiedzialności za wadliwy sprzedany damochod do tego pisze SMS albo dzwoni brak jakiejkolwiek korespondencji oficjalnej. Nawet pisma do prezesa są ignorowanie. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 16:47
Salon - samochody nowe
Pole tekstu nie ...
... pozwoli na opisanie ilości porażek jakimi po zakupie ponad 30 samochodów obarczyło nas RRG, kolosalnie odległe terminy na naprawy gwarancyjne, które przytrafiają się nadzwyczaj często. Części, które ''będą jak będą'' i pojawiają się np. po 2 miesiącach. Samochody użytkowe stojące niekiedy tygodniami w oczekiwaniu na części. Części kolosalnie drogie i fatalnej jakości (ale to już wina samego producenta), zerowa chęć pomocy z błahostkami czy poradami przy drobnych awariach ''na trasie'' zerowe możliwości aut zastępczych przy usterkach gwarancyjnych. Flota przez 2 lata wygenerowała bardzo duże straty, głównie głównie przez ponadprzeciętną awaryjność aut i dramatycznym podejściem ze strony serwisu czy dostawcy części. Nie wspominając o cofnięciu gwarancji na jeden z samochodów z racji częstszej niż wymagana wymiany oleju pod pretekstem zalania złego oleju. 5 lat temu przy ''poprzednich'' Traficach auta były bezawaryjne, serwis rzetelny, szybki w działaniu i skory do pomocy. W chwili obecnej wolałbym jeździć autobusem niż zakupić po raz kolejny produkt marki Renault. Przecież kupując nowe auto na gwarancji powinienem być spokojny, że auta będą sprawne lub chociażby z zapewnioną pomocą na drodze a awarie typu 30 tys km i pęknięty blok silnika, w 6 autach wadliwe turbiny, awarie klimatyzacji, wiązek elektrycznych czy zapchane DPF po 12, tak 12km nie 12 tysiącach i przy 40tys (przy tym gwarant odrzucił gwarancję) Posiadając ponad 300 aut we flocie nie spotkałem się z tak ogromną ignorancją i brakiem chęci dalszej współpracy. Inne auta też się psują ale gwaranci potrafią z sytuacji wyjść z twarzą. Podsumowując kiedyś bardzo zadowolony klient, dzisiaj nie poleciłbym nawet wrogowi. Niestety opinia tyczy się całej RRG tj. Puławska, al. Jerozolimskie i Mory (tutaj zostaliśmy naliczeni za wykonanie czynności serwisowych niezgodnych z wytycznymi a następnie w oczekiwaniu na wyjaśnienie sprawy naliczeni za postój na parkingu) Ręce opadają, a moment w którym sprzedamy auta po leasingu będzie jednym ze szczęśliwszych w moim życiu. Szkoda, niestety przy kolejnych autach zarobi konkurencja.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 16:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... i obsługi Renault z Alei Jerozolimskich, nie potrafią komunikować się z klientem, nie udzielają pomocy pomimo zakupionej floty ponad 40 aut. Jeżeli jest możliwość to odradzam serwisowania u nich aut.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2017 11:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2017 17:50
Salon - samochody nowe
Za każdym razem ...
... trzeba czekać minimum pół godziny na przyjęcie do serwisu. Jest uciążliwe szczególnie jeśli czeka się ze służbowym samochodem. Edit: 23.10.2017: nic się nie zmieniło. Nadal to samo. Wiem tylko, że na przyjęcie do serwisu nie czeka się długo przed 9 rano.
Użytkownik sieci
18 października 2017 16:26
Salon - samochody nowe
W salonie wisi ...
... napis o mniej więcej takiej treści: ,,pierwsze auto sprzedaje dealer, a następne serwis,, Serwis renault skutecznie zachęcił mnie , aby więcej NIE kupować tej marki. Kupiłem nową dacię , od razu za bramą, jak za komuny zaświeciła się kontrolka serwisowa (zółta). Z trudem wywalczyłem auto zastępcze, którym jeździłem (!) miesiąc. W tym czasie serwis przejechał moim autem więcej kilometrów, niż ja zastępczym . Podobno wymienili wiele części , a ta ostatnia okazała się wadliwa. Miałem mieć wszystko ,,na medal,, Niestety, po kilku dniach kontrolka zaświeciła się ponownie i świeci z przerwami cały czas. Jadę do innego serwisu, ale daci już wiecej nie kupię...
Użytkownik sieci
18 października 2017 13:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 października 2017 17:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 września 2017 13:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... zła obsługa (Wersja oryginalna) bad service
Użytkownik sieci
18 września 2017 06:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 września 2017 11:15
Salon - samochody nowe
Wiecznie zawaleni robotą,że o cenach nie wspomnę.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2017 00:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2017 11:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 19:51
Salon - samochody nowe
Oszuści - piszą, ...
... że mają auto bezwypadkowe, a po przyjechaniu i sprawdzeniu powłoki lakieru czujnikiem - auta mają nawet po 1000 mikronów. Dla mnie firma spalona. Stracony czas i pieniądze na dojazd.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 16:22
Salon - samochody nowe
Omijać
Użytkownik sieci
5 czerwca 2017 10:05
Salon - samochody nowe
Brak miejsc dla ...
... klientów. Na miejscach tych przeznaczonych stoją samochody Reno serwisowe lub oferty sprzedaży.
Użytkownik sieci
9 maja 2017 21:54
Salon - samochody nowe
Słabo, przyjechałem wymienić ...
... olej a wyjechałem z z błedem serwisowym w komputerze dotyczącym awarii poduszek powietrznych a mechanicy nie mieli do nic do zarzucenia swojej pracy
Użytkownik sieci
11 marca 2017 19:06
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa samochodów firmowych
Użytkownik sieci
16 lutego 2017 11:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2017 18:26
Salon - samochody nowe
Po pierwsze nowy ...
... samochód miałam odebrać w piątek ale odebrałam w środę następnego tygodnia. Zamówiłam samochód z hakiem ale okazało się że będzie on montowany dopiero w kolejnym tygodniu. Przyjechałam na ustalony montaż, po pierwsze nie miałam gdzie zaparkować i oczywiście zostałam przegoniona przez ochroniarza, po wejściu na serwis dwie z trzech osób które tam były nie odpowiedziały mi dzień dobry wręcz udawały że mnie nie widzą z zaciekłaścią wpatrywały się w monitory komputerów. Zostawiłam samochód i miał być gotowy do odbioru o godzinie 17. Niestety nie był a Pan z serwisu zadzwonił o 20 abym przywiozła im dowód rejestracyjny bo zapomnieli ode mnie wziąć a będzie im potrzebny do przeglądu. Nie polecam tego salonu, serwisu a co za tym idzie samej marki. Obsługa daleko poniżej oczekiwan i za konkurencja.