88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2022 12:29
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Jakość napraw pozostawia wiele do życzenia. Oczywiście do wystawienia rachunku są pierwsi.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2022 15:20
Salon - samochody nowe
odebrałem auto z ...
... serwisu, wzrosło spalanie. Kapitan nie odbiera telefonu, kierownik nie odpowiada na reklamacje.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2021 17:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 października 2021 12:53
Salon - samochody nowe
Przyłączam się do ...
... negatywnej oceny. Uważam ,że ten serwis należy zamknąć . Podmieniono mi opony przy zmianie zimowych. Przy przeglądzie okresowym wypuszczono samochód bez sprawdzenia bieżności kół . Efekt , pierwszy raz widziałem jak druty wychodzą z opony. Próba dodzwonienia się do serwisu oznacza wykonanie co najmniej 20 telefonów ,żeby ktoś odebrał. Ten serwis nie reperuje tylko psuje , i naraża życie swoich klientów. Mam pięć samochodów tej marki , ale czas je zmienić z uwagi na zły serwis i złą obsługę. Brak kompetencji i ignorancja to znak firmowy serwisu renault.
Użytkownik sieci
8 października 2021 19:24
Salon - samochody nowe
Serwis to jakaś ...
... porażka. pANOWIE robią co chcą i nie informują o niczym klienta. Umawiają na naprawę a po przyjeździe mówią że to nie ich temat. Samochód kupiony u nich w salonie. Wybieranie z kolejki kolegów do serwisu to standard. Jeżeli macie możliwość to omijajcie. Niestety jedna gwiazdka bo nie da się dodać opinii inaczej.
Użytkownik sieci
25 września 2021 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 września 2021 15:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca na serwis swojego auta. Kilka miesięcy temu wymianiałam w tym miejscu olej w skrzyni. Od tego momentu zaczął lekko kapać olej. Gdy pojechaliśmy, panowie uznali, że to uszkodzona uszczelka od pokrywy i wymienią za 1600 zł z pokrywą. Na szczęście udałam się do innego mechanika, który po samych oględzinach powiedział, że to jedynie źle dokręcona śruba... robienie z ludzi debili i branie 1600 zł za coś co jest nie zepsute to jakaś przesada . Jednym słowem żenada. Polecam uważać na ten serwis. To nie pierwsza taka sytuacja. Jednak wcześniej niestety nie sprawdziliśmy u innego mechanika czy to na pewno to.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2021 10:20
Salon - samochody nowe
Serwis to kpina! ...
... Pracownik tegoż serwisu Bartłomiej M. To zwykła porażka w kwestii podejścia do klienta. Łże, oszukuje i odwraca kota ogonem. Chwały to przedsiębiorcy nie przynosi.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 17:06
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się na ...
... serwis graniczy z cudem mi od kilku dni się nie udało. W nowym rocznym aucie mapy nawigacji sprzed dobrych kilku lat. Mimo dwóch przeglądów i dwukrotnych próśb o wgranie nowszych, nie udało się tego zrobić. Dwukrotna próba usunięcia usterki na chwilę obecną też bez sukcesu Stąd moje telefony co kilka dni
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 10:27
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta dno.
Użytkownik sieci
21 lipca 2021 20:04
Salon - samochody nowe
Nie umieją naprawić ...
... zwykłej daci, nie znają się kompletnie, nie da się dodzwonić a czekanie na telefon od nich to porażka. Omijajcie I kupcie auto gdzie indziej
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 18:23
Salon - samochody nowe
2019 - Miła ...
... obsługa, bardzo przyjemna jazda próbna 2021 - Całkowity brak zaangażowania ze strony serwisu, brak kontaktu kiedy auto bedzie zrobione, dodzwonić sie tam to cud, po interwencji do renault polska po 10 dniach auto w końcu zostało naprawione. 8 miesieczny master. Tłumaczenia, że elektryk jest na szkoleniu było żenujące. Nie polecam. Najgorsze że to jedyne ASO w szczecinie.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 21:14
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... salonu. Całkowite lekceważenie klienta, brak szacunku, kpina i chamstwo to te cechy, które charakteryzują tamtejszych pracowników. Kupiliśmy nowe auto w Warszawie, sprawne, bez żadnych problemów. Na pierwszy serwis wybraliśmy Renault Polmotor w Szczecinie przy ulicy Struga, z racji bliskiego miejsca zamieszkania- logiczne. Po serwisie całkowite problemy z autem: potrafił wyłączyć się podczas jazdy, nie odpalał, pokazywał niepokojące i błędne komunikaty typu „Rozładowany akumulator” , „Wysokie zużycie akumulatora” itp, więc auto wróciło na drugi dzień na serwis. „Specjaliści do spraw serwisu” (którzy rzekomo za takich się uważają a daleko im do tytułu SPECJALISTY) bardzo zdziwieni sytuacją, przyjęli auto na serwis, nie proponując w zamian żadnego auta zastępczego, które dostają z góry od zarządu dla klientów, sztucznie tłumacząc, iż w takich przypadkach nam się nie należy no i na tę chwilę nie mają. Próbowali wyegzekwować auto z naszego assistance! Po kategorycznej odmowie pracownik serwisu zarezerwował auto na 3 dni z assistance renault, uwaga: 10-letnia toyota yaris z rozregulowanym sprzęgłem! Po 3 dniach, serwis renault udostępnił własne auto zastępcze: renault megane na LETNICH OPONACH na śnieg i minusowe temperatury. Łącznie nasze auto w przeciągu półtora miesiąca było 5 razy na serwisie- na drugi dzień wracał na serwis na 2 tygodnie/ tydzień i tak przez cały czas: te same problemy, mimo „napraw”, za każdym razem problem z otrzymaniem auta zastępczego, problem w rozmowie z pracownikami ( za każdym razem nowa inna osoba, której nie przekazano żadnych informacji w naszej sprawie, sztucznie zdziwiona, znudzona i niekompetentna, nierozumna prostych pytań i zdań, obiecująca, że jak tylko zorientuje się w sytuacji to w przeciągu 5 minut oddzwoni- nigdy nie oddzwoniła), problem w kontakcie z mechanikiem- zatajanie informacji na temat usterki. Już pomijam obietnice na temat auta zastępczego, które przy kolejnej następnej wizycie było obiecywane a nie było albo na stanie, albo nie było wcześniej zaznaczone przez serwisanta do rezerwacji. Pani na recepcji, która odbiera telefony budzi wrażenie jakby była niezorientowana co do miejsca, czasu i sytuacji, możecie dzwonić przez 10 dni, po 10 razy w ciągu dnia z tym samym problemem- ona i tak nie będzie wiedzieć jak ma zareagować. Finalnie nasze auto przebywa w serwisie w Warszawie, tam gdzie został kupiony i od razu bez problemu otrzymaliśmy nowe zastępcze auto, podobnej wartości co nasze oraz ten sam model. Wstyd, że drugi koniec Polski musi sprzątać nieswoje brudy.
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 14:16
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... niemiłe podejście. Naprawa miała trwać 2 godziny trwała 5.5 nawet niebylo przepraszam Niepolecam
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 10:05
Salon - samochody nowe
Nie dodzwonisz się za ch...
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 20:41
Salon - samochody nowe
Generalnie czułem się ...
... w tym salonie jak intruz. Nowy samochód z awaria, przerwana podróż, a tam zero empatii. Słaba komunikacja z klientem, długie godziny wyczekiwania a na koniec auto nie naprawione i informacja to bład fabryczny. Przykład tego dilera pokazuje jak ważna jest konkurencja na rynku.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 08:41
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 maja 2020 04:20
Salon - samochody nowe
Słabiutko ...
Użytkownik sieci
20 maja 2020 19:04
Salon - samochody nowe
Jedno słowo żenada
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 15:49
Salon - samochody nowe
tylko jedna gwiazda dzisiaj