89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 21:34
Salon - samochody nowe
Podczas dzisiejszego przeglądu ...
... zgłosiłem m.in. problem z podłokietnikiem w aucie (obluzowany i nadmiernie opadający po wysunięciu). Podczas odbioru zostałem poinformowany, że ekspert techniczny nie stwierdził wad i że tak ma być. Nie zgodziłem się z tym ponieważ osobiście sprawdziłem że w innych samochodach ten problem nie występuje. Poprosiłem o wezwanie technika i zweryfikowanie zgłoszenia. No i od tego momentu zostałem potraktowany jak przysłowiowy petent. Pan Sikora ekspert techniczny już w drzwiach poinformował mnie że jest nieomylny, ostatnie słowo należy do niego i jeżeli on tak twierdzi to tak jest i koniec. Powiedział, że porównał w innym samochodzie w tym wieku i one tak mają. Nadmienię, że auto dopiero na dniach będzie miało rok i przebieg 13500 km, więcej stoi niż jeździ. W związku z tym poprosiłem o pokazanie auta z którym to porównywał ale okazało się nieszczęśliwie, że nie ma kluczyków bo już jest późno i są pozamykane. Cóż za zbieg okoliczności. Pan nawet nie zaproponował żeby podejść do mojego samochodu żeby to jeszcze raz sprawdzić i wyjaśnić ewentualne problemy. Generalnie podczas rozmowy z tym Panem czułem się jak w filmie u Barei „ nie mamy Pańskiego płaszcza i co mam Pan zrobi”. Problem z podłokietnikiem być może można usunąć niewielkim nakładem pracy i czasu, trzeba tylko chcieć go rozwiązać a nie traktować klienta z góry i na siłę udowadniać swoją nieomylność. Nigdy wcześniej nie zostałem tak potraktowany w żadnym serwisie. Poziom podejścia do klienta jest na skandalicznym poziomie. Omijać ten serwis szerokim łukiem. Nie polecam.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 06:29
Salon - samochody nowe
Edit 3. No ...
... niestety ale nie dość, że samochód został mi sprzedany po zawyżonej cenie to serwis mnie oszukał. Nigdy więcej tego błędu. Szczerze odradzam, to moja druga Dacia i ostatnia. Dzwoniłem 12.07 żeby zapytać o przegląd jak co roku, zostałem poinformowany, że to co dwa lata bo nie mam 30k przebiegu. Natomiast dziś zadzwonilem znowu, bo mi sie zapaliła kontrolka to okazało sie, że muszę go wykonać i to natychmiast bo to ostatni dzień. Dobrze, że jestem w pl ale jest to najgorszy możliwy moment. Oczywiście nie ma możliwości ustalić kto mnie oszukał, bo system nie przechowuje takiej informacji... Edit.4: pozbylem się tego samochodu, z dużą stratą ale mam nauczkę żeby wiecej nic nie kupować od tej firmy. I tak nikt nie chciał tego brać i wszyscy się ze mnie śmiali na forach branżowych. I wcale to nie prawda że państwo staralilscie się mi pomóc.
Użytkownik sieci
18 października 2024 17:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam, tragiczna ...
... obsługa klienta. Doradcy niestety niesłowni obiecują informować o statusie naprawy, lecz nie oddzwaniają i kilkukrotnie nie odbierają telefonów, nie potrafią się komunikować wewnętrznie i przekazywać sobie informacji. Zdecydowanie tu nie wrócę.
Użytkownik sieci
24 września 2024 18:11
Salon - samochody nowe
Proszę uważać na ...
... oszustwa w tej firmie, biorą zaliczkę na samochód, a później zaliczki nie chcę zwrócić. Od miesiąca walczę aby zwrócili pieniążki. Mieli wyjaśnić tą sprawę, miał się ktoś skontaktować,wszyscy umywają ręce byle tylko kasy nie zawracać.
Użytkownik sieci
20 września 2024 18:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu! Nie podając wszystkich cen, na koniec, kiedy odbierzesz samochód, czeka Cię bardzo nieprzyjemna niespodzianka: czek na ogromną kwotę za proste usługi. A praca, którą można wykonać znacznie szybciej, nie dotyczy tego miejsca, tutaj samochód będzie stał długo bezczynnie
Użytkownik sieci
12 września 2024 08:45
Salon - samochody nowe
zainteresowanie klientem flotowym ...
... na poziomie -1, pomimo próśb o przesłanie oferty przez miesiąc czasu cisza....
Użytkownik sieci
6 września 2024 20:51
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z problemem ...
... drzwi do serwisu i zostałem odesłany z kwitkiem żebym sobie sam naprawił usterkę. Edit: Niestety sytuacja miała miejsce i nie dotyczyła serwisu blacharskiego tylko mechanicznego - problem z centralnym zamkiem i zamknięciem drzwi więc proszę nie pisać że to nie miało miejsca. Od zawsze auto serwisowane było na Puławskiej, i tak już pozostanie, że było.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 04:56
Salon - samochody nowe
Wlaśnie mija trzeci ...
... miesiąc od dostarczenia po kolizji auta do naprawy w tym miejscu. Brak informacji, brak auta zastepczego, panowie handlowcy i mechanicy przestali odbierac telefony, oddzwaniać, odpisywać. Dramat! Zaangażowanie personelu - poniżej podłogi. Niewiarygodne, ze z takim poziomem serwisu mozna dzis jeszcze sprzedawac samochody… bardzo prosze o informacje, kiedy zostanie naprawione nasze auto.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 08:54
Salon - samochody nowe
Nie Polecam pana ...
... Tomasz Balcerzak, zero kontaktu, nie odbiera telefonu, nie chce wydać samochodu pomimo zapłacenia już za niego, cały czas coś kręci...NIE POLECAM tego salonu i tego pana. Z DALEKA OD NICH.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Très déçus cette ...
... fois par ce service. Zéro réactivé et aucune envie d'aider le client. Nous étions de passage à Varsovie pour une semaine et nous sommes venus dans ce garage lundi matin (sans rdv) à l'ouverture avec un problème assez urgent de phare et nous avons été renvoyé vers l'infoligne, car pas de personnel, (vu la période des congés et la semaine courte avec un jour férié). Heureusement nous avons trouvé un autre service Renault, pas du groupe PGD, qui nous a aidé sur le champ, alors qu'ils étaient complètement débordés !! Suite à votre réponse ci-dessous, je tiens à préciser qu'on ne nous a pas proposé de laisser notre véhicule (dans aucun des 5 salons du groupe). On nous a proposé un rdv pour la semaine suivante, seulement nous ne pouvions pas rester jusqu'à cette date, nous devions repartir le weekend avant.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 15:54
Salon - samochody nowe
Element pomalowano w ...
... jeden dzień. Samochód odebrałem w piątek, w poniedziałek przy myciu samochodu zauważyłem takie kwiatki. Pan twierdzi, że takie musi być i na pewno tak już było (tak nawet, pęknięty lakier). Nie polecam nikomu.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 12:23
Salon - samochody nowe
W moim nowym ...
... Espace 2024 jest mnóstwo wad z którymi serwis sobie nie radzi
Użytkownik sieci
23 marca 2024 21:25
Salon - samochody nowe
Przez 5 lat ...
... serwisowałem tam samochód. Wątpię że chociaż raz otrzymałem go na podaną przez serwis godzinę. Zwykły przegląd potrafili przeciągać o ponad godzinę. Nie raz spotykałem ludzi z podobnym problem. Nie polecam !
Użytkownik sieci
18 marca 2024 16:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 15:38
Salon - samochody nowe
Serwis dramatyczny. Po ...
... wymianie tylnej szyby musiałem wrócić 2 razy na poprawke. Porysowali mi całą klapę zamykajac ja ręcznie zamias przyciskiem. Po spolerowaniu ślady zarysowań zostały. NIE POLECAM SERWISU !!!
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 15:36
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z problemem ...
... drzwi do serwisu i zostałem odesłany z kwitkiem żebym sobie sam naprawił usterkę.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 16:37
Salon - samochody nowe
Problem nie został ...
... rozwiązany. Apple car nie działa stabilnie, a dodatkowa wyświetlacz systemu easy link zaczął wyłączać się czasami w trakcie jazdy.
Użytkownik sieci
28 października 2023 19:52
Salon - samochody nowe
Sprzedawca od niechcenia ...
... wydukał kilka informacji o aucie. Niemal przymuszony wydrukował 1 stronę z ofertą. Przy takim poziomie obsługi nie wróżę sukcesu.
Użytkownik sieci
25 października 2023 09:03
Salon - samochody nowe
Bardzo bardzo drogo. Unikać.
Użytkownik sieci
23 października 2023 08:26
Salon - samochody nowe
Uwaga na jazdy ...
... próbne! Pan Michał (samochody nowe) umawia się na konkretnych dzień i godzinę, co potwierdza mailem, a potem ani on sam, ani nikt z salonu nie odwołują spotkania, wiec klient czeka jak jeleń, i czeka, i pewnie gdyby się sam nie dopytał, to pewnie tkwiłby tam dalej... :-( Dwie gwiazdki za... ładne samochody Honor firmie ratuje przemiły i bardzo kompetentny Pan Robert z działu sprzedaży samochodów używanych.