Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 lipca 2019 07:54
Salon - samochody nowe
Totalna zlewka ewentualnego ...
... klienta. Na wysłane zapytanie o wymianę kilku elementów w samochodzie nie raczyli odpowiedzieć. Były ponaglenie z naszej strony i też zero reakcji więc zrobiliśmy naprawę w zaprzyjaźnionym warsztacie.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 01:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 11:31
Salon - samochody nowe
Z takim czekaniem ...
... w kolejce na serwis to ja emerytury szybciej sie doczekam !!!
Użytkownik sieci
10 maja 2019 19:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2019 13:07
Salon - samochody nowe
Usuwanie przypomnienia serwisowego, ...
... po półtorej godziny zabrałem samochód bo nie miałem więcej czasu. Oczywiście przypomnienie nie skasowane.
Użytkownik sieci
18 marca 2019 11:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 marca 2019 11:26
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis, 4 ...
... razy przyjeżdżałem z jedną usterką, łącznie samochód spędził w związku z tą naprawą ponad 3 tygodnie w serwisie. Brak informacji co się dzieję z samochodem, a serwis unika kontaktu. Nie była to jedyna sytuacja kiedy RRG nie wykazało sie profesjonalizmem. Do tego nie wywiązują się z umów. Przeglądy to w zasadzie tylko wymiana oleju i filtrów bo mechanicy na przeglądzie nie zauważyli widocznych gołym okiem usterek... Na prawdę mam sporo zastrzeżeń do pracy serwisów w Morach i w Al. Jerozlimskich (w innych serwisach RRG nie byłem). Do tego pracownicy na infolinii wprowadzają w błąd a samo RRG oczywiście nie ma sobie nic do zarzucenia, a na reklamacje nie chcą odpowiadać pisemnie... Ogólnie bardzo niska jakość serwisu i obsługi.
Użytkownik sieci
7 marca 2019 17:16
Salon - samochody nowe
Niestety, ale za ...
... każdym razem jak przyjeżdżam do renault jerozolimskie jako klient - brak dla mnie miejsca do zaparkowania auta, parking wewnętrzny i zewnętrzny jest zawsze pełen. Jestem zmuszony zastawiać i blokować inne pojazdy na parkingu. Jest to bardzo niekomfortowa sytuacja, jeśli na parkingu, który jest przeznaczony dla gości/klientów/pracowników serwisu/sklepu renault - parkują osoby trzecie - np z pobliskich biur, to może warto zainwestować w system szlabanów i kart/przepustek jak to jest w innych serwisach czy chociażby w pobliskim markecie...
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 22:09
Salon - samochody nowe
Brak folderów i ...
... cenników. Sprzedawcy snują się po sklepie jak śnięte ryby, ale żeby któryś spróbował samochód sprzedać to już nie.
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 11:58
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu na ...
... żenującym poziomie, podczas gdy klient stoi w kolejce wszyscy doradcy serwisowi są wolni, a jednak i tak nie wykazują żadnego zainteresowania wobec osób czekających w kolejce, Proszę omijać ten serwis 🚙
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 21:00
Salon - samochody nowe
Lata świetności ten salon ma już za sobą...
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 02:55
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. Nie polecam.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 16:10
Salon - samochody nowe
Może byc
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 15:11
Salon - samochody nowe
Proszę wysłać pracowników ...
... na kursy odbierania telefonu .......... Dzwoniłem 5 razy nikt nie odbiera i nie oddzwania ............
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 11:55
Salon - samochody nowe
Kupiłem samochód używany ...
... w tym salonie i bardzo wszystkim odradzam. Po 4 miesiącach padł silnik, czyli chwile po gwarancji. Mechanik powiedział że w tym samochodzie silnik był już raz wymieniany. O tym pan sprzedawca nie wspomniał. Tylko zapewniał że wszystko sprawdzone. Dopiero po tym incydencie zrozumiałem dlaczego opis stanu technicznego samochodu był do wglądu na ekranie sprzedawcy, a jazda próbna trwała bardzo krótko. Radzę omijać ten salon z daleka! Czuję się oszukany.
Użytkownik sieci
26 października 2018 14:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 października 2018 08:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 października 2018 11:30
Salon - samochody nowe
Niestety ceny na ...
... stronie internetowej są zaniżane, w rzeczywistości okazuje się, ze do cen doliczane są rabaty, o których na stronie nie ma informacji. Tłumaczenie, ze na stronie nie ma takiej rubryczki aby napisać, że cena obejmuje rabat jest dla mnie oszustwem i celowym wprowadzaniem w błąd. [edit] tu chyba nie ma opcji odpowiedzi, zatem tutaj odpowiadam. Wolałabym w salonie dowiedzieć się że mam rabat, niż dowiadywać się że samochód, który sobie upatrzyłam jest o kilkaset złotych droższy niż w ofercie na stronie internetowej.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 09:07
Salon - samochody nowe
Dno, nigdy więcej ...
... nic nie kupie w tym salonie i raczej nic w Renault. Obsługa klienta nie istnieje, klientów mają za nic.Osobiście zostałem potraktowany wyzwiskami i pogróżkami. Na parkingu przed salonem dwa razy spuszczono mi powietrze z kół. Nadmienię że płacę im regularnie co miesiąc. Taka mentalność że przed podpisaniem umowy są super a potem mają cię w dupie. Nie mają świadomości tego że jestem potencjalnym klientem w przyszłości i powinni zadbać o zadowolenie.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 08:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki