94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 08:52
Salon - samochody nowe
Po mojej ostatniej ...
... wizycie zmieniam moją ocenę. Parafrazując stwierdzenie dotyczące akumulatora w moim samochodzie, które usłyszałem na miejscu: "akumulator nie jest ani zły ani dobry", ja również nie wiem czy ten serwis jest zły czy dobry. Problem, z którym borykałem się od roku (i który był kilkukrotnie zgłaszany w tym serwisie) w innym miejscu został zdiagnozowany i usunięty w ciągu kwadransa. Podczas mojej ostatniej wizyty zajęto się czymś zupełnie innym niż to co zgłosiłem. Doradca, który przyjmował mój samochód nawet nie pofatygował się ze mną do samochodu. Efekt był taki, że straciłem tylko czas, a problem nadal nie został rozwiązany. Oczywiście nikt mi tego nie powiedział, ale podtekst rozmów był taki, że poczułem się jak oszust, który wymyśla problemy, których nie ma. Pomijam już fakt, że samochód miał być w serwisie jakieś 2-3 godziny. Kontaktu telefonicznego - brak. Kiedy przyjechałem na miejsce po mniej więcej 4 godzinach sporo czasu zajęło ustalenie co się dzieje z moim samochodem i co było naprawiane. A i tak musiałem jeszcze czekać dobrze ponad godzinę na wydanie samochodu. Z jednej strony serwis bywa naprawdę w porządku - tym razem wszystko poszło nie tak. I tak jak poprzednio wystawiłem opinię na 5 gwiazdek - tak teraz w pełni zasłużona 1 gwiazdka.
Użytkownik sieci
21 października 2024 20:48
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tego serwisu! Na naprawę mojego auta czekałem miesiącami, co rozumiem – dostępność części bywa problematyczna. Jednak kompletny brak jakiejkolwiek informacji przez cały ten czas to już czysta kpina. Po odebraniu samochodu okazało się, że maska była źle spasowana, a co gorsza – porysowana, mimo że była montowana nowa. Nowo zamontowany zderzak również został porysowany. Próbowano to naprawić "na szybko", ale bez efektu. Po odebraniu auta zauważyłem, że bok pojazdu jest porysowany, co natychmiast zgłosiłem do serwisu. Dodatkowo, na tylnej kanapie pojawiło się zagięcie – prawdopodobnie na skutek złożonych oparć, które były dociśnięte czymś ciężkim przez długi czas. Przez dwa tygodnie byłem zbywany. W końcu poproszono mnie o wysłanie zdjęć, co oczywiście zrobiłem, ale od tamtej pory minęły już trzy tygodnie i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. W świetle prawa moja reklamacja została przyjęta, co podkreśliłem w kolejnym oficjalnym mailu, ale nadal brak reakcji. Sprawa trafiła już do rzecznika praw konsumenta. Takiego braku profesjonalizmu i niechlujstwa w obsłudze jeszcze nigdy nie spotkałem!
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 15:28
Salon - samochody nowe
Zostałam oszukana . ...
... Zapłaciłam za naprawę klimatyzacji 1619 zł , a klimatyzacja nie działa . Omijajcie z daleka
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2024 16:47
Salon - samochody nowe
To co tam ...
... się dzieje to jest skandal. Ponad pół roku czekałem na wymianę części w nowym samochodzie która ma wpływ na bezpieczeństwo ( zatrzask siedzenia drugiego rzędu). Po zostawieniu o 10.00 samochodu i informacji 2-3 h, telefon o 16.15 żeby być ( nawet bez proszę) do godziny 16.50. Trzy wizyty z dzieckiem u lekarza przeniesione. Żona z trójką dzieci łaskę robi że kupiliśmy Dacie i jeszcze ją u Państwa naprawiamy. Sprawę będę kontynuował przez Rzecznika Praw Konsumenta bo takie zachowanie, terminy, mam nadzieję że nie jakość wykonanej usługi - zasługuje na uwagę.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2024 22:49
Salon - samochody nowe
Bardzo słabe jest ...
... to, że salon wykorzystuje wszystkie okoliczne parkingi osiedlowe jako parking dla aut, którymi handluje. Cała okolica zastawiona renówkami i daciami.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 23:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 23:20
Salon - samochody nowe
Miejsca dla mieszkańców ...
... w promieniu kilku ulic są pozastawiane waszymi samochodami. Mam nadzieję, że straż miejska szybko zrobi z tym porządek, a karma wróci do waszego „biznesu”
Użytkownik sieci
28 października 2023 10:30
Salon - samochody nowe
Dramat, albo sprzedawcy ...
... nie ma na swoim miejscu i trzeba czekać aż z laską ktoś podejdzie, albo w sobotę nie ma w ogóle sprzedaży części. Nie polecam
Michał Graf
22 czerwca 2023 22:01
Serwis
Serwis mechaniczny
Najgorszy serwis samochodowy z jakim miałem do czynienia w Warszawie. Są nierzetelni, lekceważąco traktują klienta, nie kontaktują się z klientem i nie informują klienta o stanie samochodu. O wszystko trzeba się wykłócać. Obsługujący mnie doradca kompletnie niekompetentny. Wszystko trwa bardzo długo. Celowo wydłużają czas diagnostyki pojazdu , żeby naciągnąć klienta na dodatkowe koszty. Diagnostyka samochodu bardzo droga- 1 roboczogodzina kosztuje 387,45 zł. Aby nie narażać się na kłopoty radzę omijać Renault - PGD Warszawa Białowieska szerokim łukiem
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2023 14:22
Salon - samochody nowe
Przedostatnia wizyta w ...
... salonie była o wiele bardziej satysfakcjonująca.
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 22:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 08:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 13:13
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu , ...
... terminowości . Jakość obsługi i udzielanych informacji zwrotnych na poziomie 0. Brak miejsca do pozostawienia samochodu.
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 21:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 09:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam . ...
... Kupiliśmy auto w leasingu używane Renault Talisman 3 letni za 80.000 auto zaczęło rozłazić się po 3 dniach uzytkowania. Samochod sprzedali nam po wypadku nie informując nas o tym, ogólne koszta napraw około 70.000. Nie ma auta nie mamy wpalconych na poczet auta pieniędzy. NIE POLECAM. OSTRZEGAM KAZDEGO KTO CHCIALBY ZAKUPIC AUTO W TYM CZY INNYM SALONIE RENAULT RETAIL GROUP.
Użytkownik sieci
8 września 2022 09:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2022 07:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 czerwca 2022 18:05
Salon - samochody nowe
Samochód umówiony z ...
... 2 tyg. wyprzedzeniem na serwis olejowy. Pojazd przekazany pracownikowi o godzinie 10:20. Pani, która umawiała samochód na serwis stwierdziła, że bez auta będę z 2-3h. Oczywiście zostane powiadomiony telefonicznie o zakończeniu prac. Do godziny 16 nie dostałem żadnego telefonu w związku z gotowością pojazdu do odbioru. Z racji takiej, że samochód jest mi potrzebny postanowiłem podjechać do dealera i zobaczyć co się dzieje bo oczywiście dodzwonić się graniczy z cudem. Na miejscu dostałem tylko informację, że jeszcze nie jest gotowy do wydania i Pan musi zakończyć poprzednie zlecenia. Okazało się, że serwisanci nawet nie ruszyli pojazdu. Finalnie auto odebrałem kolejnego dnia… Nie mam oczywiście pretensji, że serwis się wydłużył tylko, że nikt nie poinformował mnie o wydłużeniu całego procesu. A po to się umawia auto z wyprzedzeniem, żeby to płynniej szło. Jedyne co usłyszałem to „mamy braki kadrowe
Użytkownik sieci
6 czerwca 2022 13:00
Salon - samochody nowe
Opinia dotycząca serwisu. ...
... Samochód umówiony na konkretną godzinę a obsuwa ok30min. Przez telefon omawiane były wszystkie usterki. Pan Mieszko na serwisie wygląda jakby pracował za karę, co chwila wzdychając i ziewając. Samochód miał być oddany po 2,5h oddany został po 5h. W samochodzie do sprawdzenia był błąd silnika i przyklejenia uszczelka. Błąd silnika został wykasowany beż żadnej diagnostyki co mogło go spowodować. Uszczelka nie została przyklejona bo jak twierdzi serwis napewno by samochodu nie oddali tego samego dnia. Serwis nawet nie zabrał samochodu na hale, tylko błąd usunęli tam gdzie zostawiłem samochód. Byłem w tym serwisie drugi raz i już więcej tam nie pojadę.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 10:40
Salon - samochody nowe
Niestety, po ostatniej ...
... wizycie w serwisie moja ocena tego serwisu bardzo spadła. mam podobną opinię jak Pan Jacek K. to samo z kołem zapasowym. i chociaż nie mam intuicji starego mechaniora, to nieprofesjonalność w kontakcie z klientem też mnie uderzyła.