90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 14:28
Salon - samochody nowe
prawdziwy serwis z prawdziwymi serwisowymi cenami...porazka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 00:17
Salon - samochody nowe
Ciężko się dodzwonić,za ...
... drobną usługę która kosztuje wszędzie 200-300max. Tu kosztuje tysiąc złotych. Jakoś wydaje mi się że przeginają z kasowaniem naiwnych klientów. To nie miejsce dla posiadaczy aut francuskich,tylko cenowo dla ich sąsiadów 300 metrów wcześniej ... Bentleya i Lamborgini... omijajcie ich wszystkie salony i serwisy,bo ceny mają nie z kosmosu ,tylko z innej galaktyki albo z innego wymiaru.... nie polecam ....
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 18:00
Salon - samochody nowe
umawiałem się na ...
... naprawę auta, ponieważ dokker z trudem przełącza się na gaz. Na pytanie, czy na czas naprawy (parę godzin) dostanę auto zastępcze, zostałem pouczony, że mogę sobie odpłatnie zamówić taksówkę. Z uwagi na to, że kupiłem w tym salonie już 3 auta, zrobiłem kilka napraw i mam dużą naprawę pokolizyjną, próbowałem uzyskać jakiś rabat na bliski przegląd. Nie było z kim rozmawiać, usłyszałem że teoretycznie zależy Im na naprawie za kilkanaście tysięcy, ale przegląd to inny dział, etc. Więc praktycznie naprawię w innym serwisie. Szkoda, bo obsługa sprzedażowa, szczególnie Pan ŁD super.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 07:59
Salon - samochody nowe
Firma nieprzyjazna Klientowi. ...
... Dodzwonienie się do osoby kompetentnej jest niemożliwe. Oddzwaniają dopiero po interwencji, po 3-4 godz. od pierwszek próby kontaktu. Niedogodne godziny pracy, 8-17 bez sobót. Warunki obslugi Klienta w Dziale blacharsko-lakierniczym poniżej wszelkich standardów. Mała, ciasna i duszna klitka, biurko tak małe, że 2 osoby nie są w stanie jednocześnie wypełnić dokumentów. Brak wieszaka na ubrania. Uprzejmy personel nie jest w stanie zrekompensować niedogodnosci.
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 10:48
Salon - samochody nowe
Obsłudze nawet nie chciało się z nami rozmawiać...
Użytkownik sieci
11 listopada 2018 18:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 19:10
Salon - samochody nowe
Niesympatyczna i mało ...
... kompetentna obsługa. Długi czas oczekiwania. Pracownicy blednie informują o godzinach otwarcia. Niechętni do pomocy jak już kupisz samochód. Nie polecam. edit: kolejna wizyta w rrg mory, kolejna usterka samochodu, próba zgłoszenia na gwarancji, niestety Pan pracujący do 17 twierdzi że o godzinie 16:30 nic już nie mogę zgłosić, mam przyjechać jutro.
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 17:20
Salon - samochody nowe
Muszą poćwiczyć sposób ...
... postępowania z już posiadanymi klientami (bo o nowych dbają). Serwis blacharski, naprawa w ramach gwarancji. Godzina 16:30, godziny pracy do biura do 17:00. Pan mówi, że powinienem być do 16:00 bo on pracuje do 17:00 więc dzisiaj nic nie załatwię, mam zadzwonić jutro. Kosa.
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 16:35
Salon - samochody nowe
Dlaczego jeden? Kiepski ...
... serwis. Zresztą proszę ocenić samemu: W środę oddałem auto do serwisu w celu drugiego przeglądu (po 80000km). W trakcie przeglądu wynikły dodatkowe problemy typu wymiana klocków hamulcowych oraz rurka systemu chłodzenia, samochód musiał zostać na dodatkowy dzień - normalna rzecz. Problem zaczął się po odbiorze samochodu, jużw piątek. Pojechałem w dłuższą trasę (600km w obie strony), przy przyspieszaniu samochód "szarpało", samochód samoczynnie wyłączał tryb tempomatu. W poniedziałek umówiłem wizytę w serwisie jako reklamacja przeglądu (myślałem, że filtry są nie wymienione). Przyjechałem do serwisu, poinformowano mnie, że diagnoza wyniesie 150 zł. Zgodziłem się. Po godzinie oczekiwania, dowiedziałem się że "komputer zgłosił błąd pierwszego obwodu wtryskiwacza", potrzebna jest dalsza diagnoza, koszt 600zł. Tutaj zapaliła się lampka, ponieważ albo "coś" się stało podczas przeglądu, albo podczas przeglądu nie zostały szczytane błędy z komputera. Dodatkowo odmówiłem dalszej diagnozy. Samochód trafił do innego serwisu, gdzie usterkę zdiagnozowano, usunięto w ciągu trzech dni w cenie 150 zł.
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 21:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 września 2018 08:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 14:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Drogo ...
... i bardzo długi czas oczekiwania. Standardem jest wciskanie kitu i naciąganie na jeszcze większe koszty.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 07:55
Salon - samochody nowe
Prosiłem o sprawdzenie ...
... vinu auta z innego miasta przed zakupem odmówiono mi bo niby bez zgody właściciela chociaż win podany w ogłoszeniu bardzo arogancka obsługa
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 20:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2018 13:01
Salon - samochody nowe
A propos szybkości ...
... działania: Będąc umówiony na konkretny dzień i godzinę na wymianę zdeponowanych u nich kół czekałem ponad 2h, z czego samochód na placu czekał 1,5h. Później mi tłumaczono że wymiana kół oznacza kalibrację czujników ciśnienia mimo że sam to mogę zrobić z pozycji komputera samochodu. I musiałem... bo po zrobieniu 5km od wyjechania na tablicy pojawiła się kontrolka ostrzegawcza i komunikat: „ sprawdź czujniki kół”. Klasa serwis, co? Co kontunuowania podejścia do klienta: Przy kolejnej wizycie umówionej na 8 rano związanej z przeglądem gwarancyjnym i zgłoszoną wcześniej usterką na zakończenie prac dostałem informację telefoniczną że auto gotowe jest odbioru na godz.15, a przy odbiorze dowiedziałem się nie naprawili usterki bo... to kwestia innego fachowca, który pracuje do 17 i mam się z nim umówić osobno. Za co oni mają autoryzację? Bo nie wierzę, że za organizację i podejście do stałych klientów. Oczywiście mimo wyszkolonych pytań przy zostawianiu auta czy korzystam z serwisu MyRenault (z którego korzystam) sam serwis ma to w nosie. Na moim koncie na portalu nie jest odnotowane że auto było na przeglądzie gwarancyjnym a o tym że w książce serwisowej brak jest stempla nawet nie wspomnę. Ważne że fakturę wystawili, w tym są najlepsi. Omijajcie ich!
Użytkownik sieci
8 lipca 2018 12:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 czerwca 2018 10:03
Salon - samochody nowe
Serwisu z całą ...
... stanowczością nie polecam ! Chyba że ktoś cierpi na nadmiar wolnego czasu, wymiana opon w samochodzie osobowym to 4(!) godziny.
Użytkownik sieci
19 maja 2018 22:29
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis
Użytkownik sieci
17 maja 2018 18:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 maja 2018 11:48
Salon - samochody nowe
Parking dla klentów ...
... zastawiony niesprzedanymi samochodami dostawczymi. Parkingowy sajgon!