87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 13:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 maja 2019 18:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 06:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 22:39
Salon - samochody nowe
Obsługa kiepska. Niestety ...
... żaden z tzw handlowców nie pofatygował swoich 4 liter żeby o cokolwiek spytać.
Użytkownik sieci
22 marca 2019 18:35
Salon - samochody nowe
Źle, nie miła ...
... obsługa i nie przyjemna pani na kasie
Użytkownik sieci
7 marca 2019 07:43
Salon - samochody nowe
Po oddaniu samochodu ...
... na reklamację gwarancyjną po dwóch miesiącach ( okazało się że orurowanie samochodu jest krzywo zespawane ) zamiast wymienić na nowe proste to na śrubach regulowali i dalej jest krzywe. Obsługa morze być ale czas oczekiwania jak za komuny. Teraz się zastanawiam znowu jechać i reklamować i awanturować się że w dupie mają klienta czy olać ta lewacką francuską firmę i wszem i wobec ogłaszać jaki to dno ta marka samochodów.
Użytkownik sieci
1 marca 2019 15:43
Salon - samochody nowe
Jak to w ...
... RRG nikogo klient nie interesuje na widok klienta doradca ucieka na zaplecze.
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 18:25
Salon - samochody nowe
Dziś miałem przyjemność ...
... serwisować moje auto , niestety drucik zagubiony od żarówki reflektora okazał się bardzo wyceniony.Drucik który kosztuje 2 może 3 zł , w tym serwisie miał kosztować prawie 1000zł (wymiana reflektora)konkurencja nie daleko naprawiła to bezpłatnie.Zwykłe naciągacze .Nie Polecam , omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
2 stycznia 2019 19:26
Salon - samochody nowe
Oszuści. SERWIS AUTORYZOWANY: ...
... OSZUSCI I ZLODZIEJE! Na kilka tygodni przed końcem gwarancji zgłosiłem 2 usterki. 1. USTERKA W lewego przegubu na osi przedniej - widoczne wypryski smaru. 2. Piski w trakcie włączania kierunku lewo ( pisk = dźwięk sygnału czujników parkowania). ROZWIĄZANIE SERWISU RRG: 1. Po butach naprawili w ramach gwarancji 2. Podlaczyli CLIP i powiedzieli ze nie ma usterki. Po 3 tygodniach usterka nr 2 się zaeskalowala, Piszczenie słyszalne przy dotknięcie hamulca, kierunek lewy i prawy. Trzymając wcisniety hamulec czujnik cofania potrafił wariowac jak hol..a. NAPRAWA W BAT-AUTOMATW boczna Plowieckiej.Usterka elektryka: okazało się że światła tylnie skorodowaly. Obejście ścieżek na panelach świateł tylnych (zwykłym kabelkiem, po jednym na każde światło) rozwiązano problem. NA KONIEC NAJLEPSZE: Złożyłem telefonicznie reklamację: jakaś miła Pani z działu reklamacji RRG WARSZAWA NA PŁOWIECKIEJ zgodziła się na nagranie rozmowy. Po 14 dniach zadzwoniłem w sprawie realizacji w/w reklamacji. Nikt w serwisie nic nie wie, chyba Pani w RRG Warszawa zapomniała przekazać zgłoszenia dalej. Minęło już 40 dni i dalej nic z RRG WARSZAWAW
Użytkownik sieci
30 grudnia 2018 20:15
Salon - samochody nowe
Z ogromną satysfakcją ...
... stwierdzam że to kolejna niekompetentna firma, w ktorej albo jest stary leniwy personel albo fatalne kierownictwo. Chciałem zakupić tam auto ale mimo mojej gotowki i chęci sie nie dało?! Więc bez problemów i zbędnego stresu dokonalem tego u konkurencji. Dziwię się tylko, że w stolicy grupa renault pozwala sobie na takie praktyki? Aż strach pomyśleć co by było gdybym tam kupił i musiał serwisować. Proponuję się zastanowić czy klient jest dla was, czy Wy dla klienta? Życzę "Dobrych zmian z Nowym Rokiem"
Użytkownik sieci
23 grudnia 2018 21:24
Salon - samochody nowe
Serwis mechaniczny, odradzam ...
... z czystym sumieniem. Kompletne ignorowanie klienta, brak kontaktu, ignorowanie telefonu i nieoddzwanianie. Brak informacji co z z autem. Auto nie zostało naprawione w zadeklarowanym przez serwis terminie, bo "były problemy z odkręceniem...". Mechanik rano stwierdził, że nie może czegoś odkręcić i porzucił auto, zajął się czymś innym, a mój samochód stał nieruszony. Trafic miał być gotowy na 13.30, ale nawet tel. nie odbierają. Gdybym nie pojawił się w salonie po 14.00, to pewnie nawet nie dowiedziałbym się do wieczora co z autem. Zażądałem wydania samochodu w stanie, w jakim zostawiłem go dzień wcześniej. Lepiej nabijać kasę szybkim serwisem niż zająć się autem, w którym pojawił się jakiś problem. Dzięki takim serwisom - nigdy więcej renault (nie: Renault).
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 23:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 19:53
Salon - samochody nowe
RRG Puławska, serwis ...
... blacharsko-lakierniczy. Stanowczo NIE polecam. Po zle pomalowanym blotniku 2 lata temu, serwis przyjal moja reklamacje. Niestety, w miedzy czasie mialem wypadek, auto oddalem do tego serwisu zeby miec w jednym miejscu wszystkie naprawy. Po miesiacu oczekiwania, w koncu odbieram auto: z zaciekami, z podziurawionym pokryciem wewnetrznym maski (calkiem mozliwe ze do srodka schowalo sie jakies zwierze wiec tutaj wina moze byc niezalezna od renault, natomiast przed oddaniem auta tego nie bylo). A wisienka na torcie, auto jest wydawane ze swiecaca sie kontrolka (Usterka ukladu hamulcowego i "STOP"). Pan mi milo wytlumaczyl ze to pewnie wina akumulatora lub bledu elektronicznego i zebym sie umowil w serwisie. Serwis ktory de facto znajduje sie 10 metrow dalej bo to jeden budynek. Az tak trudno sie przejsc z jednego punktu do drugiego tylko samowolka i oddanie auta klientowi ktore nie nadaje sie do jazdy?
Użytkownik sieci
11 października 2018 08:00
Salon - samochody nowe
Masakra. Obsluga majaca ...
... wszystko gdzies. Bylem dwa razy i wiecej tam nie wroce. Wypuszczaja niesprawny samochod
Użytkownik sieci
22 września 2018 12:44
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niestety muszę przyznać im jedną gwiazdkę. Przywiozłem samochód, ponieważ inna osoba uderzyła w mój samochód i spowodowała jego uszkodzenie. Komunikacja była bardzo zła, musiałem czekać dni, a nawet tygodnie. Odmówili mi samochodu zastępczego, mimo że mam do tego prawo. Zrzucili to na firmę ubezpieczeniową drugiego faceta. W końcu naprawili mój samochód po kilku tygodniach. Jednak powiedzieli mi, że naprawa nie jest zakończona, ponieważ brakuje im części, która powinna dotrzeć „kiedyś”. Po tylu miesiącach nadal nie mam od nich żadnych wiadomości. Wiem jednak, że obciążyli firmę ubezpieczeniową drugiego faceta tysiącami złotych, żeby mogli otrzymać zapłatę. Dostali swoją rolę, a ja wciąż czekam na swoją (Wersja oryginalna) Unfortunately I have to give them one star. I brought in my car because another person hit my car & made damages to it. The communication was extremely bad I had to wait days or even weeks. They refused to give me a replacement car even though it's in my right. They blamed it on the insurance company of the other guy. In the end they fixed my car after a couple of weeks. However they told me that the repair is not complete because they're missing a part which should arrive "someday". After so many months I still don't have any news from them whatsoever. I do know however that they have charged the other guy's insurance company thousands of zloties so they can get paid. They got their part and I'm still waiting for mine
Użytkownik sieci
2 września 2018 14:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2018 09:30
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo słaby ...
... Serwis nie sprawdzają dokładnie samochodów . pióra wycieraczek sprawdzają ale żeby końcówki układu kierowniczego sprawdzić to już za wiele Nie polecam !!!
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2018 20:48
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa. Byłem ...
... umówiony na jazdę próbną nowym Megane RS. Po przyjeździe stałem kilka min w holu zanim ktoś się mną zainteresował. Gdy już znalazła się jakąś pani, średnio wiedziała o co chodzi i zaczęła dzwonić. Okazało się że auta nie ma, ale oczywiście salon nie raczył mnie o tym wcześniej poinformować. Niepoważni i tyle. //edit: nie mogę odpowiedzieć na odpowiedź, więc dodam, że fajna regułka którą już jakiś czas temu odpowiedzieliście na FB, baaaa ... nawet ktoś do mnie oddzwaniał i zapraszał raz jeszcze na jazdę próbną na co odpowiedziałem, że nie będę drugi raz przez całą Warszawę jechał i możemy to ogarnąć tak, że tym razem przyjedziecie do mnie. Mieliście oddzwonić z odpowiedzią co oczywiście się nie wydarzyło ;)
Użytkownik sieci
25 lipca 2018 14:37
Salon - samochody nowe
Tragedia i załamka. ...
... miałem mieć usługę door2door - czekałem na tę wizytę 1,5 tyg. Dzwoniłem 3 razy na infolinię i miałem czekać na oddzwonienie. Dopiero 3-cim radem o 14.30 połączono mnie z Puławską. Z przyjazdu kierowcy i naprawy w dniu dzisiejszym nici. Kolejne 1,5 tyg. oczekiwania. Mam tez b. złe doświadczenie z informowaniem o naprawie auta - miałem dwie sytuacje, kiedy auto było w piątek i dopiero pod koniec nie dowiadywałem się, że samochód musi zostać. Organizowanie przez nich auta zastępczego praktycznie nie funkcjonuje. Sam musiałem to wszystko robić.
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 22:47
Salon - samochody nowe
Obsługa fachowa ale ...
... czekałem na 1h i nie jeszcze było wakacji...