87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2017 07:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2017 15:09
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa
Użytkownik sieci
3 listopada 2017 13:30
Salon - samochody nowe
Takie podejście serwisu ...
... to żenada. Zgłaszane wielokrotnie że auto skacze na benzynie zanim przejdzie na gaz i mówiono że to nic tak się zdarza i te modele tak mają po czym jak gwarancja się skończyła to znalazł się winowajca skakania auta i teraz odpłatnie to mogą naprawić. Samochód oddany brudny już drugi raz--> za pierwszym razem niby myjka ciśnieniowa zepsuta na taki serwis tylko jedną mają coś mi się nie chce wierzyć, a teraz po prostu o tak oddany nie umyty. Dzwonią aby odebrać już auto bo skończyli po czym przyjeżdża się i nagle trzeba jeszcze czekać 1,5 godziny po awanturze godzinę. To się nazywa szanowanie czasu klienta. Mam wrażenie klient to wam przeszkadza. Do tego jakaś ściema że nie mogli od razu samochód sprawdzić bo musiał silnik schłodzić się. Ciekawe bo auto zostało dzień wcześniej przywiezione to przez noc chyba miał czas ochłonąć silnik. Poniżej krytyki wasze podejście. Czekam na telefon od managera serwisu ciekawe czy zadzwonią czy jednak będą udawać że nic się nie stało.
Użytkownik sieci
31 października 2017 20:11
Salon - samochody nowe
Serwis... Słabe bardzo. ...
... 3 godziny na wymianę czujnika ciśnienia w oponie.
Użytkownik sieci
31 października 2017 10:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 października 2017 17:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2017 18:54
Salon - samochody nowe
Przestroga dla innych ...
... klientow takowych ASO. Wizyta w dniu 9.8.2017 i wymiana żarówek podświetlenia panelu nawiewu za 500 zł. Umówilem sie do tego serwisu na wymiane rozrządu z pompą i akcesoriami. Dodatkowo zglosilem wymianę przepalonych zarowek podswietlenia panelu sterowania nawiewu. Wstawilem samochod na warsztat i po sprawdzeniu uszkodzeń auta zostałem zaproszony tradycyjnie jak to bywa w takich warsztatach do kącika klienta. Jak się okazalo pozniej był to horrendalny błąd. Pan monter po zakończeniu prac związanych z mechaniką zabral sie za manualną wymiane zarowek. Do tego potrzebny jest demontaz radia za pomocą przyrządu w postaci wygietych pretow i zdjecie z zaciskow panela srodkowego i odkrecenie za pomocą wkretaka panelu sterujacego pokretlami. Pana obserwowalem z odleglosci i najwyrazniej mial problem z demontazem bo zawolal kolege ktory pomagal w pracach. Po uzyskaniu informacji o zakonczeniu prac naprawczych a nastepnie jazdy probnej, dokonaniu zaplaty ( ponad 1000 zł) i wejściu do samochodu od razu zauwazylem ze radio nie jest wpasowane jak przed demontazem montera oraz dodatkowo porysowany panel przy czym moja uwaga wywolala konsternacje i zdziwienie młodego pana z obsługi, który realizowal moje zlecenie. Samo wpasowanie radia probowal poprawic pomagier montera ale bez efektu. W sprawie rys na panelu w nastepnym dniu mial sie skontaktowac ze mną kierownik serwisu mechanicznego. Owszem otrzymalem tel ale od pracownika obslugi z informacją o dobrej woli kierownika i partycypacji w kosztach 50 na 50. Dodatkowo poinformowal mnie ze koszt plastikowego panelu wynosi tylko 960 zl i trzeba go sprowadzić z magazyu we Francji . Wieczorem tego dnia spotkalem sie z kierownikiem ktory nie zmienil swojego stanowiska w sprawie partycypowania kosztów w polowie z klientem. Stwierdzil ze nie jestem w stanie udowodnic ze panel podrapal monter. Zdecydowanie odradzam naprawy chyba ze patrzyć im na rece bo pozniej na udowodnienie przypadkowych uszkodzeń jest cień szansy. Własciciel Renault Clio 3
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2017 19:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lipca 2017 16:15
Salon - samochody nowe
Przeglądy są tylko ...
... na papierze. Zakładają do schowków i interesują się prywatnymi rzeczami zostawionymi w aucie na czas serwisu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
4 lipca 2017 16:49
Salon - samochody nowe
Nie mają czasu dla klientów.
Użytkownik sieci
4 lipca 2017 14:31
Salon - samochody nowe
Umówiona na konkretną ...
... godzinę, byłam 10 minut wcześniej, 15 minut stania w kolejce - dwóch klientów, sześciu (!) pracowników (2 stoi i się patrzy, 1 gada przez telefon, 1 ma inny zakres obowiązków, 1 kręci się wte i wewte no i 1 obsługuje klienta). Naprawa miała trwać 1,5 h, trwała 2,5 h.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2017 18:32
Salon - samochody nowe
Sytuacja nieciekawa... Zapłaciłem ...
... za wymianę końcówki drążka... Ktory niestety nie został wymieniony... Bynajmniej nie był on sprawny... Jak tluklo tak tluklo... Uslyszalem że to wina obudowy filtra powietrza tłucze... U prywatnego mechanika auto naprawione ( ponowne wymienienie końcówki, która rzekomo była przez nich wymieniona )
Użytkownik sieci
12 maja 2017 15:36
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia niestety :((
Użytkownik sieci
9 maja 2017 08:34
Salon - samochody nowe
Pracownicy niezbyt mili, ...
... nie potrafiący naprawić usterki i odmawiający naprawy na gwarancji twierdząc że to moja wina choć auto było sprzedane już z tą usterką
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2017 00:02
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jedno z najgorszych miejsc do podania puszki w: / Polecam, nigdy nie idź tam z jakiegokolwiek powodu (Wersja oryginalna) One of the worst places to serve your can in :/ I recommend do not ever go there for any reason
Użytkownik sieci
31 marca 2017 15:35
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... konkretna godzinę na wstawienie auta na podnośnik i OBEJRZENIE zawieszenia. Od przyjęcia auta odbyła się jazda próbna która trwała ~ 10 minut po czym auto stało w tym samym miejscu godzinę. Z racji ze miało to trwać max 30 min o czym informowała mnie Pani jak się zapisywałem musiałem zabrać auto bo skończył mi się czas na czekanie. Porażka. Do tego Pani z serwisu się zdziwiła, ze chce zabrać auto bo maja czas do 16 - kto jej to powiedział to nie wiem!?!?!?!?!? Jako salon do kupna polecam, ale serwis radzę omijać szerokim łukiem chyba, ze ma się 5h w zapasie...
Użytkownik sieci
15 marca 2017 08:46
Salon - samochody nowe
Zostawiłem auto do ...
... naprawy- wstępna wycena 15- 20tys i tydzień maks 1,5 czasu naprawy (oczywiście nawet przy takiej kwocie nie było mowy o aucie zastępczym), końcowa kwota 27tys i 3 tyg. pracy Obsługa ok, ale wykonanie tragedia. Jestem pewien, że "Pan Janusz" u siebie w garażu zrobiłby z podobnym jak nie lepszym efektem i o ponad połowę taniej. Niestety mój lakiernik nie podjął się wyzwania ponieważ nie miał dostępu do wszystkich elementów ponieważ jest to nowe auto. Przy odbiorze zauważyłem 2 zarysowania na aucie i jestem przekonany w 99%, że przy zdawaniu auta do serwisu ich nie było. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
4 lutego 2017 04:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 grudnia 2016 12:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2016 07:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki