88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2020 09:38
Salon - samochody nowe
Wypożyczyłem auto w ...
... ramach renault 365. Wypożyczenie odbyło się szybko i sprawnie zapłaciłem kaucję i po chwili mogłem już rozpocząć jazdę testową. W dniu dzisiejszym wróciłem do salonu celem zwrotu auta i podobnie jak dzień wcześniej podszedłem do recepcji. Niestety w recepcji salonu nikogo nie było, w koło pełno pracowników salonu( część skupiona na pracy reszta zachowująca się niczym na spotkaniu towarzyskim (głośne śmiechy i rozmowy). Po około 10 minutach oczekiwania w końcu jedna z Pań zainteresowała się i podeszła zapytać czemu tak sobie stoję. Po ustaleniu celu mojego pobytu poprosiła Panią którą kreciła się w pobliżu wyraźnie znudzona (jak się okazało odpowiedzialną za obsługę klientów w recepcji i odbiór tego samochodu). Dalej było jeszcze gorzej, ponieważ sposób obsługi przez tą Panią pozostawiał bardzo wiele do życzenia. Reasumując jeśli naprawdę nie macie noża na gardle to szczerze odradzam jaką kolwiek wizytę w tym salonie. Poziom obsługi dno-najcierpliwszego wyprowadzą z równowagi.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2020 13:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 października 2019 10:09
Salon - samochody nowe
Dorzucam jeszcze foto. ...
... Tak ładnie został porysowany przedni zderzak, poniżej reflektora - chłopcy z myjni zbyt ambitnie podeszli do usuwania pozostałości po komarach. Auto zawsze myję na bezdotykowych, wiec nie ma bata że zrobił to kto inny. Oficjalna skarga, za wszystkie grzechy Polmotor Szczecin leci do Renault Polska. Starsze wpisy: Ten serwis to kpina, szczególnie polecam lekturę posiadaczom Megane RS. W zeszłym tygodniu, pojechałem po raz ostatni do tych amatorów. Mieli ogarnąć przegląd po 4 latach (auto ma 25k przebiegu, ale OK, trzeba to trzeba), zdiagnozować problemy z rozruchem porannym (silnik mega się dławi przy starcie) oraz małym wyciekiem oleju (zapocona pokrywa zaworów). Oto co udało mi się załatwić: - przegląd po 4 latach - nie wymienili płynu w chłodnicy i hamulcowego, choć zgodnie z procedurą powinni, chcieli za to olej w silniku wymieniać, ale powiedziałem im że w kwietniu wymieniałem (niecałe 4000 km temu) - niechętnie odnieśli się do wymiany czujnika zfr (auto jest na gwarancji) - choć wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że to jest przyczyną problemów z rozruchem; pokazałem im serię filmów video, na których udokumentowałem problemy z porannym rozruchem, to poprosili abym zostawił im auto na 4 dni, to może odtworzą problem, - ściemniali że mam uszczelkę (pod przykrywą zaworów) do wymiany, a jak się okazało w RS nie ma żadnej uszczelki, tylko jakaś substancja uszczelniająca; mocno niechętnie się za to zabierali (na gwarancji usługa), pewnie w życiu tego nie robili i najzwyczajniej w świecie bali się że coś się nie uda. A teraz gratisy, czyli usługi „niespodzianki”: - dopompowali mi koła powietrzem (były azotem napompowane, idealnie ustawione ciśnienie) choć ich o to nie prosiłem, - 2. raz zgłaszam, żeby przeczyścili jarzma hamulców (lekko piszczą klocki, po odpuszczaniu hamulca), a oni na to że nie ma takiej potrzeby :), - praktycznie wyrwali „gałkę” od R-linka, kiedy?, jak?, diabli wiedzą, a gdy zwróciłem na tu uwagę Panu A. z serwisu, nawet nie zareagował, poszedł sobie dalej (spotkałem go na placu przed serwisem). Panom z Renault (miks ignorancji z wątpliwymi umiejętnościami technicznymi) w SZN mówię do widzenia i jadę do Poznania, gdzie odbierałam auto. Jeśli macie do zrobienia trudniejszą operację niż wymiana oleju czy klocków hamulcowych to omijajcie Polmotor Szczecin szerokim łukiem. PS Zastanówcie się także nad wyrażeniem zgody na jazdę próbną - przy wymianie opon tak testowali, że gdy wsiadłem do auta, temperatura oleju przekraczała 106 stopni - tak się o mnie martwili, że zdecydowali się przegonić nieco Megankę ;) Poprzedni wpis, dla pełnego obrazu sytuacji. Jakość obsługi w tym serwisie to kpina z Klienta. Dzwonię wczoraj rano, wybrałem serwis (via IVR), ale wszyscy zajęci, odbiera recepcja. Mówię, że chciałbym umówić się na serwis i dowiedzieć się kiedy olej był wymieniany (dokładnie). Pani bierze do mnie namiary i obiecuje przekazać serwisantom. Mijają 2 dni i ... nic. Jutro zgłaszam to do Renault Polska, ciekawe czy będą zadowoleni z takiego olewania Klienta. Zostawiam też poprzedni wpis, z wcześniejszej wizyty. Wymiana opon, prosta sprawa, koszt Ok. 220 PLN. 2 godziny czekania i niespodzianki: - dekielki z przodu źle wciśnięte (jak wyjaśnił miły Pan, „bo tam takie ząbki są i trzeba trafić”), - ciśnienie z przodu (jazda po mieście) 2,8 bar, a wyraźnie prosiłem o normalną (2,3), - no i najgorsze - felga porysowana w kilku miejscach :( Słabo.
Użytkownik sieci
13 października 2019 09:06
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2019 17:12
Salon - samochody nowe
Słaby setwis
Użytkownik sieci
5 października 2019 12:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 września 2019 16:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 12:44
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA BRAK KONTAKTU ...
... TELEFONICZNEGO Z SERWISEM NUMER PODANY DLA ŻARTÓW ,DZIECI PRACUJĄ W SERWISIE,SALON ZROBIONY DLA PICU ,ZERO FACHOWCÓW SAMI SOBIE PISZĄ POZYTYWY CHOROBA
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 14:34
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 22:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 10:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 22:57
Salon - samochody nowe
Плохое обслуживание. Работники ...
... не заинтересованы в продаже авто. (Przetłumaczone przez Google) Zła obsługa. Pracownicy nie są zainteresowani sprzedażą samochodów.
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 21:54
Salon - samochody nowe
Odwiedzilam salon Renault ...
... byłam zaskoczona postawą obsługi. Totalne lekcewaźenie potencjalnego klienta Przez czas pobytu nikt z przedstawicieli działu sprzedaży nie wyraził chęci aby przedstawic ofertę, mimo wyraźnych oznak z mojej strony ze potrzebuję pomocy. Był to 4 salon jaki odwiedziłam w tym dniu ,ale obsługa była najgorsza!
Użytkownik sieci
27 maja 2019 14:23
Salon - samochody nowe
Obsługa niskiej jakości. ...
... Bardzo trudno się dodzwonić. Serwis nie informuje kiedy auto jest do odbioru.
Użytkownik sieci
23 maja 2019 14:18
Salon - samochody nowe
Kompletna dezinformacja, szkoda czasu. Nie polecam
Użytkownik sieci
15 maja 2019 17:17
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 marca 2019 12:57
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon sprzedaży ...
... w jakim byłem. Umówione spotkanie na konkretna godzinę. Po oczekiwaniu 20 minut uzyskaliśmy odpowiedz ze Pan Damian jest ma jeździe z innym klientem. Miało tego odjechał jak my czekaliśmy w salonie nawet nas nie informując ze ma obsuwę. Nie polecam tego salonu. Masakra. Totalna Oleska klienta. Już tam na pewno nie wrócę.
Użytkownik sieci
19 marca 2019 18:48
Salon - samochody nowe
Dno klienta maja ...
... za nic najgorszy serwis w Szczecinie
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 07:35
Salon - samochody nowe
Obsługa okropna Panowie z myjni żenada
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 20:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka