90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 października 2019 10:26
Salon - samochody nowe
3.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 października 2019 17:56
Salon - samochody nowe
Mają duży wybór samochodów.
Użytkownik sieci
22 października 2019 22:51
Salon - samochody nowe
Здравствуйте! Хотим с ...
... супругой приобрести RENAUIT TRAFIK. Заехали посмотреть и получить информацию о самом авто и вариантах покупки. Остались довольны уделённому нам вниманию и квалифицированной консультации. (Przetłumaczone przez Google) Witam! Chcemy z żoną kupić RENAUIT TRAFIK. Zatrzymaliśmy się, aby zobaczyć i uzyskać informacje o samym samochodzie i opcjach zakupu. Byliśmy zadowoleni z poświęconej nam uwagi i fachowej porady.
Użytkownik sieci
21 października 2019 01:54
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 października 2019 17:48
Salon - samochody nowe
Szybko bez problemów polecam
Użytkownik sieci
15 października 2019 10:09
Salon - samochody nowe
Dorzucam jeszcze foto. ...
... Tak ładnie został porysowany przedni zderzak, poniżej reflektora - chłopcy z myjni zbyt ambitnie podeszli do usuwania pozostałości po komarach. Auto zawsze myję na bezdotykowych, wiec nie ma bata że zrobił to kto inny. Oficjalna skarga, za wszystkie grzechy Polmotor Szczecin leci do Renault Polska. Starsze wpisy: Ten serwis to kpina, szczególnie polecam lekturę posiadaczom Megane RS. W zeszłym tygodniu, pojechałem po raz ostatni do tych amatorów. Mieli ogarnąć przegląd po 4 latach (auto ma 25k przebiegu, ale OK, trzeba to trzeba), zdiagnozować problemy z rozruchem porannym (silnik mega się dławi przy starcie) oraz małym wyciekiem oleju (zapocona pokrywa zaworów). Oto co udało mi się załatwić: - przegląd po 4 latach - nie wymienili płynu w chłodnicy i hamulcowego, choć zgodnie z procedurą powinni, chcieli za to olej w silniku wymieniać, ale powiedziałem im że w kwietniu wymieniałem (niecałe 4000 km temu) - niechętnie odnieśli się do wymiany czujnika zfr (auto jest na gwarancji) - choć wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że to jest przyczyną problemów z rozruchem; pokazałem im serię filmów video, na których udokumentowałem problemy z porannym rozruchem, to poprosili abym zostawił im auto na 4 dni, to może odtworzą problem, - ściemniali że mam uszczelkę (pod przykrywą zaworów) do wymiany, a jak się okazało w RS nie ma żadnej uszczelki, tylko jakaś substancja uszczelniająca; mocno niechętnie się za to zabierali (na gwarancji usługa), pewnie w życiu tego nie robili i najzwyczajniej w świecie bali się że coś się nie uda. A teraz gratisy, czyli usługi „niespodzianki”: - dopompowali mi koła powietrzem (były azotem napompowane, idealnie ustawione ciśnienie) choć ich o to nie prosiłem, - 2. raz zgłaszam, żeby przeczyścili jarzma hamulców (lekko piszczą klocki, po odpuszczaniu hamulca), a oni na to że nie ma takiej potrzeby :), - praktycznie wyrwali „gałkę” od R-linka, kiedy?, jak?, diabli wiedzą, a gdy zwróciłem na tu uwagę Panu A. z serwisu, nawet nie zareagował, poszedł sobie dalej (spotkałem go na placu przed serwisem). Panom z Renault (miks ignorancji z wątpliwymi umiejętnościami technicznymi) w SZN mówię do widzenia i jadę do Poznania, gdzie odbierałam auto. Jeśli macie do zrobienia trudniejszą operację niż wymiana oleju czy klocków hamulcowych to omijajcie Polmotor Szczecin szerokim łukiem. PS Zastanówcie się także nad wyrażeniem zgody na jazdę próbną - przy wymianie opon tak testowali, że gdy wsiadłem do auta, temperatura oleju przekraczała 106 stopni - tak się o mnie martwili, że zdecydowali się przegonić nieco Megankę ;) Poprzedni wpis, dla pełnego obrazu sytuacji. Jakość obsługi w tym serwisie to kpina z Klienta. Dzwonię wczoraj rano, wybrałem serwis (via IVR), ale wszyscy zajęci, odbiera recepcja. Mówię, że chciałbym umówić się na serwis i dowiedzieć się kiedy olej był wymieniany (dokładnie). Pani bierze do mnie namiary i obiecuje przekazać serwisantom. Mijają 2 dni i ... nic. Jutro zgłaszam to do Renault Polska, ciekawe czy będą zadowoleni z takiego olewania Klienta. Zostawiam też poprzedni wpis, z wcześniejszej wizyty. Wymiana opon, prosta sprawa, koszt Ok. 220 PLN. 2 godziny czekania i niespodzianki: - dekielki z przodu źle wciśnięte (jak wyjaśnił miły Pan, „bo tam takie ząbki są i trzeba trafić”), - ciśnienie z przodu (jazda po mieście) 2,8 bar, a wyraźnie prosiłem o normalną (2,3), - no i najgorsze - felga porysowana w kilku miejscach :( Słabo.
Użytkownik sieci
14 października 2019 12:23
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedażowa na ...
... wysokim poziomie. Na wszystkie pytania i wątpliwości rzeczowo udzielone odpowiedzi. Fachowa i życzliwa obsługa. Z serwisem wstrzymam się do pierwszego przegladu gwarancyjnego. Ogólnie polecam.
Użytkownik sieci
13 października 2019 09:06
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2019 17:12
Salon - samochody nowe
Słaby setwis
Użytkownik sieci
8 października 2019 11:08
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 października 2019 12:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2019 16:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 września 2019 16:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 września 2019 16:19
Salon - samochody nowe
3.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 września 2019 18:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 września 2019 08:22
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo przyjazny personel !!! (Wersja oryginalna) Очень общительный персонал!!!
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 09:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2019 18:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 13:29
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 09:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek