87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 10:26
Salon - samochody nowe
Wysoka jakość obsługi ...
... zarówno technicznej jak i personalnej. Minus za terminy przyjęcia do naprawy co zmusza do szukania pomocy u konkurencji a to czasem fatalnie się kończy.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 22:34
Salon - samochody nowe
Profesjonaliści .
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 14:31
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 grudnia 2019 11:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 15:35
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis. po ...
... nawet najmniejszej naprawie okazuje się, że było coś nie tak. Wymienili żarówki tak, że jedna była nieoryginalna - samo to stwierdzili. Zlecenie wymiany i naprawy reflektora zakończyło się niczym - miesiąc czekania na informację bez efektu. Jedną sprawę prowadziły 3 osoby, które widziały co innego w systemie - efekt to 3 osobne zlecenia na trzech rożnych etapach. Wiecznie brak kawy na którą zapraszają. Czas oczekiwania zawsze dłuższy niż zapowiadany. Na Al. Jerozolimskich nie było takich problemów.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 10:04
Salon - samochody nowe
moja opinia po ...
... ostatniej wizycie w serwisie RRG na Puławskiej jest taka, że odradzam każdemu wizytę właśnie tam. Pojechałem ze swoim Espace w celu wymiany wiązki elektrycznej haku holowniczego. Po kilku dniach odbieram auto i mam wątpliwości co do tego czy przy okazji serwis nie porysował mi tylnego zderzaka. Oczywiście pan uprzejmie stwierdza, że sprawdzi na kamerach i da znać. Czekam jeden miesiąc, potem drugi i po wielu napisanych emailach w końcu zapraszają mnie do serwisu, aby wszystko zweryfikować. Okazuje się, że kamery nie działają a poza tym to było kilka miesięcy temu więc nie ma szany, aby stwierdzić czy ktoś porysował zderzak. Podczas spotkania pojawia się koordynator serwisu, który swoim zachowaniem i podeściem do klienta świetnie mógłby nadawać się do pracy w firmie windykującej należności. Stwierdza, że oni na pewno nie porysowali zderzaka (choć nie ma przecież dowodu w postaci nagrania z kamer) i jak mi się nie podoba to mogę iść z tym do sądu. I to wszystko w stosunku do klienta, który przy serwisie tego auta zostawił u nich kilkanaście tys w serwisie (wymiany podzespołów, klocków, tarcz, nawet szkodę z ramach AC u nich zrobiłem). Nic z tych rzeczy, aby sprawdzić sprawę polubownie, coś zaproponować - generalnie koordynator serwisu powinien pójść na szkolenia zarządzanie relacjami z klientem. Według mnie prawdziwy profesjonalny serwis poznaje się poz tym jak takie sprawy się załatwia. jak wszystko idzie dobrze to łatwo się bierze i wystawia faktury. Możliwe, że dla prostych czynności typu wymiana oleju czy klocków to dobry serwis, ale coś poważniejszego to już ryzyko czy uda się dobrze naprawić. Ja na koniec do nich juz nigdy nie pojadę, zmieniłem serwis na ten autoryzowany w Konstancinie i jestem bardzo zadowolony. Ps. i proszę tylko nie piszcie tych automatycznych haseł o tym, że "Twoje uwagi zostały udostępnione i wzięte pod uwagę przez zespół" bo zamiast próbować rozwiązać problem nic z tym nie zrobiliście...
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 21:12
Salon - samochody nowe
Straszny serwis, lakierniczy ...
... to dramat nad dramaty. Jedno zrobią drugie uszkodzą.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 08:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 grudnia 2019 16:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 09:34
Salon - samochody nowe
Omijajcie to miejsce! ...
... Po strzale bocznym nie wymieniono łożyska. Oddano nam samochód jako naprawiony. Na szczęście szybko się zorientowałam ale...mogło skończyć się tragedią. Podobno powinnam to zgłosić na policję...
Użytkownik sieci
28 listopada 2019 18:54
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, dobra ...
... jakoś samochodów. Samochód przed odbiorem posprzątany umyty.
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 08:51
Salon - samochody nowe
Bardzo mały salon z jeszcze mniejszą ekspozycją.
Użytkownik sieci
24 listopada 2019 22:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 19:04
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 15:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 10:40
Salon - samochody nowe
Stacja diagnostyczna przy ...
... Renault to miejsce które należy omijać.... Pan Krzysztof w złym humorze nawyzywal mnie.... Stwierdził że przez rdzę w aucie, której jest nie dużo, nie zamierza nawte oglądać auta.... Co ma rdza do stanu technicznego.... To jakiś dramat.... Powiedział że nawet nie obejrzy auta póki nie wymienię błotnika z małą ilością rdzy..... Nie polecam a szczególnie Pana Krzysztofa....
Użytkownik sieci
13 listopada 2019 10:36
Salon - samochody nowe
Dział części odmawia ...
... podania nr prostej części zamiennej, bo "takie jest zalecenie kierownictwa". Dział części nie tłumaczy, z czego takie zalecenie wynika, ale przecież łatwo się zorientować: chodzi o to, żeby klient nie kupił tańszego zamiennika albo części używanej, tylko musiał zabulić absurdalną kasę za część z logo Renault / Dacii. Całe szczęście, że nie chodziło tu o mój własny samochód, bo tą jedną krótką wizytą Renault zniechęciło mnie skutecznie do tego, żeby kiedykolwiek myśleć o kupnie auta tej marki. Gratulacje.
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 16:50
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry salon ...
... samochodowy, z którego korzystam już od kilku lat. I zawsze wychodzę zadowolony - bo i samochód dobry i obsługa miła i fachowa. Polecam z pełną odpowiedzialnością.
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 13:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 października 2019 14:50
Salon - samochody nowe
W serwisie blacharsko-lakierniczym ...
... b. miła i rzeczowa obsługa mimo zawalenia robotą. Terminy niestety ok. miesiąca. Na szczęście mogę poczekać. Polecam. Teraz troszkę dziegciu. Czegoś nie rozumiem. Zostałem zmuszony podczas odbioru samochodu po naprawie do podpisania klauzuli, że w razie ew. problemu z płatnością od Ubezpieczyciela muszę pokryć różnicę w kosztach naprawy. Otóż nie po to zgodziłem się na rozliczenie bezgotówkowe z Ubezpieczycielem, żeby później ew. się z nim użerać. Chyba macie Państwo podpisane z nimi jakieś Umowy ? Tym bardziej, że Ubezpieczyciel nakazał mi wręcz zgłoszenie się do Waszej f-my ! Po za tym, naprawa SUPER ! Pozdrawiam....