90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 listopada 2017 20:34
Salon - samochody nowe
Cóż za nora. ...
... Można przyjść podkręcić się po salonie. Pooglądać auta. Podrapać się po jajkach. A i tak nikt człowiekiem się nie zainteresuje. Rozumiem że wzbudziłybym ciekawość pracowników tylko wtedy kiedy próbował bym odpalić jeden z samochodów na "krótko". Przypomina mi to miejsce trochę Saloon z western'ów na Dzikim Zachodzie. Kiedy ktoś w niedzielne popołudnie wchodzi do knajpy i patrzy jak lokalsi wydają swoje życie na alko i nic nie robienie z prostytutkami. Ale jest jeden haczyk. W tym salonie naprawdę trzeba się postarać żeby znaleźć miejsce parkingowe na swoje auto bo jest tam serio ciasno.
Użytkownik sieci
20 października 2017 16:10
Salon - samochody nowe
Nie udało mi ...
... się kupić części ponieważ system komputerowy nie działał
Użytkownik sieci
10 października 2017 09:34
Salon - samochody nowe
Ja niestety jestem ...
... zniesmaczony usługami serwisu. Chciałem załatwić pewną sprawę - przede mną dwie osoby. Po 30min nadeszła moja kolej po czym okazało się, że Pan nie jest w stanie mi pomóc, ponieważ "klient, który stoi za mną ma do odebrania samochód". Po czym zostałem poinformowany, żebym przyjechał kiedy indziej. Dzięki za pomoc - nie polecam.
Użytkownik sieci
24 września 2017 23:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 września 2017 15:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2017 16:13
Salon - samochody nowe
30 minut czekania. ...
... Zero reakcji personelu salonu. Zdecydowanie odradzam wizytę s tym miejscu.
Użytkownik sieci
13 września 2017 16:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2017 12:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 maja 2017 22:04
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy ok, ...
... ale serwis to dramat. Samochód wrócił do serwisu na lawecie po przejechaniu niecałych 600 km. Po 5 dniach naprawy wydany niesprawny, z brakami w płynie w układzie wspomagania kierownicy i układzie chłodzenia. No i oczywiście niedokładnie umyty. Poza tym brak jakiegokolwiek przepraszam. Rzeczowy wydaje się kierownik serwisu, ale niestety samochody "naprawiają" tylko jego pracownicy. Poza tym te godziny otwarcia - zupełnie abstrakcyjne jak na dzisiejsze czasy. Podsumowując radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
12 lutego 2017 18:30
Salon - samochody nowe
Odniosłem wrażenie, że ...
... Panowie z obsługi w serwisie nie lubią swojej pracy. Ogólnie obsługa petenta, a nie klienta. Nie zadzwonili po wykonaniu uslugi, żeby przyjechać po odbiór auta. Pod koniec dnia pracy serwisu 4 osobowa "kolejka" po odbior obsługiwana przez jedną osobe i trwa to godzine :-(. Auto mieli umyć - nie umyli. Jak wieżdzalem do ASO zabrakło płynu do spryskiwaczy. Wyjeżdżając również go nie było 😊. Jak na ASO to słabo ogolnie wypada serwis.
Użytkownik sieci
9 lutego 2017 21:24
Salon - samochody nowe
Filtr kabinowy... zamontowany ...
... przez serwis, gdzie roboczogodzina kosztuje kilkaset z£. : nieprawid£owo w£ozony (o 90°) prepuszcza£ py£ do kabiny... Olej z zapoconego przegubu podobno nie pochodzi£ z mego auta, a wina przerywania silnika by£a z£a jakosc paliwa ( pracownik twierdzi£ ze tankuje na z£ej stacji)
Użytkownik sieci
29 listopada 2016 14:04
Salon - samochody nowe
nie polecam mój ...
... przegląd w tym serwisie skonczyl się reklamacja do centrali i zwrotem pieniędzy z faktury
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2016 20:08
Salon - samochody nowe
Dostawcy karzą wyladowywać ...
... pojazdy na ulicy na dwu pasmówce
Użytkownik sieci
3 maja 2016 13:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 stycznia 2016 07:51
Salon - samochody nowe
Zainteresowany zakupem nowego ...
... Fluenca, w ostatni piątek chciałem odbyć jazdę próbną. Zadzwoniłem wpierw do oddziału w Al. Jerozolimskich. Nie mieli auta z takim silnikiem jak chciałem, przełączyli mnie na Mory. Okazuje się że jest: "Na pewno? Tak, na pewno. Z takim silnikiem jak Pan chce. Super, będę w ciągu godziny". Zjawiam się na miejscu, miła pani z recepcji prowadzi mnie do handlowca. Pan siedzi rozparty za biurkiem, przerzuca jakieś papiery. Zaszczyca mnie spojrzeniem, ale zwyczajowe wstanie z krzesła na powitanie i/lub propozycja żebym usiadł przekracza jego możliwości: "Nie ma Fluenca. Jak to nie ma? 40 minut temu był." Pani recepcjonistka idzie do człowieka siedzącego w "akwarium": Kierownik pojechał nim w Aleje. Jest jakiś inny? Nie mamy żadnego. Kiedy ten wróci i czy w ogóle? W poniedziałek." Poprosiłem o telefon w poniedziałek jak wróci. Niestety się nie doczekałem... Jeżeli tak ma wyglądać obsługa w miejscu, gdzie chcę zostawić swoje pieniądze to ja dziękuje, nie skorzystam. Gdybyście mieli ochotę na podróż w czasie i obsługę na poziomie z poprzedniego ustroju to serdecznie zapraszam! Jeśli natomiast chcecie kupić auto i szanujecie swój czas to zdecydowanie odradzam. Lepiej zostawcie pieniądze tam, gdzie ktoś się Wami zainteresuje, nawet jeśli chcecie kupić tylko 1 auto a nie flotę.
Użytkownik sieci
29 września 2015 23:07
Salon - samochody nowe
Dwa razy byłem ...
... we wrześniu 2015 w sprawie ewentualnego kupna Fluence, i o dwa razy za dużo. Pierwszy raz, w sobotę, był piknik rodzinny - promocja Kadjar i nikt nie miał czasu na rozmowę. Za drugim razem byłem w dzień powszedni. Byłem jedynym niepracownikiem w salonie. Żaden z trzech sprzedawców nie miał czasu - pierwszy był od Dacii, drugi od samochodów ciężarowych, a trzeci porządkował biurko. Stanowisko kierownika sprzedawców było puste. Gdybym mógł dał bym ZERO gwiazdek ODRADZAM