93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 marca 2021 17:03
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazdę próbną 2 tygodni wcześniej, kilka razy dzwonili do mnie by potwierdzić wizytę. Oczywiście potwierdziłem. Przyjechałem na miejsce o 16 tak jak było umówione i okazało się po prostu zamknięte. Zadzwoniłem na infolinię, Pan powiedział że pracownicy mieli jakieś szkolenie dlatego było zamknięte. Widocznie dla Renault to jest normalna praktyka, skoro na spokojnie przekazali mi tę informację i ich nie obchodzi że jechałem z drugiego końca Warszawy i planowałem swój dzień. Czy ja chciałbym umówić się na inny termin, jak mi zaproponowali?? Oczywiście nie. Poszukam w innym miejscu. Moje pierwsze doświadczenie z firmą Renault 👍
Użytkownik sieci
9 marca 2021 17:03
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazdę próbną 2 tygodni wcześniej, kilka razy dzwonili do mnie by potwierdzić wizytę. Oczywiście potwierdziłem. Przyjechałem na miejsce o 16 tak jak było umówione i okazało się po prostu zamknięte. Zadzwoniłem na infolinię, Pan powiedział że pracownicy mieli jakieś szkolenie dlatego było zamknięte. Widocznie dla Renault to jest normalna praktyka, skoro na spokojnie przekazali mi tę informację i ich nie obchodzi że jechałem z drugiego końca Warszawy i planowałem swój dzień. Czy ja chciałbym umówić się na inny termin, jak mi zaproponowali?? Oczywiście nie. Poszukam w innym miejscu. Moje pierwsze doświadczenie z firmą Renault 👍
Użytkownik sieci
12 lutego 2021 12:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Jest nieterminowy - umawia się na określone terminy których nie spełnia. W moim przypadku auto nie zostało naprawione we właściwy sposób. Po poprawce auto zostało oddane zdecydowanie bardziej pobrudzone - nie będę wspominał o perturbacjach w międzyczasie. Na szczęście są zdecydowanie lepsze salony Renault, ale niestety nie w Warszawie. Za to w okolicznych miastach jest lepiej - tam wiedzą jak powinna wyglądać postawa pro kliencka. Niestety to, że Państwo mają dużo klientów nie upoważnia Was do takiego podejścia.
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 18:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 października 2020 14:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam, przyszłam ...
... z narzeczonym na jazdę próbną, a zostałam potraktowana jakby mnie tam nie było. Pan Zenon zwracał sie tylko i wyłącznie do mojego narzeczonego, na mnie nawet nie spoglądając. Nie zdecydowaliśmy się na zakup auta w tym salonie.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 17:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 11:41
Salon - samochody nowe
Bardzo negatywne doświadczenia. ...
... "0" podejścia pro-klienckiego. Trzeba twardo egzekwować swoje prawa- wyciągać swoje jak psu z gardła - jest to bardzo przykre, że w dzisiejszych czasach takie sytuacje mają miejsce. Nie polecam. Dużo lepiej poświęcić chwilę dłużej i pojechać do serwisu i salonu na ulicę Pulawska
Użytkownik sieci
29 maja 2020 17:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 18:14
Salon - samochody nowe
Podczas wizyty miałem ...
... wrażenie że dealerowi nie zależy na sprzedaży auta a wręcz na zniechęcenieu mnie. Może że względu na to że pytałem o dacię a nie o renault.
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 17:53
Salon - samochody nowe
Kompletny brak elastyczności ...
... - chodzi o serwis, pomimo iż na stronie jest informacja że serwis mechaniczny jest czynny do godziny 18:00 to okazuje się, że płatności są przyjmowane do godziny 17:30 gdyż potem jest zamykana kasa. Osoba przyjmująca ode mnie zlecenie (samochód) nie wykazała żadnych chęci aby nieść mi pomoc czego efektem jest brak zlecenia na dokonanie przeglądu w tymże miejscu. Diametralnie inna sytuacja miała miejsce na Puławskiej i dzięki ludziom tam pracującym uważam, że jeśli się chce (i ma się odrobinę empatii) można wszystko zrobić. Stąd ocena jedna gwiazdka - bo niżej się nie da.
Użytkownik sieci
30 października 2019 09:49
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jakaś pomyłka. Chciałem się umówić na przegląd. W związku z tym, iż nie mogę wyjść w ciągu dnia chciałem zostawić samochód jednego dnia i odebrać po południu drugiego. Samochód maksymalnie można zostawić do godziny 16 mimo, iż salon jest czynny do 18. O 17 już nie można zostawić. Co za paranoja.
Użytkownik sieci
29 października 2019 14:39
Salon - samochody nowe
Dziwna obsługa. Gość ...
... o godzinie 8 mowi, że obsługują od 9, choć salon już otwarty.
Użytkownik sieci
29 września 2019 09:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 września 2019 21:19
Salon - samochody nowe
Oddana Dacia, w ...
... ramach gwarancji serwisu jak się okazało filtry nie wymienione. Oczywiście zapewniali, że wymienili. Niestety trzeba uważać na oszustów !!!
Użytkownik sieci
15 września 2019 10:34
Salon - samochody nowe
Przyjechaliśmy po auto ...
... używane. Z nastawieniem, że wszystko pójdzie sprawnie. Jednak to samochód z polskiego salonu w autoryzowanym serwisie. Wcześniej wszystko uzgodnione telefonicznie. Zapewnienie o braku przygód i usterek. Przelałem zaliczkę żeby samochód zarezerwować. Przyjeżdżamy w sobotę zaraz po otwarciu. Słyszymy, że musimy czekać. Kiedy przychodzi nasza kolej, oglądamy samochód i zaczyna się. Szyba z przodu była wymieniona. Podejrzenie, że maska była malowana. Chcemy pojechać na stację diagnostyczną i słyszymy, że z powodu dużego ruchu będzie to niemożliwe. Dostajemy kartki z wynikami badania lakierniczego gdzie wszystko wygląda pięknie i nienagannie. Uparcie jednak prosimy o sprawdzenie auta jeszcze raz. Słyszymy, że mamy wrócić za 1.5h. Wracamy i czekamy na miejscu kolejną godzinę. W końcu udaje się pojechać na stację. Auto sprawne ale czujnik nie kłamie i okazuję się, że maska jednak była malowana mimo wcześniejszych zapewnień i pokazanych wyników przeprowadzonych przez samo ASO Renault. Wracamy i zaczynamy negocjacje bo jednak zależało na zamknięciu transakcji. Z jednej strony wszystko się opóźniało, kiedy jednak doszło do rozmowy to mieliśmy szybko się decydować bo zaraz zamykają. I tak po kilku godzinach czekania i zabawy w kotka i myszkę, udało się dopiąć transakcję, za to jedna gwiazdka w górę. Za podejście, proces ciągnący się od 10 do 15, motanie i jawne skłamanie, że żaden element nie był malowany końcowa ocena 2. Każdemu klientowi polecam sprawdzenie auta przed zakupem.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 20:22
Salon - samochody nowe
Serwis samochodowy. Krótka sprawa, sprawna obsługa. Dziękuję
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 18:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 12:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 20:23
Salon - samochody nowe
Witam, macie piękny ...
... salon, ale czy mycie samochodów mogłoby odbywać się przy zamkniętej bramie .Całodzienne słuchanie szumu wody obijającej się o karoserie samochodów nie należy do najprzyjemniejszych. Tak mało trzeba, aby ten szum nie był tak uciążliwy dla okolicznych mieszkańców i abyśmy nie musieli przeklinać że mamy takie sąsiedztwo.
Użytkownik sieci
22 października 2018 16:43
Salon - samochody nowe
Zacznę od tego, ...
... że personel jest uprzejmy i rzeczowy. Wadą salonu/serwisu jest brak miejsc parkingowych dla klientów. Ponieważ ulica Białowieska jest zastawiona samochodami zewsząd jest to kłopot. Pragnę podzielić się swoimi złymi doświadczeniami jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne. Posiadamy w firmie auta Renault Trafic, w dwóch egzemplarzach odpina się przedni zderzak - stwierdzone po miesiącu użytkowania. Udało się zdiagnozować wadę fabryczną polegającą na zbyt miękkich ślizgach i uznano, że podlega to wymianie na gwarancji. Po kilku dniach otrzymałem telefon z serwisu celem umówienia auta na wizytę w serwisie i wymianę ślizgów. Wszystko przebiegało książkowo, do momentu gdy do akcji wkroczył kierownik serwisu blacharskiego, który stwierdził, że przedni zderzak był uderzony (odprysk lakieru wielkość 3mm), chociaż po demontażu nie było widać żadnych uszkodzeń zaczepów oraz innych elementów. Nie było szans na wymianę fabrycznie miękkich ślizgów tzn była ale na koszt klienta :-). co z tego, że ktoś wcześniej zrobił zdjęcia, przygotował dokumentację, umówił klienta etc. Kierownik powiedział veto! Żeby było śmieszniej zderzak został zdemontowany, zamocowany ponownie (łaskawie na koszt serwisu Renault) po czym kierownik udzielił słownej gwarancji, że teraz nic nie powinno się odpinać. Po mojej ocenie proszę się domyślić czy jest lepiej. Drugim egzemplarzem nawet nie próbowałem przymierzać się do diagnozy wypinającego zderzaka. Szkoda czasu i nerwów, bo jak widać liczy się tylko portfel klienta.