Ogólny: | 55 232 70 75 |
Sprzedaż: | 55 232 70 75 wew. 12 |
Serwis: | 55 232 70 75 wew. 10 |
Części: | 55 232 70 75 wew. 19 |
96%
użytkowników
rekomenduje
Ogólny:
Sprzedaż:
Serwis:
Części:
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
RTS - Autoryzowany Dealer Renault w Elblągu. Oferujemy kompleksowy zakres usług posiadaczy dla klientów i posiadaczy samochodów francuskiej marki: - Sprzedaż samochodów nowych i używanych - Odkup samochodów - Serwis mechaniczny - Usługi blacharsko-lakiernicze i likwidacja szkód - Ubezpieczenia komunikacyjne - Różne formy finansowania - Sprzedaż akcesoriów - Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
x y
20 listopada 2024 14:07
Serwis
Nie kupujcie samochodów marki renault
Ostrzegam wszystkich zainteresowanych zakupem nowego samochodu renault, że firma ma ogromne trudności z zapewnieniem części zamiennych do samochodów tej marki. Osobiście oczekuję na wymianę kilku elementów już dwa miesiące. Szczerze odradzam zakup tej marki.
Wojciech Wroński
8 sierpnia 2024 11:15
Serwis
Nareszcie serwis z prawdziwego zdarzenia.
Jestem klientem serwisu od 2020 roku, na początku jeździłem na serwis do Kazimierzowa później do Gdańska a teraz będę na 100% przyjeżdżał do Elbląga. Obsługa Klienta jest na wysokim poziomie tak jak i sam serwis. Mechanicy znają się na swojej pracy i nie opowiadają bzdur tak jak w Kazimierzowa i w Gdańsku. Przy wysokiej temperaturze skrzyni biegów mówili że to problem z czujnikiem PM. Co ma piernik do wiatraka. Dopiero w Elblągu wyjaśnili mi w czym problem. Szczególnie polecam pana Ryszarda z Obsługi klienta, który jest osobą kontaktowa i zaangażowana w rozwiązywanie problemow
Wojciech Wroński
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 15:37
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, usługi ...
... serwisowe na najwyższym poziomie z dbałością o szczegóły, bardzo dobry kontakt, polecam
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 17:50
Salon - samochody nowe
PAN PIOTR UDZIELIŁ ...
... ODPOWIEDZI NA WSZYSTKIE NASZE PYTANIA CZULISMY SIE ZAOPIEKOWANI Bardzo miły w kontakcie z klientem
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2024 10:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
x y
20 listopada 2024 14:07
Serwis
Nie kupujcie samochodów marki renault
Ostrzegam wszystkich zainteresowanych zakupem nowego samochodu renault, że firma ma ogromne trudności z zapewnieniem części zamiennych do samochodów tej marki. Osobiście oczekuję na wymianę kilku elementów już dwa miesiące. Szczerze odradzam zakup tej marki.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 10:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 15:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... pod tym adresem. Renault Master serwisowany w ostatnim czasie z kilka razy. Za każdym razem nie ma poprawy wrecz jest gorzej auto wywala wiecej błędów, przestaje jechac i nie odpala. Na zgłoszenie problemu słyszę głupia odpowiedź "ojej robiliśmy wszystko co sie należy co potrzeba".
Użytkownik sieci
26 września 2023 10:16
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju trwała ...
... 1godz 40 min zamiast 1 godz tak jak było umówione. Okazało się, że trwało to tyle z powodu jazdy próbnej po wymianie oleju 11 km. Po takiej jeździe zasięg paliwa zmalał o prawie 100 km co oznacza piłowanie auta. Nie rozumiem po co jeździć tyle po wymianie oleju? Obsługa mierna. Uczcie się od Gdańska.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 16:26
Salon - samochody nowe
Brak mi słów na ten salon i serwis
Użytkownik sieci
30 marca 2023 17:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam.. chciałem ...
... kupić 3 dustery to Pan mi powiedział, że nie sprzeda bo nie zarobi na mnie na serwisie bo auta będą serwisowane w innym kraju. Jakos inne salony np Volkswagen , audi nie mają z Tym problemu. Słabo! Edit. Rozumiem , że są przerwy w dostawach dlatego na samym początku zapytałem o dostępność samochodów powedziano mi "AUTA SA DOSTEPNE TRZEBA TYLKO POCZEKAC OK MIESIAC ABY JE PRZETRANSPORTOWAC Z CETRALI DO SALONU " Według UOKIK każdy ma prawo kupic co chce i gdzie chce. Więc tutaj nie chodzi o brak dostępności tylko traktujecie klientów wybiórczo i zdzieracie z klienta kasę na serwisach na tym wam najbardziej zalezy ! Tak to w skrócie u was w salonach wygląda. Szkoda na was czasu.
Użytkownik sieci
2 marca 2023 14:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lutego 2023 12:38
Salon - samochody nowe
Kupić auto od ...
... Was pełen profesjonalizm, dodzwonić się do działu części masakra, nie wiem brakuje wam ludzi żeby cały dzień dzwonić i nikt nie podnosił słuchawki. Może mechanik mógłby to robić w przerwie między zmianą oleju i filtrów.
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 11:15
Salon - samochody nowe
Czy to byli ...
... Osowscy czy RTS , serwis jest tak samo makabryczny, chodzi mi o umiejętności i wiedzę.
Użytkownik sieci
15 września 2022 14:58
Salon - samochody nowe
Obsługa Ok ,ale ...
... sam serwis ,,mechanicy,,masakra! Samochód odebrałem nie całkiem poskładany i nie skręcony i jeszcze wysmarowana smarem tapicerka.Żenada! Myślałem że autoryzowanym serwis to coś z klasą a okazało się że gorzej niż u przysłowiowego Janusza w garażu.
Użytkownik sieci
6 września 2022 15:19
Salon - samochody nowe
Ocena odnośnie serwisu, ...
... auto umówione na godzinę 8:00 ,na dość szybką i prostą naprawdę. O godzinie 15:00 gdy przyjechałem odebrać auto serwis w popłochu zabrał się dopiero za naprawę auta.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2022 14:30
Salon - samochody nowe
Serwis to jakiś ...
... żart nawet tak nie można tego nazwać, brak kompetencji u większości obsługi a rozmowa a niektórymi Panami to jakbyś co najmniej prezesem rozmawiał . Obsługa sprzedażowa ok dlatego aż jedna gwiazdka.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2022 13:10
Salon - samochody nowe
Strasznie drogi serwis ...
... myślą że są jedynie jedziesz kawałek dalej i masz o wiele więcej informacji a o cenie wigilię nie mówię drożyzna
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 17:15
Salon - samochody nowe
Zgłaszamy usterkę auta ...
... od grudnia 2021 auto zakupione u nich w lipcu,w styczniu odbieramy auto po czym następnego dnia wraca na lawecie. ostatnia wizyta w marcu, ponowne zgłoszenie usterki przy przeglądzie. Odbiór odpalanie samochodu w obecności Pana z obsługi serwisu. Stuki piski z pod maski przy zimnym silniku-pan kazał zgasic auto po czym udał się po mechaników i tu uwaga po pięciu minutach Pan który kazał zgasic auto raptem nic nie słyszał robi z nas idiotów. Odebraliśmy auto z dopiskiem że według nas jest nie sprawne. Poprosiliśmy o pełna dokumentację techniczną do tego auta której od 2 tygodni nie potrafią nam dosłać. Auto wyjechało w trasę zrobiło ok 3 tys km I awaria w Hiszpanii. Wezwane Assistance. Po tel do kierownika serwisu w sprawie dokumentacji Pada pytanie jakiej?Po informacji że podjedziemy porozmawiać z właścicielem arogancką odpowiedzią było to- proszę sobie podjechać. Widocznie właścicielowi nie zależy na klientach. Moja ocena to taka ze servis to totalnie nieporozumienie totalne 0 nie polecam nawet najgorszemu wrogowi. Jedyna osoba która mogę polecić to Panią Ewelinę z działu sprzedaży - konkretna potrafi wszystko dobrze zorganizować tylko niestety przy zakupie auta trzeba brać pod uwagę też serwis a ten potrafi tylko wymienić olej bo głębsze usterki to niech klient radzi sobie sam.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2021 18:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 listopada 2021 18:30
Salon - samochody nowe
kilka wizyt w ...
... serwisie z jednym i tym samym problemem grzechoczącej skrzyni - serwis odmawia naprawy zasłaniając się decyzją centrali; centrala twierdzi, że to serwis decyduje czy naprawiać czy nie; generalnie tzw. "spychologia" - byle do końca gwarancji; szczerze nie polecam
Użytkownik sieci
14 października 2021 19:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Paweł Wyszogrodzki
11 października 2021 11:48
Salon - samochody nowe
Części zamienne.
Drugi salon w którym zamawiam części i okazuje się, że de facto zamówione nie były. Rozumiem, jeśli nie byłoby dostępności. Ale żeby nie wprowadzić zamówienia do systemu? Kolejna strata czasu.
Użytkownik sieci
17 września 2021 16:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2021 08:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka