87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 17:25
Salon - samochody nowe
Oddałem do RRG ...
... Warszawa Puławska samochód na naprawę blacharsko lakierniczą. Naprawa miała być zrobiona z AC (bliskie spotkanie z sarną na drodze). Dziś odebrałem auto. Niestety naprawa została wykonana słabo a w gratisów otrzymałem wgniecenie na drzwiach pasazera. Na odbiór samochodu pojechałem razem z kolegą, który jest fachowcem. Obecność mojego kolegi chyba rozsierdziła człowieka który wydawał mi samochód. Twierdził, że on nie jest stroną w tej sprawie i nie jest rzeczoznawcą. Poprostu najzwyklejsze w świecie chamstwo. To zachowanie pracownika serwisu chyba było najgorsze w tym wszystkim. Bo różne rzeczy mogą się wydarzyć i można spokojnie dojść do konsensusu. Panowie w ASO Renault jednak mają chyba za dużo zleceń i nie muszą się starac. Ich idealny świat to naprawa "jak dla obcego" i potem wciskanie tego nieznającym się na rzeczy ludziom. Poziom obsługi fatalny.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2020 13:17
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... niskim poziomie. Nikt nie miał czasu, aby pokazać nam samochód. Chęć kupna samochodu z ich salonu minęła po oczekiwaniu 30 min na obsługę.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2020 22:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 15:35
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis. po ...
... nawet najmniejszej naprawie okazuje się, że było coś nie tak. Wymienili żarówki tak, że jedna była nieoryginalna - samo to stwierdzili. Zlecenie wymiany i naprawy reflektora zakończyło się niczym - miesiąc czekania na informację bez efektu. Jedną sprawę prowadziły 3 osoby, które widziały co innego w systemie - efekt to 3 osobne zlecenia na trzech rożnych etapach. Wiecznie brak kawy na którą zapraszają. Czas oczekiwania zawsze dłuższy niż zapowiadany. Na Al. Jerozolimskich nie było takich problemów.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 10:04
Salon - samochody nowe
moja opinia po ...
... ostatniej wizycie w serwisie RRG na Puławskiej jest taka, że odradzam każdemu wizytę właśnie tam. Pojechałem ze swoim Espace w celu wymiany wiązki elektrycznej haku holowniczego. Po kilku dniach odbieram auto i mam wątpliwości co do tego czy przy okazji serwis nie porysował mi tylnego zderzaka. Oczywiście pan uprzejmie stwierdza, że sprawdzi na kamerach i da znać. Czekam jeden miesiąc, potem drugi i po wielu napisanych emailach w końcu zapraszają mnie do serwisu, aby wszystko zweryfikować. Okazuje się, że kamery nie działają a poza tym to było kilka miesięcy temu więc nie ma szany, aby stwierdzić czy ktoś porysował zderzak. Podczas spotkania pojawia się koordynator serwisu, który swoim zachowaniem i podeściem do klienta świetnie mógłby nadawać się do pracy w firmie windykującej należności. Stwierdza, że oni na pewno nie porysowali zderzaka (choć nie ma przecież dowodu w postaci nagrania z kamer) i jak mi się nie podoba to mogę iść z tym do sądu. I to wszystko w stosunku do klienta, który przy serwisie tego auta zostawił u nich kilkanaście tys w serwisie (wymiany podzespołów, klocków, tarcz, nawet szkodę z ramach AC u nich zrobiłem). Nic z tych rzeczy, aby sprawdzić sprawę polubownie, coś zaproponować - generalnie koordynator serwisu powinien pójść na szkolenia zarządzanie relacjami z klientem. Według mnie prawdziwy profesjonalny serwis poznaje się poz tym jak takie sprawy się załatwia. jak wszystko idzie dobrze to łatwo się bierze i wystawia faktury. Możliwe, że dla prostych czynności typu wymiana oleju czy klocków to dobry serwis, ale coś poważniejszego to już ryzyko czy uda się dobrze naprawić. Ja na koniec do nich juz nigdy nie pojadę, zmieniłem serwis na ten autoryzowany w Konstancinie i jestem bardzo zadowolony. Ps. i proszę tylko nie piszcie tych automatycznych haseł o tym, że "Twoje uwagi zostały udostępnione i wzięte pod uwagę przez zespół" bo zamiast próbować rozwiązać problem nic z tym nie zrobiliście...
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 21:12
Salon - samochody nowe
Straszny serwis, lakierniczy ...
... to dramat nad dramaty. Jedno zrobią drugie uszkodzą.
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 09:34
Salon - samochody nowe
Omijajcie to miejsce! ...
... Po strzale bocznym nie wymieniono łożyska. Oddano nam samochód jako naprawiony. Na szczęście szybko się zorientowałam ale...mogło skończyć się tragedią. Podobno powinnam to zgłosić na policję...
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 08:51
Salon - samochody nowe
Bardzo mały salon z jeszcze mniejszą ekspozycją.
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 10:40
Salon - samochody nowe
Stacja diagnostyczna przy ...
... Renault to miejsce które należy omijać.... Pan Krzysztof w złym humorze nawyzywal mnie.... Stwierdził że przez rdzę w aucie, której jest nie dużo, nie zamierza nawte oglądać auta.... Co ma rdza do stanu technicznego.... To jakiś dramat.... Powiedział że nawet nie obejrzy auta póki nie wymienię błotnika z małą ilością rdzy..... Nie polecam a szczególnie Pana Krzysztofa....
Użytkownik sieci
13 listopada 2019 10:36
Salon - samochody nowe
Dział części odmawia ...
... podania nr prostej części zamiennej, bo "takie jest zalecenie kierownictwa". Dział części nie tłumaczy, z czego takie zalecenie wynika, ale przecież łatwo się zorientować: chodzi o to, żeby klient nie kupił tańszego zamiennika albo części używanej, tylko musiał zabulić absurdalną kasę za część z logo Renault / Dacii. Całe szczęście, że nie chodziło tu o mój własny samochód, bo tą jedną krótką wizytą Renault zniechęciło mnie skutecznie do tego, żeby kiedykolwiek myśleć o kupnie auta tej marki. Gratulacje.
Użytkownik sieci
18 października 2019 19:13
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... wymianę kół. Jedno z moich aut stoi w warsztacie blacharskim rrg renault. Chciałem aby wymienić z niego koła do auta, które użytkuje w trakcie oczekiwania na naprawę. Przy zapisie zostałem poinformowany o koszcie 100 zł za wymianę kół. Za samą wymianę kół.! Po przybyciu, w wyznaczonym terminie, cena zmieniła się do 200 zl. Pan z serwisu zaproponował upust o 50 zł, po czym poinformował mnie że na odbiór auta mam czekać 2 godziny!. Jestem zaskoczony wzrostem ceny oraz nieprzygotowaniem auta, które stoi w serwisie, w tym samym miejscu, na ustaloną wcześniej godzinę.
Użytkownik sieci
29 września 2019 09:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 września 2019 09:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam długi czas oczekiwania
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 21:20
Salon - samochody nowe
Kicz
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 09:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Utrudniony kontakt. Auto zwrócone po terminie i brudne.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 12:34
Salon - samochody nowe
Pan Dominik tylko ...
... na wysokim poziomie.Reszta jak za karę.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 13:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 16:18
Salon - samochody nowe
Fatalnie, brak organizacji ...
... pracy, nieslownos. Nie dotrzymywanie terminów w stacji brak podstawowych części, ściąganie części z magazynu głównego oddalonego o 20 km trwa cały dzień. W związku z tym naprawa przedłuża się w nieskończoność.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2019 21:50
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem ten salon ...
... chcąc kupić Renault Clio ale podejście pracownika było tak zniechęcająe że ostatecznie zakupiłem kia ceed u konkurencji.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 07:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka